FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nou, de 3e TB. Op basis van het spel deze set verdient Tsonga het, Ivan kansloos op zijn service, maar je weet het nooit...
Ad Wim Wrote:Ik denk trouwens dat Gulbis best wel eens als het grootste talent te boek kan komen te staan, dat nooit in de top 5/10 terecht komt...

daar dacht ik ook al aan.

hij kan op dit moment alleen maar serveren en heeft goede groundstrokes, maar hij neemt veel te veel risico.
wanneer hij rustiger gaat spelen, zal zijn tegenstander hem overklassen.
Het probleem is dat hij zich alleen kan opladen, en dus zijn beste spel speelt, tegen de toppers, althans zo lijkt het.
Wat een fantastische TB weer, en wat is Ljubo fanatiek!
5-2, kom op jongen, doe het voor mij! =D>
Ai, dit is zuur zeg, wat waren die 4 bps in het begin van de set dan belangrijk :|
Nou moet hij het wel afmaken natuurlijk.
Wat een punt, doe het Jo!
:eeeek:
Ad Wim Wrote:Als ik al tennis volg, zal dat summier zijn en ga ik dat dus niet besteden aan berichten posten.
Dat neemt zich iedereen zich voor, en dat duurt ongeveer een week. Dan ben je weer terug Wink
Wat een TB weer, wat een partij!
Ai ai ai, ik zie er nu helemaal niets van behalve het scorebord, maar wat lijkt Ljubicic het weg te geven hier.
Op papier wel, en had hij het af moeten maken natuurlijk, maar Jo speelt weergaloos nu!
Wat een koning, wat een partij! =D> Notworthy
:letitallout: Wat een kutzooi!
tsonga zag ik net al naar zijn rug grijpen....

hij moet het hierna nog 1 rondje volhouden [-o<

gulbis speelt trouwens belachelijk slecht.
niet te geloven
Wat een geweldige partij is dit nu al, en kan dit ook nog worden. Tot nu toe de leukste die ik heb gezien, en ik heb wat gezien Wink

Tsonga lijkt wel last van zijn hamstring te hebben, die ie ergens deze set verrekte. Althans last, hij voelt er regelmatig aan en trekt grimassen.
Ik vind dit vooralsnog de meest frustrerende partij van de AO :letitallout:
hij had net zijn hand ook bij zijn onderrug volgens mij...

maar misschien zitten zijn hamstrings iets hoger :8:
mindlight Wrote:Ik vind dit vooralsnog de meest frustrerende partij van de AO :letitallout:
Dat snap ik, want Sela-Ljubicic zou geweldig voor jou zijn.

Maar jij als liefhebber zou hiervan moeten genieten, wat een fantastische TB was het en wat een punten van Jo om terug te komen!
Volgens mij zit het meer in zijn onderrug. Hij gaat niet opgeven, maar voor de volgende partij mag je vrezen.
De eerste partij die ik kijk deze AO, ik val met mijn neus in de boter kennelijk. Al is de spanning tijdens de sets matig, de tb's vergoeden veel.
Als ik beeld zou hebben zou ik wellicht kunnen genieten, nu zit ik zwaar gefrustreerd naar een SB te kijken waar Ljubicic steeds minder setpunten overhoudt en uiteindelijk de set verliest.

Iedere set setpunten gehad tot nu toe...
buurs Wrote:hij had net zijn hand ook bij zijn onderrug volgens mij...

maar misschien zitten zijn hamstrings iets hoger :8:
Dat heb ik dan even gemist, maar als het echt ernstig zou zijn, zou hij zich wel laten behandelen volgens mij. Dat deed hij tegen Bolelli ook.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://watchtheheat.blogspot.com/">http://watchtheheat.blogspot.com/</a><!-- m -->
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:hij had net zijn hand ook bij zijn onderrug volgens mij...

maar misschien zitten zijn hamstrings iets hoger :8:
Dat heb ik dan even gemist, maar als het echt ernstig zou zijn, zou hij zich wel laten behandelen volgens mij. Dat deed hij tegen Bolelli ook.

misschien heeft hij nog niet genoeg last voor een behandeling :roll:

hij wil ljubicic natuurlijk ook geen hoop geven.
die gaat de rally's dan nog langer houden.
_Tampie Wrote:Volgens mij zit het meer in zijn onderrug. Hij gaat niet opgeven, maar voor de volgende partij mag je vrezen.
De eerste partij die ik kijk deze AO, ik val met mijn neus in de boter kennelijk. Al is de spanning tijdens de sets matig, de tb's vergoeden veel.
In Sydney was het zijn onderrug, maar nu heb ik hem meerdere keren naar zijn bilspieren zien grijpen. Maar ik denk ook niet dat ie gaat opgeven voorlopig, dan laat hij zich eerst wel behandelen. En het is niet iemand die zo snel opgeeft tijdens een wedstrijd volgens mij.

Maar het zou na morgen idd wel heel stijf kunnen worden...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:hij had net zijn hand ook bij zijn onderrug volgens mij...

maar misschien zitten zijn hamstrings iets hoger :8:
Dat heb ik dan even gemist, maar als het echt ernstig zou zijn, zou hij zich wel laten behandelen volgens mij. Dat deed hij tegen Bolelli ook.

misschien heeft hij nog niet genoeg last voor een behandeling :roll:

hij wil ljubicic natuurlijk ook geen hoop geven.
die gaat de rally's dan nog langer houden.
Ljubicic heeft dat nu ook heus wel door.

En hoe moet ik die smiley duiden?
dat hij toch zonder behandeling door blijft spelen.
wellicht niet verstandig.
Wat een game van Jo =D>

Maar de beleving is even weg, zou dat door een eventuele blessure komen?
Hij lijkt nu overal pijn te hebben, nu weer zijn bovenbeen :|