FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mp.. Sad
mp Sad
Wat een koning, die Federer Notworthy
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

wat een laatste bal =D>
Buurs, je bent echt een misselijk mannetje, tyf nou een keer op man!
Hahaha, die Fish, ga gewoon van de baan af joh Undecided
Ad Wim Wrote:Buurs, je bent echt een misselijk mannetje, tyf nou een keer op man!

waarom nu weer?
Nu gelukkig naar de partij van de dag Wink
Jammer dat daar nog minder spanning te vinden is
Echt waar. Die lijnrechter.

Dat zegt Safin goed tegen de scheids over die lijnrechter: " Zoek hij nu ten koste van mij zijn moment van glorie op dit moment??" ....



Dat Federer hem super afmaakt, lijkt me duidelijk.. maar goed..
Federer =D>
Haggie Wrote:Echt waar. Die lijnrechter.

Dat zegt Safin goed tegen de scheids over die lijnrechter: " Zoek hij nu ten koste van mij zijn moment van glorie op dit moment??" ....



Dat Federer hem super afmaakt, lijkt me duidelijk.. maar goed..
Tja, het is geen voetbal, dus wedstrijd aanvoelen is onzin, wat Van Lottum zei. Maar het was wel een heel kleine foutje ja, dat is waar.
Hahahaha, die Fish. Eerst 0/40 wegwerken en het dan weer zo makkelijk weggeven cry
Gunstig programma weer morgen. Interessante zijn of vroeg, of laat.
Monfils en Ancic vroeg; Murray, Nadal en Gasquet laat.

Helaas wel Sela midden in de nacht, maar daar verwacht ik toch niet al te veel van.
Hup Fish & Baghdatis! \Big Grin/
Jezus Fish, wat ben je slecht zeg. Soderling #-o
Ik denk niet dat ik iemand in dit toernooi zo slecht heb zien spelen als Fish vandaag. Ik vraag me af of ik uberhaupt de laatste tijd uberhaupt wel eens iemand zo slecht heb zien spelen...
Wat weinig posts op het forum...Ook weinig boeiende partijen als ik het zo zie.
heb wat van Federer Safin gezien...Safin maakte daarin veel te veel fouten...of was Federer goed?

Berdych een lekkere overwinning voor FTM...in ieder geval een redelijke aus open op deze manier. Nu kijken of hij kan verassen tegen Roger...zou geweldig zijn. 7-1 hth. Vorig jaar was Berdych minder als nu en deed hij toch aardig mee..ben benieuwd.

vannacht hopen op Haas...Misschien naief maar ik geef hem zeker een kans om mee te doen. Zeker in het begin..Verwacht dat Nadal hem wint op conditie...
Weinig posts? Toch alweer 50 pagina's AO in nog geen week...
Je hebt gelijk...Ik zit niet goed te kijken...juist mooi!

Berdych dus in vorm...Dat doet me goed...
Haas of Berdych gaat het flikken..ik voet het
Laten we het hopen, Kolemans! En dan het liefst Berdych. Maar zoals Berdych en Federer vandaag speelden, maakt Tomas geen kans...
[Image: 610x.jpg]
Almagro op 4.30 bij unibet... Heeft hij dan echt zo weinig kans :roll:
Nog mensen wakker om Monfils-Almagro te volgen? ALLEZ GAEL
*present
Iemand nog even linkje voor stream? Zit hier bij ouders en heb dus geen linkjes
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://watchtheheat.blogspot.com/">http://watchtheheat.blogspot.com/</a><!-- m -->
Thnx!
ik heb geen geluid
Vamos Nico! =D>
Ik heb het geluid uitstaan dus geen idee.