FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Het is trouwens voor Granollers te hopen dat hij nooit tegen Tipsa hoeft te spelen. Die gast wordt gek

:-"
Tiep-seer-a-vitsch :lol:

Ik dacht altijd dat het tip-sa-ree-vitch was Big Grin
Undecided


Weten jullie trouwens wie de vriend van Ivanovic is? (zonder te google-en)
Uhh nee? Tom Haggeman toevallig? =P~
mindlight Wrote:Daar zit dan ook wel weer wat in, maar als ik Ivanovic wil zien ga ik wel even googlen Wink

Daar heb jij weer 'n punt. Al is het in het echt natuurlijk nét wat leuker. Daarmee niet gezegd dat zo'n partij dan ook uren moet duren. :wink:

Verdasco was haar ex, toch?
Fernando Verdasco heeft deze schone dame aan de haak geslagen.. Notworthy
Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:Daar zit dan ook wel weer wat in, maar als ik Ivanovic wil zien ga ik wel even googlen Wink

Daar heb jij weer 'n punt. Al is het in het echt natuurlijk nét wat leuker. Daarmee niet gezegd dat zo'n partij dan ook uren moet duren. :wink:

Verdasco was haar ex, toch?

Oh ex alweer? Prive gelezen :wink: ?
Serieus? Wat moet ze nou met zo'n vieze Spanjaard? Wat een afgang wordt dat voor Fernando, als hij huilend de baan verlaat na een pandoering te hebben gehad van Clement Wink
zag toevallig foto voorbij komen met tekst over Verdasco als vriend erin. 21nov 2008. Dus ik dacht....
Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:Daar zit dan ook wel weer wat in, maar als ik Ivanovic wil zien ga ik wel even googlen Wink

Daar heb jij weer 'n punt. Al is het in het echt natuurlijk nét wat leuker. Daarmee niet gezegd dat zo'n partij dan ook uren moet duren. :wink:

Verdasco was haar ex, toch?

Nee precies, en ja als Ivanovic in Nederland speelt, uiteraard wil ik dan best even langs die baan lopen. Wink
Hoewel Caroline Wozniacki toch ook leuk blijft, en Lykina mijn nr. 1
Haha, nee. Las het toevallig laatst op tennistribune.nl:

Ivanovic verbreekt relatie met Verdasco
Maandag 19 januari 20:04 - Martijn Linde
Tennis - Ana Ivanovic en Fernando Verdasco hebben een punt achter hun relatie gezet. Dat meldt Foxsports.com. Het tenniskoppel was sinds oktober 2008 bij elkaar. De een werd meerdere malen bij een wedstrijd van de ander gesignaleerd.

Volgens ingewijden was de grote publieke belangstelling voor het stel één van de belangrijkste redenen om de relatie te verbreken. Het tweetal zou het besluit tijdens het ATP-toernooi in Brisbane genomen hebben.

Zo, zijn jullie weer helemaal bij. :Big Grin
Thnx Chiel.


Tipsa op 0-30 Icon_twisted
Nou dan wil ik best een deal met Ana maken hoor, dan kom ik niet bij haar wedstrijden kijken, is er dus weinig belangstelling van de pers, en zien we mekaar buiten de tennistijden om... Geen bezwaar lijkt me :8:
15-40, eerste services Marin!
Keurig =D>
mindlight Wrote:Nou dan wil ik best een deal met Ana maken hoor, dan kom ik niet bij haar wedstrijden kijken, is er dus weinig belangstelling van de pers, en zien we mekaar buiten de tennistijden om... Geen bezwaar lijkt me :8:

Haha, zo'n deal lijkt me ook niet verkeerd. :wink:

Voor de liefhebbers: Ferrer - Hrbaty 6-2 / 1-1.
En de game, niets aan de hand.

Ivanovic laat zich terugbreaken #-o
mindlight Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:Daar zit dan ook wel weer wat in, maar als ik Ivanovic wil zien ga ik wel even googlen Wink

Daar heb jij weer 'n punt. Al is het in het echt natuurlijk nét wat leuker. Daarmee niet gezegd dat zo'n partij dan ook uren moet duren. :wink:

Verdasco was haar ex, toch?

Nee precies, en ja als Ivanovic in Nederland speelt, uiteraard wil ik dan best even langs die baan lopen. Wink
Hoewel Caroline Wozniacki toch ook leuk blijft, en Lykina mijn nr. 1

Hier mijn persoonlijke favoriet: Ashley Harkleroad

[Image: Ashley%20Harkleroad%20Playboy%20Cover(4).jpg]
Harkleroad is idd ook zeer nice!

Cilic naar 5*-2, keurig =D>
Lykina :oops:

[Image: SJ07Lykina2S.jpg]
Ik word hier beetje moe van. Kut Tipsa. Opnieuw 0-30 weggeven en vervolgens zelf gebroken worden.
Nu ik zo naar Harkleroad kijk, lijkt het wel of ze het tennisracket te vaak in het verkeerde gat stopt... :-k :lol:
Inderdaad, die Harkleroad mag er ook wel wezen. :Big Grin

Trouwens, nog aan het pokeren? Zit nog steeds in twee toernooitjes.
:lol:
Nee helaas out, ik stop er weer voor een paar maanden mee Wink
Same here. :wink:
Die Tipsa heeft wel heel optimistische fans. Voluit juichen op een kansloze achterstand, tijdens een onbelangrijke punt, in de 1e set.
Nice Cilic =D>

Dat gezang moet toch over het halve park te horen zijn? :-s
Ik ga ff tot 3.30uur slapen. Dan ben ik er weer. Kan mijn ogen ff niet open houden en Cilic-Tipsa houden mij ook niet wakker.
De fans van Hrbaty zijn trouwens ook goed te horen. Nu zou het alleen leuk zijn als ie ook eens zou breaken.