FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haas en Gonzo zijn beiden zekerheidjes, Kool.
Overdune Wrote:Haas en Gonzo zijn beiden zekerheidjes, Kool.
Dat bepaal ik graag zelf aan de hand van resultaten.
Niet in Atp toernooien, niet in Abu Dabia, niet in hopman cup en niet in WTC

Maar begrijp aan Ad zn reactie dat ze wel gespeeld hebben...
Alleen Gonzo naar mijn weten, op de Kooyong Classics.

Kimiko Date heeft zich geplaatst voor de AO btw, en dat op 38-jarige leeftijd. =D>
Het is zo lastig niet. Google die namen, en je vind vanzelf resultaat. Vind je niets, dan kan je daaruit ook je conclusies trekken... Ik had het met zo'n 15 seconden googlen gevonden.
Ach, laten we het erop houden dat Kooltje vooruit gaat, hij vraagt tenminste niet om de url van de AO, zoals ooit bij Wimbledon. cry
mindlight Wrote:Het is zo lastig niet. Google die namen, en je vind vanzelf resultaat. Vind je niets, dan kan je daaruit ook je conclusies trekken... Ik had het met zo'n 15 seconden googlen gevonden.
zal wel...beetje makkelijk allemaal dit maar goed...als jij daardoor een leuke zondag hebt...prima
Ik kon niks vinden op resultaten gonzalez en haas...
Classics vergeten alleen...
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.google.nl">www.google.nl</a><!-- w -->
type in: Tommy Haas, druk op knop "google zoeken"
tweede hit: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tommy-haas.net">www.tommy-haas.net</a><!-- w -->
Kies taal (ik kies voor het gemak Engels)
Op de voorpagina: "Tommy Haas will face the Argentinian Eduardo Schwank when he makes his long-awaited comeback in the first round of the Australian Open next Tuesday. more >>

<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.google.nl">www.google.nl</a><!-- w -->
type in: Fernando Gonzalez, druk op knop "google zoeken"
tweede hit: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.gonzaleztenis.com/">http://www.gonzaleztenis.com/</a><!-- m -->
kies calendario (met mijn gebrekkige spaans kon ik hier toch iets van kalender uithalen).
Zo kon je zien dat hij de classics gespeeld heeft.
jij bent echt goed
Graag gedaan. Dit voorkauwen is toch precies wat je wilde?
mindlight Wrote:Graag gedaan. Dit voorkauwen is toch precies wat je wilde?
Nee hoor...verwachtte niet meer dan het normale antwoord als Overdune en misschien enige discussie om hen te nemen ja of nee...maar een normale discussie is lastig hier blijkt.
Blijft overeind dat je het vrij gemakkelijk zelf had kunnen vinden. Discussie over al dan niet nemen kwam ik in je vraag niet tegen.

Maar om daar over door te gaan, nee ik zou beide niet doen. En ik dacht eigenlijk dat je die keuze zelf wilde maken aan de hand van resultaten.
Gonzo natuurlijk een lastige loting met Hewitt maar pakte hem al eens hier...Als gonzo verder raakt altijd gevaarlijke speler.
Haas weinig ritme ben ik bang maar de enige die Nadal kan verrassen in beginfase...
Je "moet" toch iemand nemen daar vanuit mijn visie en Nadal is geen zekerheid.
Klopt, maar Gasquet niet overwogen dan? Die moet ook in staat zijn als hij in vorm is, om Nadal te pakken. Wel een dure gok trouwens. En Hewitt zelf?
Tja Hewitt zelf is vooral goedkoop...Ik zie hem niet winnen van Gonzo...denk wel een vijfsetter.

Gasquet is inderdaad een speler met mogelijkheden. Al behoorlijk wat wedstrijdritme...goedkoper dan gonzalez maar in mijn ogen niet constant genoeg om een bo5 te kunnen winnen van Nadal.
Lastig stukje maar wil er wel iemand kiezen
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Graag gedaan. Dit voorkauwen is toch precies wat je wilde?
Nee hoor...verwachtte niet meer dan het normale antwoord als Overdune en misschien enige discussie om hen te nemen ja of nee...maar een normale discussie is lastig hier blijkt.
Daar gaat het helemaal niet om. Het is allemaal zo vreselijk inconsequent bij jou. Bij fouten in de software, teams maken en inleggen ben je keihard, maar dan verwacht je wel dat wij je hier aan informatie gaan helpen?

En zoals ik al meerdere keren eerder heb gezegd, zulk soort informatie opzoeken is gewoon onderdeel van het spel. Wij besteden er toch ook allemaal tijd aan, moeten we het jou dan gaan voorkauwen?
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Graag gedaan. Dit voorkauwen is toch precies wat je wilde?
Nee hoor...verwachtte niet meer dan het normale antwoord als Overdune en misschien enige discussie om hen te nemen ja of nee...maar een normale discussie is lastig hier blijkt.
Daar gaat het helemaal niet om. Het is allemaal zo vreselijk inconsequent bij jou. Bij fouten in de software, teams maken en inleggen ben je keihard, maar dan verwacht je wel dat wij je hier aan informatie gaan helpen?

En zoals ik al meerdere keren eerder heb gezegd, zulk soort informatie opzoeken is gewoon onderdeel van het spel. Wij besteden er toch ook allemaal tijd aan, moeten we het jou dan gaan voorkauwen?
Ik kon het niet vinden Ad..dan is daar toch een forum voor om te overleggen.
Ik had het heus wel gevonden,maar waarom geef jij niet gewoon antwoord. Scheelt mij tijd en ML en OD ook in fit geval.

Jij dus ook inconsequent als je het zo wilt noemen. Bij fouten in de software, teams maken en inleggen ben je soft maar met info bespreken keihard.

Beetje jammer van jullie personen.
bij de NOS nu voorbeschouwing
ALs je het niet kon vinden, kun je of heel slecht zoeken, of je hebt niet tot nauwelijks gezocht. Het is gewoon gemakzucht, wat je al eerder hebt laten zien, en daar ga ik misschien één keer op in, maar niet constant.

En ik snap ook niet dat jij niet inziet dat informatie vergaren een heel groot onderdeel van het spel is...
En op dat gebied ben ik ook helemaal niet keihard, wat je zelf ook allang op had kunnen merken als je goed zou lezen, ik heb alleen niet zoveel zin om op zulke domme vragen te reageren. En ik ben dus niet de enige...
kooltje Wrote:bij de NOS nu voorbeschouwing
Kijk, dat is nou nuttige informatie.
Slecht zoeken ditmaal maar wat maakt dat uit....Stap daar overheen en praat over tennis. Dat gebeurd steeds minder hier...
gaat tegenwoordig meer om afzeiken...
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:bij de NOS nu voorbeschouwing
Kijk, dat is nou nuttige informatie.
nou tegenvallend..Niet eens ingegaan op de loting.
Wat een kortzichtige onzin man. Kijk in dit topic, 5 pagina's vol over tennis, en jij bent er niet in te vinden...
Ad Wim Wrote:Als ik zo naar mijn team kijk, is het eigenlijk een compleet logisch en voor de hand liggend team. Ik denk bijvoorbeeld dat Buurs minstens 7 dezelfde spelers heeft...

Dat gaat erbij mij niet in. Ik heb absoluut niet 7 dezelfden als buurs en ad. :wink:
Dan heb je een apart team denk ik, ik denk dat ik ook vrij standaard zit.
Ik ga nu fijn pitten. Vanacht staat half3 de wekker. Ga ik aan de studie. :8:
ik gok dat ik alleen de veelgekozen Soderling niet heb.

Ik ga me trouwens maar eens richting Melbourne Park begeven. :8:
Veelgekozen Soderling weet ik niet hoor, voor mij iig niet.
Have fun OD. Ik heb Soderling ook niet overigens.
Soderling ook hier niet.

Schrijf maar op: Potro/Nalbi/Murray ... 90 tot 100% score
Ga maar door met Beck, Berrer, Phau.