FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nou dan ben ik wel benieuwd op de bekende donderdag in Ahoy. Aangezien ik me vaak ook niet kan gedragen tijdens tenniswedstrijden.....dat wordt nog wat
Nee ok Ad, ik snap je nu wat beter. Maar als Verdasco zijnde zou ik een spiegel aanschaffen, daarin kijken, en vervolgens heel blij zijn met een vrouw als Ivanovic Wink

En sex met mooie vrouwen na een paar dagen vergeten? Je denkt er wellicht niet meer de hele dag aan, maar volledig vergeten? Nee dat lijkt me toch sterk :lol:

En precies, ik had het dus niet over verliefdheid, daarin kan ik me nu ook niet goed inleven.
Medina set en break voor. Effe doorstomen en dan Ancic-Simon
mindlight Wrote:als ... zijnde
[-X
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Maar effe wat anders over die tennisrellen. Zou er zoiets ook mogelijk zijn in Ahoy tussen Ad en Buurs?
Hoewel je het niet zou verwachten, ik ben niet zo'n fysiek agressieve jongen. Althans, niet jegens andere mensen. Het zou weer vooral met woorden gaan. En de vorige keer dat ik hem zag, moest ik vooral erg om hem lachen.

Nou ik verwacht van jou niet dat je snel iemand te lijf zal gaan hoor. Idd, mooie discussies, en die komen er ook wel die donderdag Big Grin
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:als ... zijnde
[-X

bier ------> spreektaal
Misschien neem ik Gasquet wel in Rotterdam #-o
Wanker!
mindlight Wrote:Nee ok Ad, ik snap je nu wat beter. Maar als Verdasco zijnde zou ik een spiegel aanschaffen, daarin kijken, en vervolgens heel blij zijn met een vrouw als Ivanovic Wink

En sex met mooie vrouwen na een paar dagen vergeten? Je denkt er wellicht niet meer de hele dag aan, maar volledig vergeten? Nee dat lijkt me toch sterk :lol:

En precies, ik had het dus niet over verliefdheid, daarin kan ik me nu ook niet goed inleven.
Nee oke, niet volledig vergeten. Ik kan me nog levendig nachten herinneren met vrouwen waarvan ik me niet kon voorstellen dat ik ze kon krijgen. Maar hoe vol je er op dat moment ook van kan zijn, daarna is de jager in je toch bevredigd en moet je verder. En dan is zij ineens niet zo interessant meer en heeft het allemaal niet zoveel voorgesteld als dat je je op dat moment voorstelde.
Dan toch veel liever alle energie bewaren voor een belangrjike partij, die je je achteraf wel wat langer zal heugen.
Dan ga ik alvast een cursus Franse scheldwoorden leren, want dan ie echt gaan lachen
Stille Wrote:Misschien neem ik Gasquet wel in Rotterdam #-o
Geloof me, uiteindelijk gaat het niet eens om de spelers op dat moment. Alleen bij Buurs, die gaat tijdens het pokeren constant live scores opzoeken. En dan is het ook wel leuk om tegen de spelers van Buurs te zijn. Zo was ik ook voor Cuevas terwijl ik hem zelf zijn tegenstander in m'n team had :lol:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee ok Ad, ik snap je nu wat beter. Maar als Verdasco zijnde zou ik een spiegel aanschaffen, daarin kijken, en vervolgens heel blij zijn met een vrouw als Ivanovic Wink

En sex met mooie vrouwen na een paar dagen vergeten? Je denkt er wellicht niet meer de hele dag aan, maar volledig vergeten? Nee dat lijkt me toch sterk :lol:

En precies, ik had het dus niet over verliefdheid, daarin kan ik me nu ook niet goed inleven.
Nee oke, niet volledig vergeten. Ik kan me nog levendig nachten herinneren met vrouwen waarvan ik me niet kon voorstellen dat ik ze kon krijgen. Maar hoe vol je er op dat moment ook van kan zijn, daarna is de jager in je toch bevredigd en moet je verder. En dan is zij ineens niet zo interessant meer en heeft het allemaal niet zoveel voorgesteld als dat je je op dat moment voorstelde.
Dan toch veel liever alle energie bewaren voor een belangrjike partij, die je je achteraf wel wat langer zal heugen.

Nee ok, in dat kader, volledig mee eens! Maar zolang de behoefte van de jager niet bevredigd is vraag ik me af je je dat in kan schatten.
Wat een bal van Monfils trouwens :eeeek: =D>
En daar is de valpartij
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Misschien neem ik Gasquet wel in Rotterdam #-o
Geloof me, uiteindelijk gaat het niet eens om de spelers op dat moment. Alleen bij Buurs, die gaat tijdens het pokeren constant live scores opzoeken. En dan is het ook wel leuk om tegen de spelers van Buurs te zijn. Zo was ik ook voor Cuevas terwijl ik hem zelf zijn tegenstander in m'n team had :lol:

Hehe ja precies, dat is irritant. En dan maak ik ook nog eens een onvergeeflijke blunder tijdens het pokeren waardoor Buurs er niet al veel eerder uitlag. Verder was het uiteraard wel top.
Ik hoor de allez Excelsior
De damespartij voor Ancic-Simon is al klaar!
Mooi!
Wat staat die Monfils te passeren joh!
Zagen jullie die reactie van Almagro? Hij was boos op Gael omdat ie nog al uitbundig juichte na die super passing
Wat een bal van Monfils :eeeek:
Stille Wrote:Zagen jullie die reactie van Almagro? Hij was boos op Gael omdat ie nog al uitbundig juichte na die super passing

Ik zag het niet als boosheid hoor.
Tja, ik weet het niet. Volgens mij vond Almagro het niet relaxed want die wilde weer meteen doorspelen. Hij schudde wel met z'n hoofd. Maar hij lachte ook...
Nu concentratie bewaren en dan moet ie binnen 45 min onder de douche staan
Buurs heeft trouwens alleen nog maar Federer en Murray :lol:
Ik zag het maar als beiden de finale halen doet ie prima zaken
Whehe en Federer gaat echt die finale niet halen :lol:
Nee die verliest van Berdych, Cilic of Del Potro, zie ik niet gebeuren maar ja wat zou het mooi zijn...
Maar dan nog zijn er genoeg gasten met betere teams. Die nu nog wel Monfils of Potro over hebben...
Undecided