FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nalbandian is als manager erg vervelend: je weet het nooit met hem.
Hij kan van iedereen verliezen, maar ook van iedereen winnen. Hij kan in een fluttoernooitje in de 1e ronde uitgeschakeld worden, maar ook een groot toernooi winnen.
Hem nemen geeft het risico op nauwelijks punten voor veel geld, hem niet nemen geeft het risico op veel punten mislopen.
Het meest logisch is om het grote toernooien in je team te nemen, dan kun je niet veel punten mislopen. In kleine toernooien niet, dan heb je dat weggegooide geld niet.
daarom kies ik hem ook alleen bij tms en gs.
Daarom kies ik hem alleen in het najaar :8:
Wat een scheitdag alsnog, qua tennis gaat het lekker maar op voetbalgebied was het fors minder #-o
En dan zet je dat tennis toch in perspectief hè Wink

Ik zit er weer klaar voor, maar het opstaan wordt wel steeds zwaarder.
Hup Gasquet, Beck en Sela!
Ik heb Gasquet nu al meer mooie punten zien maken dan in de hele partij tegen Junquiera. Omstandigheden zijn ook beter.
Helaas gaat ie wel van 3-1 naar 3-3, omdat Istomin ook erg goed speelt.

Beck begint goed met een 4-2 voorsprong.
Maar dan wat fouten bij Istomin en de set toch wel eenvoudig naar Gasquet, die echt goed speelt.

Sela ook de 1e set, heel gunstig.

Ook de set voor Beck met 7-5, niet gek allemaal dit.
Hop, en de tweede set voor Gasquet met wederom goed spel, mooi om te zien.

Sela break voor, al meerdere kansen gehad op dubbele break, maar Hanescu ook bps voor rebreak. Spannende pot, belangrijke set.

Beck stond een break voor in de tweede tegen Melzer, en zelfs 3 kansen gehad op dubbele break en dus bijna 2-0 in sets, maar nu terug gebroken Sad
En mist ook nog eens een 15-40 op 4-4, en nu dus 5-4 achter...
Hoppa, en de wedstrijd voor Gasquet en Sela Hakkuh
Eigenlijk beiden wel verwacht, maar wel mijn twee minst gekozen die er nog in zitten. En Gasquet gewoon erg goed gespeeld, dat biedt hoop. Al wordt de tegenstand nu wel flink zwaarder. Maar Gonzo is natuurlijk ook gewoon te pakken.

Beck verkloot helaas de tweede set in de TB. Zoveel kansen gedurende de set, maar helaas. Ook gewoon 3 uit 12 en Melzer 2 uit 2 :|

Maar ik ga weer even slapen, weinig interessants voor mij nu.
Simpele overwinningen voor Stepanek en Almagro... Nu Ancic even knallen 4-4 3e set nu bij een 1-1 setstand....
Oei *4-5 0-40 nu op service van Ancic Sad 3 sp's ...
En de 3e set voor Karlovic.. Wordt een lastig verhaal nu..
cruijff Wrote:Simpele overwinningen voor Stepanek en Almagro... Nu Ancic even knallen 4-4 3e set nu bij een 1-1 setstand....

stepanek dubbele break achter in de 4e set
koubek 4-2 voor in de 3e set
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BREAK ANCIC!!!! Na een 40-0 voor Karlovic in de game!!!!


COME ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
ancic gaat serveren voor de 4e set Icon_evil

2 sp koubek

en de 3e set is binnen =D>
Monfils wint die wedstrijd wel gewoon Buursmans
Haggie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BREAK ANCIC!!!! Na een 40-0 voor Karlovic in de game!!!!


COME ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

HAGGIE WEEK HAGGIE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0-30 [-o<
en dan nu 0-30 op serve Ancic :roll:
Hakkuh
berrer van 4-0 naar 5-5 Icon_evil
Berrrrer stomme kutchoker!!!!!! op love je eigen game verliezen als je voor de set serveert.. ](*,)
Monfils 3-0 :8:
Zonde Clement, je was er dicht bij :8:
Ook jammer Berrer
Beck, goed geprobeerd.

Rest van uitslagen is goed. Hup Ancic en hup Koubek! =D>
0-30 Ancic
15-40 [-o<
Jaaaaaaaaaaaaaaa Hakkuh
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pfff, wat een kutzooi
Ancic is gewoon beter