FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Maar ik begreep van de week juist weer dat het uit is tussen Verdasco en Ivanovic, dacht al even dat het zo'n hoertje was dat direct met een andere tennisser aanpapte
Volgens mij heeft Ad echt een glaasje te veel op :lol:
Stille Wrote:Het is zeker laks, Mats Wilanders zei het al in de voorbeschouwing. Hij is te passief en staat te ver achter de baseline. Maar ja als Nico zoveel fouten maakt dan is het voor Gael niet zo moeilijk
Maar dat doet Nico dus altijd, zeker op HC. Beetje alles of niets en op gravel is het vaak alles. Voor HC mist ie het voetenwerk.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...

Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.
Wat ik me dan afvraag, zouden ze dan ook neuken? Ze spelen zoveel wedstrijden dat je met sex voor de wedstrijd niet veel kans maakt...

Als man niet nee, voor vrouwen werkt het vaak andersom. Maar als je dan ziet hoe Ivanovic speelt.. :-k
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...

Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.
Wat ik me dan afvraag, zouden ze dan ook neuken? Ze spelen zoveel wedstrijden dat je met sex voor de wedstrijd niet veel kans maakt...

Ivanovic maakt er het laatste half jaar anders genoeg tijd voor vrij Wink Die is na ronde 2/3 meestal wel uitgeschakeld. Verdasco blijft ook geen topper, dus tijd zat zou ik zeggen.
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...

Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.
Wat ik me dan afvraag, zouden ze dan ook neuken? Ze spelen zoveel wedstrijden dat je met sex voor de wedstrijd niet veel kans maakt...

Als man niet nee, voor vrouwen werkt het vaak andersom. Maar als je dan ziet hoe Ivanovic speelt.. :-k

Dan ga je idd je vraagtekens zetten bij de prestaties van Verdasco Wink
Maar als het nog zo pril is, en je bent op zich vrij lekker, althans qua lichaam, dan wil je toch juist sex hebben? Dan weet ik niet of ik aan de wedstrijd van morgen tegen Stepanek zou denken, als ik Ivanovic in mijn bed zou hebben...
Nou dat weet ik wel, en ik zou er geen seconde bij stilstaan. Radek, pak jij die partij maar.... :lol:
Graag :lol:
It all makes sense now. When Fernando Verdasco reached the finals in Brisbane, girlfriend Ana Ivanovic was nowhere in sight. In fact, she had left for Melbourne right after her loss in the quarterfinals of the same tournament. Apparently, Ivanovic and Verdasco were no longer an item by the time he made his appearance in the finals, as sources close to Ivanovic claim that she broke up with Verdasco during the tournament in Brisbane.

Just a few days after arriving in Melbourne, Ivanovic was spotted hitting the beach with Aussie golfer Adam Scott.
Monfils op Eurosport
Ja, daar lach je nou om, maar het is dus wel je werk. En je wordt door de hele wereld bekeken en gevolgd dus als je faalt, krijg je shit over je heen...

En waar en hoe zouden ze het doen dan, op de hotelkamer? Dat is toch ook vrij kut na verloop van tijd?
Uhh nou met Ivanovic zou ik me over de locatie al helemaal geen zorgen maken
mindlight Wrote:It all makes sense now. When Fernando Verdasco reached the finals in Brisbane, girlfriend Ana Ivanovic was nowhere in sight. In fact, she had left for Melbourne right after her loss in the quarterfinals of the same tournament. Apparently, Ivanovic and Verdasco were no longer an item by the time he made his appearance in the finals, as sources close to Ivanovic claim that she broke up with Verdasco during the tournament in Brisbane.

Just a few days after arriving in Melbourne, Ivanovic was spotted hitting the beach with Aussie golfer Adam Scott.
Ah, vandaar die verloren finale. En Ana wordt een beetje de slet van de tour zo, laat haar maar op tennis concentreren. Ik zag 'r ook gewoon lachen op de persconferentie...
Dat zeker ja, maar ja, als je wat met Verdasco begint heb ik sowieso m'n vraagtekens, blijft een lompe gast.
Oei 15-30
Lekker hoor !
Hoppa, zulk games zou ie vroeger nog verliezen.
Ja idd, ik wil de oude Monfils terugzien vandaag!
Monfils is vrij onberekenbaar. Hij zal zeker nog wel een keer zijn opslag verliezen maar dat zie ik Almagro ook nog een aantal malen doen. Ja hoor weer Serena op Eurosport. jammer
Dammit Monfils begint nu echt goed te spelen0
mindlight Wrote:Dat zeker ja, maar ja, als je wat met Verdasco begint heb ik sowieso m'n vraagtekens, blijft een lompe gast.
Nee, maar je denkt nu te veel aan jezelf. Probeer je in te leven!

Zij ligt er al uit en jullie hebben een leuke avond gehaf, maar jij moet de volgende dag spelen. Je gaat nog even terug naar haar hotelkamer en ze begint je te verleiden. Wat dan? Op zich zou ze het moeten begrijpen als je nee zegt, maar zeg dat maar eens tegen zo'n verwend kind. En gezien het zulke vluchtige relaties zijn, krijg je misschien niet zoveel kansen meer. Wat doe je dan?
En als je het doet, horen natuurlijk de spelers die naast je slapen alles, en krijg je weer gezeik, waardoor je je ook niet meer op je tennis kunt richten.
=D>
En direct de break, nou dan ga ik dus zo pitten, geen spanning in deze partij te vinden.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat zeker ja, maar ja, als je wat met Verdasco begint heb ik sowieso m'n vraagtekens, blijft een lompe gast.
Nee, maar je denkt nu te veel aan jezelf. Probeer je in te leven!

Zij ligt er al uit en jullie hebben een leuke avond gehaf, maar jij moet de volgende dag spelen. Je gaat nog even terug naar haar hotelkamer en ze begint je te verleiden. Wat dan? Op zich zou ze het moeten begrijpen als je nee zegt, maar zeg dat maar eens tegen zo'n verwend kind. En gezien het zulke vluchtige relaties zijn, krijg je misschien niet zoveel kansen meer. Wat doe je dan?
En als je het doet, horen natuurlijk de spelers die naast je slapen alles, en krijg je weer gezeik, waardoor je je ook niet meer op je tennis kunt richten.

Ja ok, ik probeer me in te leven. Ik lig met Ivanovic in 1 bed. Nou op dat moment verander ik in een primitief oermens, die echt niet aan tennis en de reacties daarna denkt... Zo eerlijk ben ik wel.
Maar effe wat anders over die tennisrellen. Zou er zoiets ook mogelijk zijn in Ahoy tussen Ad en Buurs?
Nee Smile
Ik zie het al helemaal voor me dat beide FTM'mers 2 verschillende spelers hebben die tegenover elkaar staan.....Ad breekt een stoeltje af en gaat Buurs te lijf haha
Dit is dus geen inleven! Je bent ook Verdasco hè, en je kan dus vrij veel mooie vrouwen krijgen en je tenniscarrière is je droom en je leven.

En sex is ook maar sex. Ik heb ook wel mooie vrouwen in bed gehad en het was hartstikke leuk, maar een paar dagen later was ik het alweer vergeten.

Maar goed, wat nou als je echt verliefd bent, dan kun je aan niks anders denken dan de ander, en dan leidt het tennis er toch onder?
Daarom denk ik ook dat ze niet echt verliefd worden. Maar goed, dan neuk je dus alleen maar, want handje vasthouden heb je ook geen behoefte aan dan. Daarom vroeg ik me het dus af...
Stille Wrote:Maar effe wat anders over die tennisrellen. Zou er zoiets ook mogelijk zijn in Ahoy tussen Ad en Buurs?
Hoewel je het niet zou verwachten, ik ben niet zo'n fysiek agressieve jongen. Althans, niet jegens andere mensen. Het zou weer vooral met woorden gaan. En de vorige keer dat ik hem zag, moest ik vooral erg om hem lachen.