FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:De huiskamervraag luidt alsvolgt: wanneer kwam Federer voor het laatst terug van een 2-0 achterstand in sets? Zelf kon hij het niet meer herinneren. Morgen volgt het antwoord.

Zo uit mijn hoofd denk ik aan een MS finale in Miami, waar hij 2-0 achterkwam tegen Nadal. 2005 denk ik.

:-({|=
Roddick - Djoko

6-7 6-4 2-2

net een medical time out voor djoko geweest :x
hij is bevangen door de hitte....

hij neemt nu ook heel veel risico...
roddick breakt...

dit lijkt over...
Idd, dit gaat Djoko nog verliezen ook, om de AO nog maar wat rampzaliger te maken. Icon_evil
djoko loopt niet meer :eeeek:
en opnieuw 3 bp roddick

zal zo wel opgave worden....

5*-2 roddick
ook een lekkere planning voor djoko...

eerst tot midden in de nacht spelen en dan zo vroeg op dag ](*,)
Ja maar dat wisten we van tevoren. Roddick wint zelden tot nooit van toppers dus ik zag het niet als probleem.
en direct weer 2 bp roddick in de 4e set....

geef maar op djoko
die roddick speelt zo lelijk als de nacht, maar staat straks wel in de halve finale van een GS Undecided

Als Federer zijn werk doet, is dit iig wel een groot voordeel natuurlijk...
Game Djoko =D>
maar alweer 0-30 in de volgende servicegame...
0-40
2*-1 roddick
opgave djoko
Dammit :letitallout:
Ik denk niet dat Federer ooit een makkelijkere route naar de finale heeft gehad. :-s
Ik denk dat Roddick wel kansen heeft tegen del Potro, misschien moet Federer dan toch maar verliezen deze ronde, om eventuele grotere schade te voorkomen.
Klasse Andy! =D> =D> =D> =D>
ja tuurlijk. Dit kon er ook nog wel bij. Alles hangt zometeen van Potro af of buurs en kuiper 1200punten op me uit lopen... :o

Wat een baggerzooi
Hey Haggie, niet alleen Federer, maar ook onze hero Roddick! :wink:
Wat een drama voor het toernooi zeg dit, en wat slecht dat ze Djoko na zo'n nachtpartij midden op de dag zetten Puke
kuiper Wrote:Klasse Andy! =D> =D> =D> =D>

gloryhunter
Kuiper wordt wel de Haggie van 2009 op deze manier...
Haggie Wrote:ja tuurlijk. Dit kon er ook nog wel bij. Alles hangt zometeen van Potro af of buurs en kuiper 1200punten op me uit lopen... :o

Wat een baggerzooi

die wedstrijd wordt heel belangrijk.

hopen dat federer niet faalt [-o<
Ad Wim Wrote:Kuiper wordt wel de Haggie van 2009 op deze manier...

Waarom?

Mijn keuze was een weloverwogen keuze, waar zeker 2 uur puzzelen aan vooraf is gegaan.
Met dank ook aan Musse.
Ik had met hem afgesproken dat we beide afzonderlijk de sheet met de loting in zouden vullen. Daarna het gemiddelde puntenaantal per speler bekijken.
Aan de hand van die puntenlijst kwam dit lijstje eruit met meeste punten.
Hij had Federer - Roddick als halve finale. Ik had Roddick in de kwartfinale.
De laatste keus die we moesten maken was Roddick of Potro. Musse gaf de doorslag voor Roddick (met z'n halve finale).
Vanwaar geen Nalbi als ik vragen mag?
Waarom heeft "de Haggie" een negatieve klank? Omdat hij een goede gok had genomen op de AO vorig jaar? De rest van het jaar heeft hij dit vrij steady vast kunnen houden tot het eind maar goed zelfs de besten (he buurs) houden het niet tot het eind vol.

Oftewel ik zou het als een compliment opvatten Wink
Ik ook, blijf het een goede actie van Haggie vinden van vorig jaar, net als ik de keuzes van Kuiper mooie keuzes vind =D>
Mac Wrote:Waarom heeft "de Haggie" een negatieve klank? Omdat hij een goede gok had genomen op de AO vorig jaar? De rest van het jaar heeft hij dit vrij steady vast kunnen houden tot het eind maar goed zelfs de besten (he buurs) houden het niet tot het eind vol.

Oftewel ik zou het als een compliment opvatten Wink

Zeker, met zo'n grote naam als Haggie vergeleken worden is absoluut een eer. :wink:
Overdune Wrote:Vanwaar geen Nalbi als ik vragen mag?

Dat mag je zeker vragen OD.

Aangezien het budget maar 25000 was en wij allebei Federer, Roddick, Murray en toch ook wel Monfils ver hadden in het toernooi was er daarna geen geld meer over. Zelfs niet voor een quali.

En Nalbandian vind ik zelf een mooie speler, maar zooooo wisselvallig. En had de week ervoor toch wel een redelijk zwaar weekje gehad. En met die brandende zon daar en 5-setters gaat je dat toch wel opbreken. Ik weet dat dit achteraf gemakkelijk praten is, maar thuis hebben we het hier voor die tijd uitvoerig over gehad.

Ik vind het thuis wel erg leuk dat we nu met z'n tweeen dit doen. Er wordt erg veel over tennis gepraat. Super!!