FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ander mooi statistiekje, van de 10 punten die JMDP deze set heeft gewonnen, zijn er 9 veroorzaakt door UE van Cilic :lol:
'New Balls'. Zou het dan toch aan de oude ballen gelegen hebben, bedenk ik me als ik Cilic warempel weer eens 'n bal strak langs JMDP zie slaan. Een retorische vraag, zo blijkt al snel, want het volgende punt wordt alweer cadeau gedaan aan z'n Argentijnse opponent, via een wilde slag uit de baan. Hoewel de opleving dan van korte duur was, blijft de servicebeurt behouden: 2-1. Gelukkig maar.

Oh ja, Del Potro slaat zich vervolgens op love naar 2-2.
mindlight Wrote:Ander mooi statistiekje, van de 10 punten die JMDP deze set heeft gewonnen, zijn er 9 veroorzaakt door UE van Cilic :lol:

Haha. Gelukkig hebben ze nog eventjes de tijd om de door jou aangehaalde statistiekjes nog fraaier te kleuren. :Big Grin
Jaaaaaaaaaa. Daar gaat het eerste racket!
Ik begin trouwens een patroon te zien in de servicegames van Cilic: wederom 0-30.
Ja ik vind het niet gek, sjonge jonge, zo slecht als dit zie je het toch maar zelden?
Ik zit me echt gigantisch kwaad te maken hier. Als Del Potro nou goed zou spelen zou ik er prima vrede mee kunnen hebben, maar zo verliezen, te triest.
15-40.
Sla jij anders nog eens een bal uit Cilic, ongelofelijke drol #-o

Punten JMDP: 18, wv UE Cilic: 14 ](*,)
mindlight Wrote:Ja ik vind het niet gek, sjonge jonge, zo slecht als dit zie je het toch maar zelden?
Ik zit me echt gigantisch kwaad te maken hier. Als Del Potro nou goed zou spelen zou ik er prima vrede mee kunnen hebben, maar zo verliezen, te triest.

Kan ik me voorstellen, ja. Ik had Mardy Fish trouwens in m'n FTM-team, dus ik ben inmiddels wel wat gewend. :wink:

En daar is de break voor JMDP: 3-2. Klaar, lijkt me zo. Ben blij dat ik uiteindelijk niet voor Cilic ben gegaan, dan was dit inderdaad een vrij frustrerende partij geweest.
En daar is de 4-2 voorsprong. Cilic slaat voor de verandering weer eens 'n bal wild uit. ](*,)
Goed ik ga slapen, wil hier niet langer naar kijken

Del Potro is bezig een set te winnen, waar hij naast 3 aces, 4 punten zelf gemaakt heeft Undecided
Is goed, ML. Ik kijk deze enerverende pot nog eventjes af en duik er dan zelf ook in. Truste!
mindlight Wrote:Del Potro is bezig een set te winnen, waar hij naast 3 aces, 4 punten zelf gemaakt heeft Undecided

Haha, dat is wel heel extreem. Undecided
Jij ook Truste! =D>
Bedankt! =D>

Nondeknetter zeg, wéér een bal snoeihard uit door Cilic. En vervolgens een bal vol in het net, en zie daar: de break en 5-2 JMDP.
JMDP: 'Serving for the match'. Met vier misperen van Cilic en even zoveel Kroatische scheldkanonades, met tussendoor nog een verdwaalde dubbele fout van JDMP, komt er na drie uur en 5 minuten een einde aan deze fantastische pot: 5-7 / 6-4 / 6-4 / 6-2. 'A wonderful performance', aldus de speaker van dienst. Als je stront in je ogen had, wel ja.

Gelukkig is dit ten einde, op naar bed.
Lekker Del Potro, als Cilic dit gewonnen had was het allemaal nog dramatischer geweest voor FTM. Ondertussen pakt Berdych de eerste set tegen Federer, mooi. Ik heb uiteraard liever Berdych dan Federer als volgende tegenstander voor Juan.
Einde tweede set nadert, 5-5. Federer op alle fronten beter deze set, je voelt gewoon dat hij hem gaat pakken. Wat zou het dan mooi zijn als Berdych er 2-0 in sets van maakt. [-o<
En 2-0. Hakkuh

Op 5-5 kreeg Berdych na 40-0 voor Federer alsnog 2 bp's, maar miste die allebei. In de tb kwam Berdych (z'n forehand loopt trouwens als een dolle) tot twee keer toe een minibreak voor, maar verspeelde die steeds meteen. Na de derde minibreak hield hij wel z'n service en ging van **5-4 naar winst. Niet te geloven trouwens hoe die Berdych nu ineens weer staat te spelen, na de afgelopen twee weken.

Het is nog niet gespeeld natuurlijk, maar dit is toch wel een erg mooie voorsprong..
niet normaal dit. Kom op berdych. Je hebt nog één set nodig om die fedex eruit te knallen...
dit is toch wat. De hawk eye werkt niet. Op deuce. 'the origenal call stands'...

JAAAA TUURLIJK.. En dan breakt federer... Sjonge jonge
federer begint er beter in te komen. Break voor, dus lijkt een vijfde set te worden! Maar federer heeft het moeilijk.

Roddick gaat hier in drie winnen.
dit is zo treurig. Berdych speelt zo goed, maar door een onterechte fout bal en een falend HE systeem staat ie break achter. *5-4 federer nu.

Heb zeker vertrouwen in eventuele vijfde set, maar nu 0-15.. Super forehands van berdych elke keer!
15-40.. Pak die break berdych.. Kom op! Jou forehand is zo super!
deuce Sad
berdych is gewoon beter. Pak die break. Federer heeft alleen een service die hem redt.

Set federer. Dit gaat een kraker worden. Federer is niet best. Twee open missers van berdych leveren hem set op. Berdych blessure behandeling.

Ik moet natuurlijk over een half uurtje weg bah bah..
Denk dat buurs beter kan blijven slapen hij wil federer zo echt niet zien.
Kom op tomas. Pak hem. Je bent echt beter!
en dan meteen de break voor federer. Oh oh oh.
fedex gaat m eruit slepen. Dit had het moeten zijn voor berdych. 64 76 voor tegen federer, dan moet je ook doorknallen, maar helaas 46 46 03* nu en over en sluiten!

Buurs kuiper andré mogen weer totaal niet klagen hier..

Gvd gvd gvd..
Del Potro gaat het Federer ook weer zo moeilijk maken. Dat kan niet anders. Hopelijk kan hij er wel doorheen breken. Voordat Federer dit toernooi wint via Del Potro, Djoko en Murray/Nadal moet er wel iets veranderen...
Nou, verrassend 5 sets. Was Berdych goed of Federer slecht?
Buurs heeft hier wel geluk mee, want zo pakt hij waarschijnlijk de BV in de poll.