FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Verdasco nog niet zien spelen helaas. Denk zeker dat hij een kans maakt...Belangrijk zal de eerste set worden denk ik...Zeker voor Murray.
centre court Wrote:Zie je Murray ook wel van 'm verliezen dan? Icon_evil
Als Murray een slechte dag heeft...
Chiel-Montagne Wrote:Dokic ging wel lelijk door haar enkel, zag ik net op Studio Sport. Gelukkig is ze wel gewoon door! :8:

Idd jah. Mooie wedstrijd. Zat me dood te ergeren aan die tegenstandster van haar ( ze was nog oerlelijk ook). En ook aan Bartoli. Men wat een oerlelijke wijvf, dat ook nog eens irritant tennist.
Chiel-Montagne Wrote:
Mist Wrote:Prima juist, hopelijk kan ik straks in de ochtend tevreden vaststellen dat Del Potro het in vier heeft afgemaakt.

Trouwens, Slumdog Millionaire is ook leuk.

Die zou ik ook wel graag 'n keer willen zien, ja. Ben erg benieuwd.
Ik was bij de Nederlandse première in het oude Luxor. Je moet ff accepteren dat het verhaal van toeval aan elkaar hangt, maar dan is het gewoon een erg leuke film die tegelijk een mooi verhaal vertelt. Film werd in de zaal (stampvol met zo'n 800 mensen) enthousiast ontvangen. Loveleen Tandan (de Indiase co-regisseur) was aanwezig en nam ruim de tijd voor de Q&A, waarvoor relatief veel mensen bleven zitten. Over drie weken gaat ie draaien in de nodige filmhuizen (vooralsnog(?) niet naar grote bioscopen gedistribueerd).
Paar weken geleden in de Sneak gezien, fantastische film!
Was die première op het IFFR?
Schakel net in en zien Monfils meteen gebroken worden met een df, terwijl hij de vorige game 3 bps miste... :|
Monfils breakt nog wel terug, maar Simon breakt direct weer en pakt de set, leek me een vrij belangrijke set Sad
Het ziet er trouwens echt niet uit, wat ik nu zeg. Beetje overslaan, ongeinteresseerd spel en veel fouten. Beiden zitten bijna aan de 20 in één set Confused

Wel een mooi moment trouwens waarin ze beiden een minutenlange conversatie aan het net hadden over hoe lastig het wel niet was om tegen die zon in te serveren. En de scheids deed ook nog even mee door te zegen dat het hem ook wel lastig leek :lol:
En dan opeens een game met 4 UEs van Simon en goed serveren van Monfils er overheen, 2-0.

Wat een niveau :roll:
Hup Simon!!
Nou, tweede set 6-2 naar Monfils met de dubbele break. Simon speelde dramatisch de eerste games, maar Monfils gaat nu iig meer voor de winner als hij een kans krijgt, ipv alleen maar terug te brengen.

Het is nog steeds gewoon slecht en Monfils staat alweer te hijgen zoals in eerdere partijen :|
Ai, en dan mist Monfils meteen een 0-40 aan het begin van de derde. Simon begon weer dramatisch aan de set, maar werd net op tijd wakker. Balen.

Vrij belangrijke set lijkt me dit, beide spelers lijkemn me niet topfit...
En dan natuurlijk wel de break voor Simon, na een dramatische game van Monfils ](*,)
Slaat weer helemaal nergens op waar Monfils mee bezig is. Hij slicet ook gewoon forehands ](*,)
Zo belangrijk dat hij die 0-40 pakte, want hij lijkt er totaal niet meer in te geloven. Of hij is kapot want hij krijgt niks over de servicelijn. Ik heb hem ook al 4 games geen winner zien maken...

Maar dit is denk ik de lelijkste pot die ik tot nu toe gezien heb, dat ik hiervoor opgestaan ben :|
Pfff, gewoon de 3e set naar Simon met 6-1. Hij is ook behandeld aan zijn pols en ik zie hem momenteel echt geen twee sets meer winnen...

Monfils heeft natuurlijk wel vaker blessures en je weet dat dat een risico is bij hem, maar het is wel erg zuur dat het doorslaggevend is in zo'n belangrijke partij voor FTM Sad
Nee hoor, opgave Monfils :cry:

Wat zit het dan uiteindelijk toch weer tegen in een GS: Gasquet die mp mist, Federer die 2-0 in sets goed maakt, en nu Monfils die geblesseerd is. Hele matige AO toch weer zo en het is hopen dat Federer niet de finale haalt of zelfs wint, want dan wordt ie zelfs dramatisch...

En ook wel weer typisch dat Buurs baat heeft bij alle drie die pechuitslagen :-k
Ook deze partij geeft maar weer eens aan dat het bij Murray niet van zijn tegenstander afhangt of hij wint. Als hij zelf geconcentreerd en geinspireerd speelt is zijn tegenstander kansloos. =D>
wel grappig dat je mijn naam weer noemt...
potro - fedex op welke tijd dan ook, ik ga m kijken!
En weer een zeer matige game van Murray, direct 2-0 in de vierde set.
nadal wint weer heel eenvoudig =D>

murray 3-0 achter in 4e set....
hij loopt er vutloos bij
Wederom een makkelijke pot voor Nadal trouwens, knappe overwinning.
buurs Wrote:nadal wint weer heel eenvoudig =D>

murray 3-0 achter in 4e set....
hij loopt er vutloos bij

vutloos :-&
Hij gaat toch nog lang niet met pensioen?
futloos

het lijkt er wel op
Eleveld wint de 1e ronde in 3 sets van de als 9e geplaatste Ehara =D>
2-1* murray in de 5e set.

Ik vind Verdasco op dit moment beter.
bp murray voor 4-2
en dan een ace =D>
en nog een ace
kutzooi, ik moet weg Icon_evil
Deze wedstrijd wordt almaar leuker, niveau Verdasco is per set omhoog gegaan.