FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:eerste klassieker vandaag. voor het vlakke materiaal kiezen of verlies ik dan teveel bergop?

Ik heb nog geen enkele wedstrijd gemist, heb zelfs beta gespeeld. En ga nu voor iets ander ipv alle plaaten materiaal te kiezen!
ik zie wel waar ik straks eindig!

Btw: heeft iemand een speler met value +230.000
nope wel speler met 180+ gepulled door de scout zondag, eens kijken waar die 20 20 20 gast zondag weer mee op de proppen komt
Bocaloca Wrote:nope wel speler met 180+ gepulled door de scout zondag, eens kijken waar die 20 20 20 gast zondag weer mee op de proppen komt

Dat ben ik, of heb je ook scout van 20/20/20 :Big Grin


Kalen Sujata (age 22) healthy and 90% fit.
Earning $5,620 per week. Value: $271,037


Theobold Zonda (age 24) healthy and 100% fit.
Earning $4,755 per week. Value: $230,957


Adalgiso Tola (age 30) healthy and 90% fit.
Earning $4,470 per week. Value: $222,815


Chico Roshni (age 22) healthy and 85% fit.
Earning $8,272 per week. Value: $225,538
heb ik ook Wink
Bocaloca Wrote:heb ik ook Wink

Maar ook mijn speler Tongue :Big Grin
kooltje Wrote:eerste klassieker vandaag. voor het vlakke materiaal kiezen of verlies ik dan teveel bergop?

Sorry dat ik het nu pas lees, maar bij zo'n wedstrijd kies je gewoon 3-2-5-5. Alles voor het vlakke dus. Het aantal vlakke km is meer dan 3x zoveel als het aantal km bergop en bergaf bij elkaar, dus...

Ik win mijn 6e rit van het seizoen en het gat naar de nr. 3 is al meer dan 1200 pnt :roll:
2 stijgingen op flat deze week, 1 renner naar skill 1 en de ander naar skill 2...nog geen echte toppers dus...wel weer een aardige jeugdpull deze week:

Quote:Hunter Pandita (3598)
His market value is $199,608.

Flat: 2 Downhill: 0
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 2 Leadership: 2
Flat: 4 Downhill: 0
Hill: 2 Sprint: 0
Mountain: 2 Leadership: 2

gevonden door mn scout Wink =D>
Quote:Harold Rasna (3669)
Aged 18, from Netherlands, is healthy and is 100% fit.
He rides for Brother's Riders
For this team his mood is ok and he is paid $2,343 per week.
His market value is $146,365 and he is currently for sale.

Flat: 2 Downhill: 1
Hill: 1 Sprint: 0
Mountain: 2 Leadership: 1

Staat te koop voor 100K ... eens kijken of ik dit ervoor krijg... verder 1 stijging in skill van 3 naar 4.
Results
Pos Cyclist Time Fl Fa Team
1. Kumiko 5:28:48 0 1 BokkenTrappers
2. Jakayla 5:29:31 0 0 The Cycling Freaks
3. Ajit 5:29:32 1 0 zeus's apprentices
4. Shirlyn 5:30:22 0 0 The Cycling Freaks
5. Takiyah 5:30:32 0 0 BokkenTrappers
6. Kiah 5:30:52 0 0 Team Fuentes
7. Sherlyn 5:32:36 0 0 Bartier Sport
8. Aundy 5:33:30 0 0 vsv-gent
9. Dymas 5:33:45 0 0 BokkenTrappers
10. Jasmyn 5:34:05 0 0 The Cycling Freaks
11. Carver 5:35:10 1 0 BokkenTrappe
wat moeten we hiermee?
ik stel alleen een gepullde fietser op en ik win ook weer eens wat
als jij wint meldt je et toch ook
zeg dat dan gewoon en laat niet elf namen zien waar niemand wat mee kan. een tegenstander van mij heeft allemaal renners met 180%, is dit een bug of is dit mogelijk?
kooltje Wrote:zeg dat dan gewoon en laat niet elf namen zien waar niemand wat mee kan. een tegenstander van mij heeft allemaal renners met 180%, is dit een bug of is dit mogelijk?

Dat moet een bug zijn en dat zou ik dan ook maar even aangeven als ik jou was (op het forum bijv.).
weet niet of je al gek van me wordt geno..maar weer een vraagje..rijd me beste man beter als hij in een team van vijf rijdt? of heeft hij dan net zoveel kans als in een team van drie?!
kooltje Wrote:zeg dat dan gewoon en laat niet elf namen zien waar niemand wat mee kan. een tegenstander van mij heeft allemaal renners met 180%, is dit een bug of is dit mogelijk?

mensen die me kennen weten wel wat ik ermee bedoel hoor kolemans
Bocaloca Wrote:
kooltje Wrote:zeg dat dan gewoon en laat niet elf namen zien waar niemand wat mee kan. een tegenstander van mij heeft allemaal renners met 180%, is dit een bug of is dit mogelijk?

mensen die me kennen weten wel wat ik ermee bedoel hoor kolemans
goed zo jongen daarom reageren ze ook allemaal
omdat ze dus wetenw at ik bedoel reageren ze niet :8:
kooltje Wrote:weet niet of je al gek van me wordt geno..maar weer een vraagje..rijd me beste man beter als hij in een team van vijf rijdt? of heeft hij dan net zoveel kans als in een team van drie?!

Hij heeft net zoveel kans in een team van drie...
En vandaag mijn 10e overwinning van het seizoen behaald. Met de top 3 in het algemeen klassement van de Vuelta al Pais Vasco, de bollen- en puntentrui komt het verdiende prijzengeld deze week al op 450k en de voorsprong op de nr. 3 van het klassement is al meer dan 2000 punten :Big Grin
Quote:Paulo Satinka (3830)
Aged 18, from Netherlands, is healthy and is 100% fit.
He rides for Brother's Riders
For this team his mood is ok and he is paid $3,068 per week.
He participated in 0 races this season, good for an average value of 0.0.
His market value is $134,086 and he is currently for sale.

Victory history: Races won 0 Time jerseys 0 Points jerseys 0 Mountain jerseys 0
Flat: 2 Downhill: 0
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 1 Leadership: 0

Transfer details
Deadline will pass on Wednesday, September 13, 2006 3:30:49 PM
Price: $100,000

Verder 1 iemand in sprint van 3 naar 4
Fox Stewart

Flat: 0 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 0
Mountain: 2 Leadership: 1

Gratis af te halen op de transferlijst.
de eerste renner die z'n tweede stijging op flat heeft...opvallend dat er nog genoeg andere renners zijn die nog niet 1x gestegen zijn, de ene heeft dus duidelijk meer talent dan de ander...
parijs-roubaix niet gewonnen. maar valt me nu pas op dat we tot 3 december in deze divisie zitten. leuk voor geno...die heeft na dit seizoen een supervoorsprong met geld en supporters op de rest. wel gek trouwens..hebnu een renner met 3 op vlakke en 4 in bergen maar 0 bij heuvels. dit is natuurlijk ondenkbaar in het echt.
Genomico Wrote:Fox Stewart

Flat: 0 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 0
Mountain: 2 Leadership: 1

Gratis af te halen op de transferlijst.

Niet verwacht dat deze renner 1,5 uur voor de deadline al $88.500 zou opbrengen. Met een renner die 0 heeft op flat en sprint, kun je toch helemaal niets?!?!
denk dat hij in klimkoersen best ver kan komen.
zit even naar het programma te kijken...maar de giro is puur voor de klimmers. aangezien er geen enkele vlakke etappe is. lijkt mij elke dag op 70% rijden en dan maar kijken of je nog wat overheb op het einde. denken jullie ook zo?
kooltje Wrote:zit even naar het programma te kijken...maar de giro is puur voor de klimmers. aangezien er geen enkele vlakke etappe is. lijkt mij elke dag op 70% rijden en dan maar kijken of je nog wat overheb op het einde. denken jullie ook zo?

Ja, sowieso de eerste etappes op 70% rijden (zeker je goede renners die voor het algemeen klassement gaan) en dan als ze kans hebben op de overwinning, dan kun je ze met wat meer inzet laten rijden, maar dat bewaar ik voor de laatste (2) etappe(s) denk ik.

Als je een renner mee laat doen die niet zo goed is in rondes, maar wel op een specifiek parcours kan pieken, dan kun je hem natuurlijk gewoon in een speciale etappe (wellicht 2) met een hoge inzet laten rijden.
heheeh ik heb een gare tactiek
iedere week fietsen ze 1 koersje op 100 % en dan krijgen ze er weer 20 % bij. eind van de maand weer 100% bevalt me prima zo. Mn gescoutte talenten kunnen steeds meteen meefietsen en de financien gaan zeeeeeeeeeeeeeeeeeer goed Big Grin
Bocaloca Wrote:heheeh ik heb een gare tactiek
iedere week fietsen ze 1 koersje op 100 % en dan krijgen ze er weer 20 % bij. eind van de maand weer 100% bevalt me prima zo. Mn gescoutte talenten kunnen steeds meteen meefietsen en de financien gaan zeeeeeeeeeeeeeeeeeer goed Big Grin

Je bedoelt na 2 weken weer? (100% inzet is -35 fitheid, dus na 2 weken weer 100%)