FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dunn van der Worp heeft een nieuw contract getekend....

25.000 per week
contract voor 50 weken
5.000 voor overwinning, groene trui en bollen trui
7.500 voor gele trui
gegarandeerd starten in 15 wedstrijden...
Box Brother Wrote:Dunn van der Worp heeft een nieuw contract getekend....

25.000 per week
contract voor 50 weken
5.000 voor overwinning, groene trui en bollen trui
7.500 voor gele trui
gegarandeerd starten in 15 wedstrijden...

25k per week. En wat vroeg hij? Heb je dat bedrag door die bonussen omlaag gekregen?
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:Dunn van der Worp heeft een nieuw contract getekend....

25.000 per week
contract voor 50 weken
5.000 voor overwinning, groene trui en bollen trui
7.500 voor gele trui
gegarandeerd starten in 15 wedstrijden...

25k per week. En wat vroeg hij? Heb je dat bedrag door die bonussen omlaag gekregen?

hij vroeg 30K per week en had voorheen een contract voor 35 weken, 1K voor overwinning, groen en bollen. 2,5K voor geel en geen gegarendeerd starten in wedstrijden.

Viel me vies tegen hoe weinig het salaris zakte met de bonussen die ik gaf. Had het eerst geprobeerd op 15, 17,5, 20 en 22,5K maar die pakte hij allemaal niet...

Overigens heeft mijn scout een 18-jarige gevonden, eens kijken hoeveel deze kan stijgen tot zijn 19e....
1 en 2 in de giro..toch lekker
jammer dat erg veel bergetappes achter elkaar zijn gepland en dat de vlakke beter verspreid zijn. nu met dl en rvz
hoe was het ook alweer met fitness-training? trainer van 20 dan kan je 40% in 1 week trainen?
kooltje Wrote:hoe was het ook alweer met fitness-training? trainer van 20 dan kan je 40% in 1 week trainen?

Ja en als je coach op delighted staat is het 41%
die ene % ga ik niet zoveel voor betalen...thnx box
kooltje Wrote:die ene % ga ik niet zoveel voor betalen...thnx box

Ga je constant fitness trainen dan ? Ik vind dat een coach altijd op delighted moet staan. Aan de hand van de fitness training kan je opmerken dat het trainen met een delighted coach 5% sneller gaat dan zonder... en dat geld heb ik er best voor over.. heb toch 15 miljoen op de bank staan...
nee voor 1 keer...moet glimmer fit hebben voor de tour
kooltje Wrote:nee voor 1 keer...moet glimmer fit hebben voor de tour

Duur grapje.
8 ton...valt mee..plus dat me trainer weer langer zo goed blijft...plus dat glimmer geld verdient in tour
kooltje Wrote:8 ton...valt mee..plus dat me trainer weer langer zo goed blijft...plus dat glimmer geld verdient in tour

Min 24 renners die geen training krijgen... Onbetaalbaar!
Mijn financiële man bij EGV is erg tevreden:

Next week estimation: $17,527,959
Lahou is te koop en er is inmiddels al $8,284,609 geboden (woensdagavond pas deadline) en voor een jeugdpull met skill 3 op flat, mountain en sprint wordt ongetwijfeld nog wel 3 ton geboden.

Dat is dus straks minimaal 26 miljoen :Big Grin
Genomico Wrote:Mijn financiële man bij EGV is erg tevreden:

Next week estimation: $17,527,959
Lahou is te koop en er is inmiddels al $8,284,609 geboden (woensdagavond pas deadline) en voor een jeugdpull met skill 3 op flat, mountain en sprint wordt ongetwijfeld nog wel 3 ton geboden.

Dat is dus straks minimaal 26 miljoen :Big Grin

Edit:

Voor Lahou is al een bod van 10 miljoen en voor mijn andere renner al één van 4 ton. Dat is dus straks 28 miljoen. Nu hopen dat er een keer wat leuks komt op de TL.

Box, wil je v/d Worp of Bogemans niet verkopen voor 15 miljoen? :wink: (al ben ik er zeker van dat die veel meer zullen gaan opbrengen)
Genomico Wrote:Box, wil je v/d Worp of Bogemans niet verkopen voor 15 miljoen? :wink: (al ben ik er zeker van dat die veel meer zullen gaan opbrengen)

v/d Worp te koop voor 40 miljoen.. verveelde me een beetje Wink mood van delighted naar happy :lol:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Box, wil je v/d Worp of Bogemans niet verkopen voor 15 miljoen? :wink: (al ben ik er zeker van dat die veel meer zullen gaan opbrengen)

v/d Worp te koop voor 40 miljoen.. verveelde me een beetje Wink mood van delighted naar happy :lol:

v/d Worp heeft een bod van 40 miljoen :eeeek:

kerel heeft al zijn renners verkocht en nu dus v.d. worp....
Box Brother Wrote:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Box, wil je v/d Worp of Bogemans niet verkopen voor 15 miljoen? :wink: (al ben ik er zeker van dat die veel meer zullen gaan opbrengen)

v/d Worp te koop voor 40 miljoen.. verveelde me een beetje Wink mood van delighted naar happy :lol:

v/d Worp heeft een bod van 40 miljoen :eeeek:

kerel heeft al zijn renners verkocht en nu dus v.d. worp....

Finances
Current bank balance: $16,040,744.00
Next week estimation: $56,021,407.00

Undecided
Om mijn monoloog voort te zetten, de transfer is door Il Padrino teruggedraaid...
Waarom? 40 miljoen lijkt me een prima bod. 't is dat ik het niet heb en jij bij me in de league zit en ik je dus niet aan teveel geld wil helpen, maar had gerust een paar andere (mindere) renners verkocht om een v/d Worp ervoor terug te krijgen.
Most victories this season: Addertjes (33)

Ga zo door Adder =D>
Genomico Wrote:Most victories this season: Addertjes (33)

Ga zo door Adder =D>

Hij gaat idd lekker. Paar leuke renners voor weinig er bij. En ik sta al een mio in de plus (duurt ff voordat ik bij het richest team in de buurt kom, maar toch.)
belachelijk dat dat niet mag...wat is de reden box?

mooi hoor adder =D>
Westdorp geblesseerd uit de Tour :cry:
kooltje Wrote:belachelijk dat dat niet mag...wat is de reden box?

mooi hoor adder =D>

Heeft ie niet gegeven kooltje, YP van vandaag staat te koop. Weet alleen dat v/d Worp nu ook uit de stand van beste renners is gevallen, verder 4 weken kwijt op het contract maar hij heeft ook geen bonus meer Wink

Verder doet die Padrino maar wat volgens mij. Geen noemenswaardige stijgers bij mijn flat renners, veel YPs van 2 naar 3 (4) en 1 iemand van 6 naar 7 (een 24 jarige).
Box Brother Wrote:...

Geen noemenswaardige stijgers bij mijn flat renners, veel YPs van 2 naar 3 (4) en 1 iemand van 6 naar 7 (een 24 jarige).

Is Tomme inmiddels al 9?
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:...

Geen noemenswaardige stijgers bij mijn flat renners, veel YPs van 2 naar 3 (4) en 1 iemand van 6 naar 7 (een 24 jarige).

Is Tomme inmiddels al 9?

Yep al 2 of 3 weken volgens mij...
Duranel rijdt 7x lek. Dat schiet op zo met zijn steering skill...
Genomico Wrote:Duranel rijdt 7x lek. Dat schiet op zo met zijn steering skill...

Was zelf vooral verbaasd over het feit dat Vaidosy en die andere kerel meer dan een minuut op v/d Worp pakken... hoe ver is die Viadosy nu ?
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Duranel rijdt 7x lek. Dat schiet op zo met zijn steering skill...

Was zelf vooral verbaasd over het feit dat Vaidosy en die andere kerel meer dan een minuut op v/d Worp pakken... hoe ver is die Viadosy nu ?

Vaudoisey is vooral beter op mountain vergeleken met v/d Worp en in de laatste 50 km zit veel mountain en die wordt 2x gereden (1x incl. sprintskill), dus ik denk dat Vaudoisey v/d Worp daar heeft gelost.

Ik ben er vooral verbaasd over dat Massaut, een favoriet van vandaag, 3-na laatste is geworden. Dat komt dus door dat hele groeperingsgedoe. Als je eenmaal bent gelost door een valpartij, kom je er nooit meer bij of je moet wel van uitzonderlijke klasse zijn.

Morgen is er overigens heel veel hill (ook nog eens in de laatste 50 km), dus ik ben er zeker van dat Vaudoisey veel tijd gaat verliezen.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Duranel rijdt 7x lek. Dat schiet op zo met zijn steering skill...

Was zelf vooral verbaasd over het feit dat Vaidosy en die andere kerel meer dan een minuut op v/d Worp pakken... hoe ver is die Viadosy nu ?

Vaudoisey is vooral beter op mountain vergeleken met v/d Worp en in de laatste 50 km zit veel mountain en die wordt 2x gereden (1x incl. sprintskill), dus ik denk dat Vaudoisey v/d Worp daar heeft gelost.

Ik ben er vooral verbaasd over dat Massaut, een favoriet van vandaag, 3-na laatste is geworden. Dat komt dus door dat hele groeperingsgedoe. Als je eenmaal bent gelost door een valpartij, kom je er nooit meer bij of je moet wel van uitzonderlijke klasse zijn.

Morgen is er overigens heel veel hill (ook nog eens in de laatste 50 km), dus ik ben er zeker van dat Vaudoisey veel tijd gaat verliezen.

Jij lijkt mij iemand die alle uitslagen van het vorige seizoen ook heeft bewaard Wink Weet jij hoe de uitslag vorig jaar was ? Volgens mij pakte v/d Worp toen 4 ritten op rij ... weet het alleen niet meer zeker...