FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
5,0 miljoen, maar ook al 2 maanden geen renner gekocht en 2646 supporters.

@Kooltje: Presteren Di Martinelli en Elsocht nog? Ik zie dat je die voor veel geld hebt gekocht, maar zie ze haast nooit bovenin.
nou zijn vlakke renners, die moest ik kopen voor de balans. maar ze waren niet fit toen ik ze kocht. elsocht nog niet 100% gereden. Martinelli valt wat tegen, beetje pech gehad maar gaat nog komen als hij stijgt in klimmen denk ik.
kooltje Wrote:nou zijn vlakke renners, die moest ik kopen voor de balans. maar ze waren niet fit toen ik ze kocht. elsocht nog niet 100% gereden. Martinelli valt wat tegen, beetje pech gehad maar gaat nog komen als hij stijgt in klimmen denk ik.

Denk erover om ook over te stappen naar mountain.. er zijn toch veel flat-trainers waardoor renners met hoge flat-skills te koop zullen komen terwijl mountain achter zal blijven... twijfel nog....
Genomico Wrote:5,0 miljoen, maar ook al 2 maanden geen renner gekocht en 2646 supporters.

@Kooltje: Presteren Di Martinelli en Elsocht nog? Ik zie dat je die voor veel geld hebt gekocht, maar zie ze haast nooit bovenin.

5 miljoen :eeeek: zit zelf pas op 2 ....

overigens vallen die supporters mij tegen.. ik zit op 1900 en je hebt toch bijna het dubbele aantal punten....

Bij elkaar maak je dus wel mooi zo'n 180K per week winst kan je behoorlijk wat renners/staf voor onderhouden....
1.6 M geboden op:

Cheveme Dego (age: 21)
Price: $1,594,404
Deadline: Thursday, April 12, 2007 9:47:04 AM

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 3 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 18 Bravery: 8
Experience: 2 Leadership: 0

Ik zie wel of ik morgenvroeg nog het hoogste bod heb.
aardige renner...kan wel een etappe maar geen klassement winnen.

Ik zou nooit overstappen van trainer. dan win je nooit meer een etappe. en je ziet dat jij en geno met flat boven mij eindigen in het klassement.
kooltje Wrote:aardige renner...kan wel een etappe maar geen klassement winnen.

Ik zou nooit overstappen van trainer. dan win je nooit meer een etappe. en je ziet dat jij en geno met flat boven mij eindigen in het klassement.

Tsja... maar je moet ook een beetje aan de lange termijn denken... zo meteen zijn er naar verhouding 10 goede flat renners en 1 goede klimmer, dus zal de markt ook conform zijn. Er zullen meer goede flat-renners (skill 10+) op de markt komen en die zullen goedkoper zijn dan goede klim-renners (skill 10+).
weet ik niet...er zijn ook heel wat mountain trainers. dan moet je voor hill gaan, als je zo denkt. Euskatel komt er sowieso bij met mountain in onze divisie.
kooltje Wrote:weet ik niet...er zijn ook heel wat mountain trainers. dan moet je voor hill gaan, als je zo denkt. Euskatel komt er sowieso bij met mountain in onze divisie.

Zat ik ook over te denken, maar dat moet je pas doen als je 20 flat of 20 mountain hebt. Met alleen hill win je geen koers en pak je geen geld, of pas op het moment dat je kan gaan rentenieren zoals Geno doet Wink
Primary skills
Flat: 1 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 4 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 12 Bravery: 11
Experience: 4 Leadership: 2

deze renner gekocht voor bijna 2 miljoen....las dat box ook geboden had om 9:15, maar dat heb ik niet gezien hoor!!! moest nog flink doorbieden want nog iemand wilde hem hebben. denk dat hij snel naar 5 zal stijgen...dan gaan we er een piepoli van maken.
Mijn oog is gevallen op:

Naïme Boven (age: 21)

Price: $3,500,000 Offered by Equipe à Grande Vitesse
Deadline: Saturday, April 14, 2007 4:24:32 PM

Primary skills
Flat: 4 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 5 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 7 Bravery: 7
Experience: 2 Leadership: 4


Gelukkig is mijn renner waar ik vannacht op heb geboden overboden, dus ik heb meer geld om op deze renner te bieden. Ik ben bereid om ver te gaan met mijn bod.

Als je steeds 10% bij dit bod optelt, zouden de volgende boden moeten zijn:
3.850.000
4.235.000
4.658.500
5.124.350

Ligt er een beetje aan wie er op deze renner biedt. Als dat bijv. Euskaltel is, dan ga ik daar waarschijnlijk wel overheen (tot 5 miljoen).
mooi renner! alleen hij zal wat lekke banden pakke en vallen, maar 7 is redelijk. en meteen een leider er bij
kooltje Wrote:mooi renner! alleen hij zal wat lekke banden pakke en vallen, maar 7 is redelijk. en meteen een leider er bij

2 miljoen voor jouw renner vind ik wel vrij veel. Hij heeft een pool van 14 zonder de waardes achter de komma mee te rekenen (incl. heeft hij dus iets van 17), dat is niet veel meer dan een gescoute renner. En hij heeft ook nog niet zoveel gepresteerd. Maar ik zie nu dat hij 18 jr. is, dus als er verder niets beters is op de transferlijst dan is 1.7 miljoen misschien wel te rechtvaardigen.
even trainen tot 5 en hij gaat zo voor 3 miljoen de deur uit...dat zou ook nog kunnen

Cazander en Rajon ook twee mooie renners op de transferlijst. ik ga weer even op geld wachten
Volgens mij piek ik te laat :eeeek:

laatste wedstrijd gaan de 5 renners met de hoogste fitness rijden... zal wel kansloos zijn maar je moet toch iets...
Mijn bod van 3.5M is overboden. Over een uur is de deadline. Ik ga 1 minuut van te voren 4.235.000 bieden.

[-o< Deze wil ik héél graag hebben [-o<
Er waren meerdere liefhebbers en ik heb dus 5.1M moeten betalen. Vrij veel, maar denk dat hij het waard is.
Niet zo'n goeie als die van Geno maar toch een mooi talent, komt bij een team vandaan met een 20-20-20 scout dus wellicht nog mooie potentie.

Quote:Medrd Schelfaut(8873)
Aged 20, from Belgium. Is healthy and is 65% fit.
He weighs 73kg and is 1,72m tall.
He rides for Brothers Riders
His market value is € 265.196.


Primary skills
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 3 Time trial: 1

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 0
Experience: 2 Leadership: 1

Kosten ... 660.000 euro
Quote:Seth Cantillon(31143)
Aged 20, from Netherlands. Is healthy and is 100% fit.
He weighs 52kg and is 1,66m tall.
He rides for Brothers Riders
His market value is € 304.901.

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 3 Time trial: 1

Secondary skills
Steering: 18 Bravery: 5
Experience: 2 Leadership: 2

Eerste pull van het nieuwe seizoen... ga dit seizoen alles houden denk ik...
Mooie pull Box!!

Ivrit Spiliers(31053)
Aged 18, from Netherlands. Is healthy and is 100% fit.
He weighs 93kg and is 2,00m tall.
His market value is € 211.198.

Primary skills
Flat: 1 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 10 Bravery: 2
Experience: 1 Leadership: 0

Even afwachten hoe hij traint. Als dat niet boven gemiddeld is, mag hij meteen weg.
ik vind de scout echt zeer saai. allemaal dezelfde renners. op de transferlijst wordt je er helemaal gek van.
Box Brother Wrote:
Quote:Seth Cantillon(31143)
Aged 20, from Netherlands. Is healthy and is 100% fit.
He weighs 52kg and is 1,66m tall.
He rides for Brothers Riders
His market value is € 304.901.

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 3 Time trial: 1

Secondary skills
Steering: 18 Bravery: 5
Experience: 2 Leadership: 2

Eerste pull van het nieuwe seizoen... ga dit seizoen alles houden denk ik...

Was ook te mooi om waar te zijn dat ik hem mocht houden.. dankzij bugs is mijn jeugdrenner weg... dit is mijn nieuwe pull, kan misschien wat ITTs winnen...

Quote:Bairn Wiegeraad(31165)
Aged 23, from Netherlands. Is healthy and is 100% fit.
He weighs 58kg and is 1,64m tall.
He rides for Brothers Riders
His market value is € 285.923.

Primary skills
Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 10 Bravery: 12
Experience: 1 Leadership: 1

Jammer dat hij 23 is .....
Ik krijg net zo'n beroerde pull als eerst, alleen heb ik nu een blessure van 4 weken erbij. Gelukkig was dat zo'n beetje mijn slechtste renner, dus niet zo erg. Ik mag überhaupt niet klagen over blessures, dit is pas mijn 2e ooit.
Een nieuw seizoen, dus nieuwe kansen voor iedereen. Succes allemaal en hopen dat we nu weer de top 3 mogen bezetten. En dat Kuiperinho dit jaar wat minder pech heeft en ook weer gaat meedraaien bovenin.
Quote:Most supporters: 5117 (PlatonE)

komt uit een bot-divisie.... :roll: Die kerel maakt dus 5117/2*105/2=134K winst per week....
Genomico Wrote:Een nieuw seizoen, dus nieuwe kansen voor iedereen. Succes allemaal en hopen dat we nu weer de top 3 mogen bezetten. En dat Kuiperinho dit jaar wat minder pech heeft en ook weer gaat meedraaien bovenin.

Dank voor de steunbetuiging. Ben al blij als ik niet degradeer. Heb altijd wel 2 of 3 blessures helaas. Nu ook weer.

Ook de snelheid van training is laag bij mij. Dus het gat groeit steeds groter. Ik heb geen enkele renner die het afgelopen seizoen 2 in skill is gestegen, ondanks een 20 flat trainer.

Weet iemand of de positie van de bergen (nu duidelijk te zien in het profielkaartje) meer invloed gaat hebben op de benodigde skills. Dus berg op het einde -> klimmers meer kans...
3 stijgers in flat (2 naar 5, 1 naar 4) en geen blessures...

YP rijdt mee als veldvulling... 2 popjes naar 4 en dan mag ie waarschijnlijk vertrekken.
Sluit het seizoen maar af !!!!

:lol:


Zo hoog kom ik nooit meer te staan Wink
eerste overwinning binnen!! box presteert misschien beter maar een overwinning is toch erg lekker. eerste resultaat van elsocht bij de kooltjes. we staan met zn drieen al meteen weer bovenaan...kijken of we dit vol kunnen houden!!
Inderdaad, wat een overheersing van onze rijders =D> =D>

Doorgaan zo mannen!!