FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:TY...zaterdag op zondag om 5uur de lucht in..lekkere tijd :eeeek:

australie zou helemaal top zijn! alleen?

Nope, met vriendin.
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Box haalt weer uit. Morgen een precies dezelfde rit, dus die uitslag zal wel niet veel verschillen met die van vandaag. Helaas Peigneur alweer lek gereden. In de standings is er een duidelijke top 10 gevormd. Het wordt tijd dat er weer wat km's bergop komen, dan denk ik dat mijn jongens wel weer wat zullen stijgen.

en dan zullen de mijne goed kelderen... blijf bang zijn dat ik het niet ga redden met v/d Worp... beetje raar voorgevoel :roll:

Ik zit eens naar de ranglijst te kijken. Boven staat 8 minuten achter op v/d Worp. Hmm... Misschien kan hij dat met zijn mountain skill 5 in de bergen wel goed maken. Natuurlijk ga ik daar niet vanuit, maar Dunn een beetje zenuwachtig maken, kan geen kwaad natuurlijk. Een keer vallen bergop en de helft van de achterstand is al goedgemaakt.

Nu maar eens even een uurtje besteden aan het schema voor de rest van het seizoen.
Zelfs glimmerveen op 14 minuten gaat nog in de buurt komen denk ik.
prima tijdrit van zijn kant in een vlakke tijdrit.
lipkens en nieuwborg vallen echter behoorlijk tegen...
nieuwborg na de vakantie de verkoop in denk ik
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Box haalt weer uit. Morgen een precies dezelfde rit, dus die uitslag zal wel niet veel verschillen met die van vandaag. Helaas Peigneur alweer lek gereden. In de standings is er een duidelijke top 10 gevormd. Het wordt tijd dat er weer wat km's bergop komen, dan denk ik dat mijn jongens wel weer wat zullen stijgen.

en dan zullen de mijne goed kelderen... blijf bang zijn dat ik het niet ga redden met v/d Worp... beetje raar voorgevoel :roll:

Ik zit eens naar de ranglijst te kijken. Boven staat 8 minuten achter op v/d Worp. Hmm... Misschien kan hij dat met zijn mountain skill 5 in de bergen wel goed maken. Natuurlijk ga ik daar niet vanuit, maar Dunn een beetje zenuwachtig maken, kan geen kwaad natuurlijk. Een keer vallen bergop en de helft van de achterstand is al goedgemaakt.

Nu maar eens even een uurtje besteden aan het schema voor de rest van het seizoen.

En waar ik bang voor was is dus gebeurd. In de bergen is v/d Worp gewoon niet goed genoeg. Ik pak nooit 8 minuten in een tijdrit en vlakke rit. Zal nog wel iets dichterbij komen maar winnen denk het niet.

Vorige tijdrit pakte v/d Worp 1 minuut op Glimmer. In de eerste etappe (die het meeste lijkt op de laatste maar met minder vlakke kilometers (30)) pakte v/d Worp 7:24 op Glimmer. Al met al gaat het nog zeer spannend worden. Kan je iig zeggen dat v/d Worp voluit gaat rijden de laatste etappe Wink
Box Brother Wrote:...

Vorige tijdrit pakte v/d Worp 1 minuut op Glimmer. In de eerste etappe (die het meeste lijkt op de laatste maar met minder vlakke kilometers (30)) pakte v/d Worp 7:24 op Glimmer. Al met al gaat het nog zeer spannend worden. Kan je iig zeggen dat v/d Worp voluit gaat rijden de laatste etappe Wink

Als je v/d Worp voluit laat rijden dan haalt ie het wel. Kan me niet voorstellen dat Kooltje Glimmerveen voluit laat rijden, want dan is die niet meer op tijd fit voor de Vuelta. Jij gaat na de Tour zeker fitness trainen?
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:...

Vorige tijdrit pakte v/d Worp 1 minuut op Glimmer. In de eerste etappe (die het meeste lijkt op de laatste maar met minder vlakke kilometers (30)) pakte v/d Worp 7:24 op Glimmer. Al met al gaat het nog zeer spannend worden. Kan je iig zeggen dat v/d Worp voluit gaat rijden de laatste etappe Wink

Als je v/d Worp voluit laat rijden dan haalt ie het wel. Kan me niet voorstellen dat Kooltje Glimmerveen voluit laat rijden, want dan is die niet meer op tijd fit voor de Vuelta. Jij gaat na de Tour zeker fitness trainen?

Weet ik nog niet... waarschijnlijk wel.

overigens beroerd van die wages.... Youth Scout verdiend nu al 67.500 per week en die wil dus meer gaan verdienen. (In mijn ogen de moeite niet meer waard). Trainer (die dus 2x 20 heeft) verdiende 30.000 terwijl een single-20 'maar' 15.000 verdiende. Die trainer gaat zowiezo naar delighted. De Youth Scout moet maar ff wachten denk ik Wink
Reageer trouwens eens op je PM :wink:
En v/d Worp pakt op 9 :eeeek: seconden de Tour... sorry kooltje. Glimmer is nog verdomd dichtbij gekomen.

Geno heeft eieren voor zijn geld gekozen en op 70% gereden. Deze Tour pak ik naast het daggeld zo'n miljoen aan standingsgeld. Verder weer 200 punten op Geno ingelopen.

Zit nu te twijfelen of ik fitness moet gaan trainen om v/d Worp op tijd fit te krijgen voor de Vuelta... kan ook 2 weken flat gaan trainen en die aankoop van 3,6 miljoen laten rijden... twijfel twijfel... moet vanavond beslissen daar ik morgen voor een lang weekend naar Duitsland verkas...
Als je niet traint, zul je dit seizoen niet winnen... Als je wel traint heb je daar later weer last van... Win/win situatie hier voor mij :wink:
Genomico Wrote:Als je niet traint, zul je dit seizoen niet winnen... Als je wel traint heb je daar later weer last van... Win/win situatie hier voor mij :wink:

Heb even gekeken... De jongens die de Tour hebben gestart zullen de Vuelta niet starten. Van der worp mag vorm behoud tonen in de Tour van Polen en de ronde van Lombardije terwijl de jonge honden het in de Vuelta mogen proberen.. heb nog wel een paar leuke 6-jes en een enkele 7 flat rider die daar eventueel een paar ritwinsten kunnen pakken...
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Als je niet traint, zul je dit seizoen niet winnen... Als je wel traint heb je daar later weer last van... Win/win situatie hier voor mij :wink:

Heb even gekeken... De jongens die de Tour hebben gestart zullen de Vuelta niet starten. Van der worp mag vorm behoud tonen in de Tour van Polen en de ronde van Lombardije terwijl de jonge honden het in de Vuelta mogen proberen.. heb nog wel een paar leuke 6-jes en een enkele 7 flat rider die daar eventueel een paar ritwinsten kunnen pakken...

Peigneur heeft precies hetzelfde programma als v/d Worp :lol: (alleen zal hij GP ouest France ook nog rijden) Die wilde ik ook de Vuelta niet laten rijden. Misschien dat ik daar dan nu toch maar verandering in moet brengen :wink: Heb nog een skill 8 flat rennen en 4 TT, die graag 2 tijdritten wil willen in de Vuelta.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://peloton.proboards44.com/index.cgi?board=netherlandsgeneral&action=display&thread=1183570372">http://peloton.proboards44.com/index.cg ... 1183570372</a><!-- m -->
Kooltje, fijne vakantie gehad en Box een mooie tijd in Duitsland?

De eerste youthpull die flat 5 heeft bereikt (hij begon op 1). Volgende week zullen er 3 volgen.

Ik heb nu 1 rijder met leadership skill 5, en 2 met 4. Qua experience heb ik er 1 op 6, 1 op 5 en 6 op 4.

Komt dat een beetje overeen met jullie?
Duitsland was erg gaaf, geen teams meer kunnen opstellen maar dat boeit mij niet zo...

1 iemand met leadership 5 (v/d Worp) 1 met 4 , 3 met 3 en de rest allemaal 2 of 1. Experience ongeveer hetzelfde.

Trainer vraagt nu € 58.400 per week. YS heb ik nog niet naar delighted gegooid.

Ik zag dat Lhoest niet naar Geno is gegaan ?
Duitsland is erg gaaf hoor ik mijn renners ook zeggen. Ze doen het naar behoren daar!!

Lhoest is idd naar een Belg gegaan. Ik hoop dat hij er gelukkig mee is. Ik vond hem geen 1.925.000 waard.
Wow, vandaag met mijn 5 minste goden toch allemaal in de top 16 gereden. Deze werd bijvoorbeeld 5e

Gejan Verhanneman (age 21) healthy and 65% fit.
Earning $3,333 per week.
Value: $294,319
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 3 Time trial: 1
Leadership: 2

En ik nog wel twijfelen of ik mee zou doen, maar jah, er deden er zo weinig mee, dus ik dacht wel een puntje te kunnen sprokkelen...

Het gat met Box weer 700 punten. Dat wil ik in de Eneco Tour nog graag even uitbreiden.
Genomico Wrote:Wow, vandaag met mijn 5 minste goden toch allemaal in de top 16 gereden. Deze werd bijvoorbeeld 5e

Gejan Verhanneman (age 21) healthy and 65% fit.
Earning $3,333 per week.
Value: $294,319
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 3 Time trial: 1
Leadership: 2

En ik nog wel twijfelen of ik mee zou doen, maar jah, er deden er zo weinig mee, dus ik dacht wel een puntje te kunnen sprokkelen...

Het gat met Box weer 700 punten. Dat wil ik in de Eneco Tour nog graag even uitbreiden.

Undecided

Anyway ... heb deze week ff wat andere dingen aan mijn hoofd Wink Huis, school, stage ....
zo we zijn er weer...wat een heerlijk weer gehad zeg...drankje erbij..lekker hoor.

erg balen van de tour...glimmer toch redelijk oncerwacht erg goed gepresteerd. hoop dat me andere klimmers nu de vuelta kunnen pakken...maar wordt lastig.
gister goede overwinning van ninforge

vandaag weinig ambities in de eneco tour.

zie dat er wat veranderd is met trainer en ys....even goed doorlezen nog.
hebben jullie beide zowel scout op very happy en trainer op delighted....scout gaat ver boven de ton kosten zeker?
scout vraagt 150K per week als ie delighted is... kost mij net ff iets te veel... wellicht in een later stadium als de supporters-inkomsten dit gaan dekken...
Euskaltel is vergeten een team voor de Vuelta in te sturen. Hier liggen dus veel punten op te rapen voor kooltje.
Genomico Wrote:Euskaltel is vergeten een team voor de Vuelta in te sturen. Hier liggen dus veel punten op te rapen voor kooltje.
\Big Grin/

jij begint echter erg goed...zal nog lastig genoeg worden voor me. maar denk dat nieuwborg een heel eind gaat komen
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Euskaltel is vergeten een team voor de Vuelta in te sturen. Hier liggen dus veel punten op te rapen voor kooltje.
\Big Grin/

jij begint echter erg goed...zal nog lastig genoeg worden voor me. maar denk dat nieuwborg een heel eind gaat komen

Ik ga voor wat ereplaatsen in etappes en de klassementen. Al hoop ik nog wel de tijdritten te winnen.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Euskaltel is vergeten een team voor de Vuelta in te sturen. Hier liggen dus veel punten op te rapen voor kooltje.
\Big Grin/

jij begint echter erg goed...zal nog lastig genoeg worden voor me. maar denk dat nieuwborg een heel eind gaat komen

Ik ga voor wat ereplaatsen in etappes en de klassementen. Al hoop ik nog wel de tijdritten te winnen.

Dit is ook mijn doel... 5 etappes of top 5 en mijn vuelta is geslaagd. Met de eerste etappe voor Schelfaut (flat:5, hill: 3, mountain: 3) is de vuelta iig goed begonnen.
De concurrentie in de vlakke races wordt volgend jaar erg groot aangezien Euskaltel ook al gaat overschakelijk naar flat-training.

Is dit misschien iets voor jou Box?

"Allround cyclists already have kind of an advantage. Sure, the 20-2-2 will win the tour and the 2-2-20 will win the giro, but the 8-8-8 might be 2nd in both.
Very specialized cyclists have to be very carefull of where they participate in. If they ride in real mountain/flat stages, they'll fall behind and this won't be good for their mood. Allrounders don't have this problem."

Wilde je dit vorige seizoen ook al niet doen? Ik blijf in ieder geval bij mijn vertrouwde tactiek.

Overigens een heerlijk EGV podium vandaag in de Grand Prix Ouest France - Plouay :Big Grin
Genomico Wrote:De concurrentie in de vlakke races wordt volgend jaar erg groot aangezien Euskaltel ook al gaat overschakelijk naar flat-training.

Is dit misschien iets voor jou Box?

"Allround cyclists already have kind of an advantage. Sure, the 20-2-2 will win the tour and the 2-2-20 will win the giro, but the 8-8-8 might be 2nd in both.
Very specialized cyclists have to be very carefull of where they participate in. If they ride in real mountain/flat stages, they'll fall behind and this won't be good for their mood. Allrounders don't have this problem."

Wilde je dit vorige seizoen ook al niet doen? Ik blijf in ieder geval bij mijn vertrouwde tactiek.

Overigens een heerlijk EGV podium vandaag in de Grand Prix Ouest France - Plouay :Big Grin

Voor ik ga overstappen wil ik eerst minstens 5 renners op flat 15 hebben...
dat duurt nog wel even dus. zou mooi zijn als euskatel nu overstapt
kooltje Wrote:dat duurt nog wel even dus. zou mooi zijn als euskatel nu overstapt

Dan heb je de titel volgend jaar al binnen lijkt me...
YP verkocht voor 425.000 :eeeek:

Kerel had resp. 3-3-3-2-3-2 en second. 6-7

Waarom betaald een mongool hier in godsnaam 425.000 voor ?
ik er ook al een paar verkocht voor ongelofelijke prijzen. misschien omdat ze zien dat we in hoogste divisie zitten.