FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
5 renners bij de eerste 9...toch niet echt tevreden...temmerman en dartiques geduchte concurrenten
En daar zijn de eerste 9 flat jongens.. De Kempeneer en v/d Worp allebei nu 9 op flat...
wowwww
kooltje Wrote:wowwww

Ik krijg volgende week m'n eerste. Alleen is die lang niet zo goed als v/d Worp.
Ik begin eindelijk races te winnen in plaats van steeds die ereplaatsen daaronder steeds te pakken. De laatste 21 wedstrijden heb ik al meer overwinningen dan alle 47 daarvoor.
tja je voorsprong groeit inderdaad. gisteren elsocht op 100% laten rijen. eindigt gewoon in de achterhoede..ongelofelijk
Goed... wat vinden we van de nieuwe veranderingen ?

En Geno... heb je nou meer punten dan vorig jaar ? Ik heb er duidelijk meer (en veel meer overwinningen) maar ik kan je maar niet inhalen.... snap niet hoe je het doet...
Ronde van Spanje gaat prima...temmerman heeft vandaag met meer inzet gereden. dus de eindoverwinning zal naar mij gaan. misschien een compleet podium!!

dan de veranderingen:
-1 in de sprints meer kijken naar op wat voor terrein het is..lijkt me prima.
-2 sponsors kijken naar divisie en plaats. lijkt mij voor ons een ontzettend voordeel.
-3 Trainen langzamer naarmate de skill hoger wordt. Das jammer. misschien handig om dan toch voor een allround renner te gaan kiezen.
-4 price money minimaal boeit niet voor onze divisie.
-5 punten voor individuele renners blijven staan ook na het seizoen. wel ok.
-6 na twee jaar zal de hoogste vaardigheid van de scout/trainer afnemen met 50%. Een zeer domme regel die nergens op slaat. Je hebt zoveel betaalt toen voor deze persoon. Door al de opgedane ervaring zal hij heus niet slechter worden, zowel voor een trainer als scout is ervaring belangrijk. Dit is een stomme regel om ervoor te zorgen dat je hier je geld aan blijft uitgeven.

ik denk dat jullie het met me eens zullen zijn over deze punten. anders hoor ik het graag...succes met de laatste wedstrijden
1. Prima
2. Prima (zo krijg je geen teams die niet willen promoveren financieel tactisch)
3. Jammer, maar interessant. Multi-skilling wordt een stuk interessanter.
4. Boeit niet idd
5. Boeit ook niet
6. Domme regel idd!! Elke 2 jaar een nieuwe trainer kopen dus. Laat dan zijn mood gewoon af en toe dalen.
Box Brother Wrote:Goed... wat vinden we van de nieuwe veranderingen ?

En Geno... heb je nou meer punten dan vorig jaar ? Ik heb er duidelijk meer (en veel meer overwinningen) maar ik kan je maar niet inhalen.... snap niet hoe je het doet...

Geen idee hoeveel punten ik vorig jaar had. Meen me iets te herinneren dat Kooltje en ik beide 14 overwinningen hadden?
ik weet het niet meer eerlijk gezegd
Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner
mwoah... 20 jaar, zeer goeie secondaries. Ik denk de beste flat-renner van zijn generatie ... ik vind 2,5 ook veel maar zou zo maar kunnen dat er overboden gaat worden...

mijn YP deze week, het lijkt wel alsof ik alleen maar 23-jarigen pull....

Quote:Oleos Peene (age 23)
Flat: 2 Downhill: 3
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 2

Steering: 4 Bravery: 5
Experience: 2 Leadership: 0
kooltje Wrote:Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner

:roll: Over 3 dagen zal ik de essentie van het spel eens uitleggen :wink:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner

:roll: Over 3 dagen zal ik de essentie van het spel eens uitleggen :wink:

hij is een mountain-trainer... als er 3 hill en 4 mountain had gestaan had hij de 2,5 geboden Wink
Die skills zijn geen 2,5 miljoen waard...
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner

:roll: Over 3 dagen zal ik de essentie van het spel eens uitleggen :wink:
nou succes ermee. ik hoop dat niemand erover heen gaat en dat je 2.5 miljoen kwijt bent
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner

:roll: Over 3 dagen zal ik de essentie van het spel eens uitleggen :wink:
nou succes ermee. ik hoop dat niemand erover heen gaat en dat je 2.5 miljoen kwijt bent


In de toekomst gaat hij meer dan 2,5 miljoen opleveren... maar hij is nu geen 2,5 waard en het is een bewuste keuze hem te laten gaan...
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner

:roll: Over 3 dagen zal ik de essentie van het spel eens uitleggen :wink:
nou succes ermee. ik hoop dat niemand erover heen gaat en dat je 2.5 miljoen kwijt bent


In de toekomst gaat hij meer dan 2,5 miljoen opleveren... maar hij is nu geen 2,5 waard en het is een bewuste keuze hem te laten gaan...

Ik hoop het ook Kool...
nog hoop op westdorp geno voor de vuelta? zie hem als gevaarlijkste renner
kooltje Wrote:nog hoop op westdorp geno voor de vuelta? zie hem als gevaarlijkste renner

Nee totaal niet. Hij heeft TT skill 0, dus wees niet bang :wink:
Valt me op dat we qua vlakke races de beste renners van alle divisies hebben (vooral dankzij v/d Worp). Qua mountain renners blijven we nog wat achter...
Inmiddels heb ik trouwens meer dan 3 miljoen geboden voor de renner die 3x achter elkaar 0,3 heeft getraind. Iets dat ik nog bij geen enkele andere renner heb gezien...
Genomico Wrote:Inmiddels heb ik trouwens meer dan 3 miljoen geboden voor de renner die 3x achter elkaar 0,3 heeft getraind. Iets dat ik nog bij geen enkele andere renner heb gezien...
ik zie nergens waar? en hoe weet je dat hij zo hard traint als hij niet van jou is?
Genomico Wrote:Valt me op dat we qua vlakke races de beste renners van alle divisies hebben (vooral dankzij v/d Worp). Qua mountain renners blijven we nog wat achter...
denk dat glimmer wel de beste klimmer is maar dat de rest niet goed genoeg is
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:Odin Verbockhaven (44199)

gaan jullie elkaar sponsoren? 2.5 miljoen voor waardeloze renner

:roll: Over 3 dagen zal ik de essentie van het spel eens uitleggen :wink:

En de essentie is:

kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Inmiddels heb ik trouwens meer dan 3 miljoen geboden voor de renner die 3x achter elkaar 0,3 heeft getraind. Iets dat ik nog bij geen enkele andere renner heb gezien...
ik zie nergens waar? en hoe weet je dat hij zo hard traint als hij niet van jou is?

Mijn bod is alweer overboden. Ik heb zeker 3.6 miljoen voor hem over, maar ik wil Box niet aan nog meer geld helpen, dus ik laat het erbij. Ik ben al blij dat dit talent niet meer bij Box zit.
ja zover was ik ook nog wel...maar dat jij zelfs van de renners van box weet hoe snel ze trainen :eeeek:

Balen zeg ronde van Spanje...5 man bij de eerste 10 maar niet de hoofdprijs. Raar dat fitheid maar zo een beperkte rol speelt. hij heeft twee etappes met zeker 25 % minder fitheid gereden en verliest maar een minuut.

ik heb zitten klote met de pijzen...wat was ook alweer de ideale prijs van de biddon? 10 euro?
toch even 1.3 miljoen erbij op 1 dag :Big Grin
kooltje Wrote:toch even 1.3 miljoen erbij op 1 dag :Big Grin

Ik 561.000, ook lekker... En de ideale prijs voor een bidon is 15 euro.
kooltje Wrote:ja zover was ik ook nog wel...maar dat jij zelfs van de renners van box weet hoe snel ze trainen :eeeek:

Box weet zelf niet eens hoe hard ze trainen Wink Ben ook duidelijk niet zoveel met dit spelletje bezig als Geno, maar zelfs 3,6 miljoen had ik niet voor deze renner over.

heb op dit moment 9 ton uitstaan op deze renner... geen idee of het genoeg is (verwacht het eigenlijk niet)

Quote:Huseyin Verbaandered (58541)
General Country: Belgium
Age: 18
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,72
Weight: 67kg
Team Team: Crevaison
Transfervalue: $321,709.00 For sale!
Mood: ok
Weekly wage: $3,126.00
Participated races (current season): 0

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 14
Experience: 0 Leadership: 2