FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:Derrick Lipkens te koop...baal er ontzettend van..
niks voor jou box?

wil de 20 miljoen best bieden.. waarom verkoop je hem dan ?
contract verlengen ging de mist in
kooltje Wrote:contract verlengen ging de mist in

Moet ik hem daarna weer te koop zetten ? kan je hem terugkopen.. weet alleen voor hoeveel hij eruit gaat en of ik hem voor 20 miljoen binnenhaal... zal de 20 miljoen iig bieden.. zien daarna wel of je hem terug wilt kopen..
ja das prima...erg goede renner
Nou heren, ik denk dat dit niet echt door de beugel kan :razz: Lipkens is iig de 20 miljoen niet waard. Een renner die maar 1 rit heeft gewonnen en dat was bijna een jaar geleden zal geen 20 miljoen opleveren. Prima dat Kooltje hem dadelijk terug gaat kopen, maar ik denk dat dan weer niet door de beugel van de organisatie kan.

Maar goed, jullie doen maar :wink: Verwacht alleen niet dat de organisatie het goed vindt dat een soort van bot-team een speler boven zijn waarde koopt. Als is die waarde bij Lipkens lastig te bepalen natuurlijk, want het is wel een jonge renner met goede skills. Kooltje, pas iig op dat je dadelijk door dit soort praktijken niet uit het spel wordt gezet.
Genomico Wrote:Nou heren, ik denk dat dit niet echt door de beugel kan :razz: Lipkens is iig de 20 miljoen niet waard. Een renner die maar 1 rit heeft gewonnen en dat was bijna een jaar geleden zal geen 20 miljoen opleveren. Prima dat Kooltje hem dadelijk terug gaat kopen, maar ik denk dat dan weer niet door de beugel van de organisatie kan.

Maar goed, jullie doen maar :wink: Verwacht alleen niet dat de organisatie het goed vindt dat een soort van bot-team een speler boven zijn waarde koopt. Als is die waarde bij Lipkens lastig te bepalen natuurlijk, want het is wel een jonge renner met goede skills. Kooltje, pas iig op dat je dadelijk door dit soort praktijken niet uit het spel wordt gezet.

Lijkt mij dat dan hetzelfde gebeurd als de 1e keer met v/d Worp, dat de transfer teruggedraaid wordt. Voordeel hiervan is dat het salaris van Lipkens weer teruggezet wordt want daar kijken ze niet naar Wink Mocht de eerste transfer wel doorgang vinden kan ik hem daarna altijd voor 0 listen en moet kooltje zelf zorgen dat hij de laatste bieder is....
Kooltje... heb Lipkens binnengehaald.. wil je hem nog terughebben ? List ik hem voor 0, wel grote kans dat als Geno gaat klikken we gepakt worden voor cheaten. Ondertussen train ik hem overigens door op mountain (speciaal mountain trainer voor hem aangeschaft)
ik wil hem graag terug...erg goede renner....als ik gepakt wordt stop ik ermee. Klopt toch geen reet van die contracten.
kooltje Wrote:ik wil hem graag terug...erg goede renner....als ik gepakt wordt stop ik ermee. Klopt toch geen reet van die contracten.

Gooi ik hem er voor € 0 op... weet alleen niet hoe dat zit met die deadline dus moet je dat ff eerst uitzoeken (hoeveel tijd eroverheen gaat) en je moet er zelf zorg voor dragen dat je hem weer binnen haalt ok ?
uiteraard...gooi hem er maandag maar pas op...vergeet hem niet te laten trainen.
Dan kan ik hem donderdag ofzo kopen. Als het kan in de morgen vanaf 8uur.
Ik zou hem voor tien miljoen doen...thnx en succes ermee
kooltje Wrote:uiteraard...gooi hem er maandag maar pas op...vergeet hem niet te laten trainen.
Dan kan ik hem donderdag ofzo kopen. Als het kan in de morgen vanaf 8uur.
Ik zou hem voor tien miljoen doen...thnx en succes ermee

Moet jij ff aangeven hoe laat ik hem erop moet gooien (zodat hij om 8.00 afloopt)...
weet ik niet precies..ik bied wel genoeg dat niemand er over gaat
Bied iig een bedrag rond de 20 miljoen, want hem nu bijv. terug kopen voor 10 miljoen klopt natuurlijk niet.
kooltje Wrote:uiteraard...gooi hem er maandag maar pas op...vergeet hem niet te laten trainen.
Dan kan ik hem donderdag ofzo kopen. Als het kan in de morgen vanaf 8uur.
Ik zou hem voor tien miljoen doen...thnx en succes ermee

8.00 is niet gelukt kooltje... hoop dat dit ook goed is...

Genomico Wrote:Bied iig een bedrag rond de 20 miljoen, want hem nu bijv. terug kopen voor 10 miljoen klopt natuurlijk niet.

Quote:Deadline will pass on Thursday, March 13, 2008 11:14:28 AM
Price: $15,000,000
The cyclist will earn around $3,623.00 p/w at his new team.

Was het wel eens met Geno's argument, 15 miljoen is het nu geworden... weet niet of dit een bidwar op gaat leveren...
Ik zal hem straks op 18 miljoen zitten en dan neem ik aan dat Kooltje 19.8 gaat bieden. Het kan niet dat Kooltje hier straks een tevreden renner met een lang contract en dan ook nog eens 5 miljoen extra op de bank aan overhoudt.
of jij hebt hem voor 18 miljoen Wink
kooltje Wrote:of jij hebt hem voor 18 miljoen Wink

Ik neem aan dat jij gewoon rond de 20 miljoen betaald voor de renner? Anders is het nog veel meer cheaten dan het eigenlijk al is. Als ik een bod van 18 miljoen maak, is het minder opvallend als jij straks 19.8 biedt.
maak je toch niet zo druk..ik ben al genoeg geld kwijt aan dat stomme contract. ik koop hem gewoon..voor hoeveel intresseert me niks...
kut kut kut...te laat...zet hem maar erop geno..heb je nog winst ook.
kooltje Wrote:kut kut kut...te laat...zet hem maar erop geno..heb je nog winst ook.

Dit begint een hele vreemde carroussel te worden :-k
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:kut kut kut...te laat...zet hem maar erop geno..heb je nog winst ook.

Dit begint een hele vreemde carroussel te worden :-k

Worden er hier gewoon 3 teams geband.....? [-X :wink:
Ik zet hem er zondagavond na de update wel weer op. Kan ik altijd aangeven dat hij niet hard genoeg trainde of zo :wink:

Men zal wel vreemd opkijken nu ik hem gekocht heb, dat ik hem meteen weer op de transferlijst gooi.
waar blijft lippie nou?
Doe maar eens een goed bod dan. Hij is me de 18 miljoen eigenlijk wel waard :Big Grin
prima
kan je ook aangeven voor cheaten :lol:
Genomico Wrote:Doe maar eens een goed bod dan. Hij is me de 18 miljoen eigenlijk wel waard :Big Grin

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik nog niet eens zo'n spijt had dat ik hem gekocht heb. Maar ik heb hem op de TL gezet voor 18 miljoen en zal hem niet tijdens de Tour opstellen.

Behoorlijk klote trouwens dat mijn 2e beste renner, Naïme Boven, geblesseerd is voor 2 weken en dus 3 trainingen en de Tour de France mist Sad
tour de vlak bedoel je....
Ik zal lip terug kopen en heb een brit gekocht die wel iets kan...niet super maar even kijken hoe goed hij traint.
Even een reminder dat vannacht de deadline voor Lipkens al is.
1,2,3 en 4 gisteren...hoe kan dat nou???
ik had ze echt geen gouden eieren beloofd aan de aankomst hoor