FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kuiperinho Wrote:Ik hobbel er rustig achteraan. Mijn renners trainen voor geen meter. De achterstand wordt alleen maar groter. Verdien geen geld. Kan geen scout aanschaffen.....


Sad Sad Sad Sad Sad Sad
tja je presteert erg teleurstellend. af en toe een dagoverwinning moet er toch zeker inzitten.
Als ik zie dat de meesten al een scout hebben. Renners die mijn toppers al lang voorbij zijn gestreefd, dan zie ik weinig kansen. Heb blijkbaar gewoon pech met de "future ability" van mijn renners. Want harder als 1 niveautje per seizoen kom ik tot nu toe niet.

Van sommige renners snap ik sowieso niet waarom ze maar niet presteren. Een renner van 19 met 5 flat, 3 hill en 4 sprint zou toch iets moeten kunnen (bij een tussensprint heb ik nog al helemaal nog niet gezien), maar hij komt geen meter vooruit. Misschien moet ik hem eens een beetje laten verbouwen door Robert Schumacher (hij is 1.61m en weegt 98kg)
je kan beginnen met je trainer delighted te maken kuiper...dan trainen ze ook weer iets harder.

Kempeneer op 100% voor de winst vandaag. van der worp en peigneur lopen iets uit op glimmer en nieuwborg maar met nog twee bergetappes te gaan moet het kunnen om met geel en groen naar huis te gaan.
v/d Worp pakt iig de bergtrui wat apart is voor een flat-rijder. Kempeneer ging idd vol voor de winst vandaag die hij ook pakt. Training gaat voor geel en groen, lukte toch niet.

Tour was meer een flat-ronde toch ?
Box Brother Wrote:v/d Worp pakt iig de bergtrui wat apart is voor een flat-rijder. Kempeneer ging idd vol voor de winst vandaag die hij ook pakt. Training gaat voor geel en groen, lukte toch niet.

Tour was meer een flat-ronde toch ?
?????
Dat hij het belangrijker vindt om te trainen (dus niet op fitness) dan om met fitness de gele en/of groene trui proberen te pakken denk ik.
giro was vorig jaar het meeste klimmen inderdaad..weet het niet voor dit jaar maar zal ook wel
Genomico Wrote:Dat hij het belangrijker vindt om te trainen (dus niet op fitness) dan om met fitness de gele en/of groene trui proberen te pakken denk ik.

correct
fietsles van euskatel in catalunya...moet ook wel natuurlijk wil je je teamnaam waarmaken.

de komende twee dagen wordt de giro beslist...gaat box weer fitness trainen ja of nee?

en doet geno nog een alles of niet poging met peigneur op 100???
kooltje Wrote:fietsles van euskatel in catalunya...moet ook wel natuurlijk wil je je teamnaam waarmaken.

de komende twee dagen wordt de giro beslist...gaat box weer fitness trainen ja of nee?

en doet geno nog een alles of niet poging met peigneur op 100???

Wat heeft Box aan fitness training als zijn renners op 80% staan?! :roll:

En voor Peigneur hoef je echt niet bang te zijn hoor. Die is met zijn hoofd allang bij de Tour.

En Euskaltel is wel erg goed in zijn spelers tot het uiterste laten gaan. Hij heeft wel heel veel renners op 55 of minder procent fitheid staan.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:fietsles van euskatel in catalunya...moet ook wel natuurlijk wil je je teamnaam waarmaken.

de komende twee dagen wordt de giro beslist...gaat box weer fitness trainen ja of nee?

en doet geno nog een alles of niet poging met peigneur op 100???

Wat heeft Box aan fitness training als zijn renners op 80% staan?! :roll:

En voor Peigneur hoef je echt niet bang te zijn hoor. Die is met zijn hoofd allang bij de Tour.

En Euskaltel is wel erg goed in zijn spelers tot het uiterste laten gaan. Hij heeft wel heel veel renners op 55 of minder procent fitheid staan.

Ik denk dat je de Giro kan binnentikken kooltje, v/d Worp gaat samen met Kempeneer voor de Tour...
ja de tour word spannend tussen jullie...ik zal me etappes uit moeten zoeken.
Van der Worp zal de Tour wel winnen. Ik moet zorgen dat ik met een heel allround team, 5x in de top 10 kom en 2x op het podium.
hewt geel voor glimmer..maar geen etappe-overwinning. ninforge gewoon 5x lek en van der worp weer niet lek of gevallen. die moet in de tour wel veel gaan vallen.

5 stijgers deze week waaronder me twee laatste aankopen...van gulik en schneijdenberg.

hopelijk kan glimmer morgen nog het groen pakken ook.
v/d worp pakt groen en berg... niet verwacht, goeie tour in mijn ogen. Kijken of de Tour ook zo succesvol gaat uitpakken.

Kooltje ook geen onverdienstelijke tour, geno vond ik wat tegenvallen...
4 man in de top 10 in de overall ranking. Dat is duidelijk het maximale in een niet flat koers. Jullie hebben er maar 2 :razz: 3e in de punten- en bergtrui en ook 3e in het algemeen klassement. Nee, ik had niet meer verwacht. In de Tour gaan we wel weer oogsten (met alle plaatsen achter van der Worp) :razz: Daar komt Vaudoisey in actie i.p.v. De Bock, die mag zich de rest van het jaar richten op de kleinere koersen.

Het gat met Box was voor de Giro 700 punten. Hij pakt dus iets minder dan 300 pnt op me. Dat is acceptabel.
Genomico Wrote:4 man in de top 10 in de overall ranking. Dat is duidelijk het maximale in een niet flat koers. Jullie hebben er maar 2 :razz: 3e in de punten- en bergtrui en ook 3e in het algemeen klassement. Nee, ik had niet meer verwacht. In de Tour gaan we wel weer oogsten (met alle plaatsen achter van der Worp) :razz: Daar komt Vaudoisey in actie i.p.v. De Bock, die mag zich de rest van het jaar richten op de kleinere koersen.

Het gat met Box was voor de Giro 700 punten. Hij pakt dus iets minder dan 300 pnt op me. Dat is acceptabel.

Verwacht niet dat in de Tour dezelfde renners gaan starten, De Blauw zal ook de Tour starten en wellicht dat zowel Bogemans als Gauthy (beide 19 en 6 op flat) zullen starten. Dat staan er 2 met 7 en 3 met 6 op flat aan de start (waarschijnlijk 1 op 8 en 3 op 7 en 1 op 6 Hakkuh)
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:4 man in de top 10 in de overall ranking. Dat is duidelijk het maximale in een niet flat koers. Jullie hebben er maar 2 :razz: 3e in de punten- en bergtrui en ook 3e in het algemeen klassement. Nee, ik had niet meer verwacht. In de Tour gaan we wel weer oogsten (met alle plaatsen achter van der Worp) :razz: Daar komt Vaudoisey in actie i.p.v. De Bock, die mag zich de rest van het jaar richten op de kleinere koersen.

Het gat met Box was voor de Giro 700 punten. Hij pakt dus iets minder dan 300 pnt op me. Dat is acceptabel.

Verwacht niet dat in de Tour dezelfde renners gaan starten, De Blauw zal ook de Tour starten en wellicht dat zowel Bogemans als Gauthy (beide 19 en 6 op flat) zullen starten. Dat staan er 2 met 7 en 3 met 6 op flat aan de start (waarschijnlijk 1 op 8 en 3 op 7 en 1 op 6 Hakkuh)

Aan de start van de Tour zullen de skills van mijn renners zijn:

Massaut 7.6 (zonder blessure was hij dus ook 8 geweest; hij is ook pas 19)
Vaudoisey 6.9 (tjonge, wat traint deze jongen als een speer. Afgelopen week ook weer 0.3 erbij gekregen. Ook hij is pas 19 jaar)
Westdorp 6.8 (prima allrounder met o.a. een 4 op mountain)
Peigneur 6.7 (met een current ability van waarschijnlijk 20)
Boven 6.0 (en 5 op mountain)
twee op twee in de giro =D> toch had ik graag de groene trui gewild en had ik meer verwacht van ninforge.

wie won vorig jaar de tour en de vuelta eigenlijk?
kooltje Wrote:twee op twee in de giro =D> toch had ik graag de groene trui gewild en had ik meer verwacht van ninforge.

wie won vorig jaar de tour en de vuelta eigenlijk?

Peigneur, maar die zal dit jaar voorbij worden gestreefd. Tenzij van der Worp nu wel eens heel vaak lek gaat rijden en vallen.
dat blijf ik toch raar vinden...de waarde wordt er grotendeels door bepaald en van der worp rijdt 1x lek in 10 etappes giro.

de tour de france zal gewonnen worden door een vlakke renner met de hoogste score op hill want er worden veel heuvels beklommen in de tour.
jullie alles op vandaag gezet zie ik...box heeft nog wel biloro over voor klassement.

de volgende twee dagen zullen tussen mij en euskatel gaan. ik ben tevreden zo.
kooltje Wrote:jullie alles op vandaag gezet zie ik...box heeft nog wel biloro over voor klassement.

de volgende twee dagen zullen tussen mij en euskatel gaan. ik ben tevreden zo.

Biloro was ook de enige die een gooi kon wagen... De Blauw gaat kijken wat hij in Zwitserland kan doen. Keygneart was degene met de hoogste flat skill maar redde het niet tegen het 'team-spel' van Geno Wink

Morgen iig Geno maar voorbij knallen Big Grin
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:jullie alles op vandaag gezet zie ik...box heeft nog wel biloro over voor klassement.

de volgende twee dagen zullen tussen mij en euskatel gaan. ik ben tevreden zo.

Biloro was ook de enige die een gooi kon wagen... De Blauw gaat kijken wat hij in Zwitserland kan doen. Keygneart was degene met de hoogste flat skill maar redde het niet tegen het 'team-spel' van Geno Wink

Morgen iig Geno maar voorbij knallen Big Grin

Je mag me best voorbij knallen, maar ik ga er vanuit dat je niet hoger zal eindigen dan al die berggeiten. Er is bijna geen km meer flat, dus de enige punten die wij konden halen waren in deze etappe.
3 renners gekocht in de hoop dat ze in de toekomst meer geld opleveren dan het geld wat op de bank zou staan... eerste ietwat teveel voor betaald...

Quote:Odin Verbockhaven(44199)
Age: 20

Height: 1,73
Weight: 62kg

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 17
Experience: 1 Leadership: 1

kosten: € 850.000

Quote:Cosmo Ionescu(41752)
Age: 20

Height: 1,61
Weight: 53kg

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 5
Experience: 1 Leadership: 1

kosten: € 250.000

Quote:Shvetank Di Luddi(7453)
Age: 21

Height: 1,79
Weight: 86kg

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 4
Mountain: 3 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 1 Bravery: 14
Experience: 5 Leadership: 1

kosten: € 880.000
ben niet onder de indruk voor 2 miljoen...die di luddi heb je nog het meeste aan denk ik
kooltje Wrote:ben niet onder de indruk voor 2 miljoen...die di luddi heb je nog het meeste aan denk ik

allen 3 skillstijgingen en ik krijg er 4 miljoen (in totaal voor). Dat krijg ik niet als rente als de 2 miljoen op de bank blijft staan Wink
Quote:Coran De Blauw(7053)
General Country: Belgium
Age: 25
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,90
Weight: 72kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: $385,365.00
Mood: happy
Weekly wage: $5,000.00


Primary skills
Flat: 6 Downhill: 0
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 3 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 18
Experience: 4 Leadership: 2

is 4,5 miljoen voor geboden.... :roll: verkopen of niet ?
Ligt eraan wat je doelstellingen zijn. Wil je dit jaar kampioen worden of ga je voor de lange termijn. Als je persé dit jaar kampioen wilt worden dan zou ik hem niet laten gaan. Met geld zijn op de korte termijn geen punten te kopen (er zijn simpelweg geen goede renners op de transfermarkt).

Maar ik zou hem verkopen. 4.5 miljoen voor iemand die 25 jaar is, is een erg mooi bod. Coran wordt de komende jaren voorbij gestreefd door veel jonge talenten en dan is hij de 4.5 miljoen allang niet meer waard.

(Mocht het bod zijn van iemand die bij ons in de divisie zit, zou ik het natuurlijk niet doen. Dan mag hij zijn bod eerst wel wat verhogen :wink: )
Genomico Wrote:Ligt eraan wat je doelstellingen zijn. Wil je dit jaar kampioen worden of ga je voor de lange termijn. Als je persé dit jaar kampioen wilt worden dan zou ik hem niet laten gaan. Met geld zijn op de korte termijn geen punten te kopen (er zijn simpelweg geen goede renners op de transfermarkt).

Maar ik zou hem verkopen. 4.5 miljoen voor iemand die 25 jaar is, is een erg mooi bod. Coran wordt de komende jaren voorbij gestreefd door veel jonge talenten en dan is hij de 4.5 miljoen allang niet meer waard.

(Mocht het bod zijn van iemand die bij ons in de divisie zit, zou ik het natuurlijk niet doen. Dan mag hij zijn bod eerst wel wat verhogen :wink: )

Iemand uit Belgie Wink