FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:ja zover was ik ook nog wel...maar dat jij zelfs van de renners van box weet hoe snel ze trainen :eeeek:

Box weet zelf niet eens hoe hard ze trainen Wink Ben ook duidelijk niet zoveel met dit spelletje bezig als Geno, maar zelfs 3,6 miljoen had ik niet voor deze renner over.

heb op dit moment 9 ton uitstaan op deze renner... geen idee of het genoeg is (verwacht het eigenlijk niet)

...

Een gewone pull van een youthscout die slechts content is en een Current ability van 13 en een future ability van 15 heeft. Wees blij dat je daar geen 9 ton voor hebt betaald.
hoe weet je nou de current en future ability???????????
dat weet je toch helemaal niet
kooltje Wrote:hoe weet je nou de current en future ability???????????
dat weet je toch helemaal niet

Nee, moet ook staan dat die maximaal 13 en 15 zijn. Dat kun je zien bij de youthscout van de (oude) manager.
wordt nog spannend tussen mij en kooltje... 5 punten op meer dan 3000 in totaal... al mijn goeie renners zijn op .... :oops:
die van mij ook! maak je geen zorgen
Box Brother Wrote:wordt nog spannend tussen mij en kooltje... 5 punten op meer dan 3000 in totaal... al mijn goeie renners zijn op .... :oops:

Heb je vandaag toppers opgesteld in een race die ze toch niet konden winnen? Nou, dan ga ik voor een volledige top 3 in Paris Tours :Big Grin
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:wordt nog spannend tussen mij en kooltje... 5 punten op meer dan 3000 in totaal... al mijn goeie renners zijn op .... :oops:

Heb je vandaag toppers opgesteld in een race die ze toch niet konden winnen? Nou, dan ga ik voor een volledige top 3 in Paris Tours :Big Grin

Zoveel renners had ik niet meer... meeste waren al opgedroogd. Maandag is voor v/d Worp. Morgen heb ik 2 renners met flat 7 maar zonder bijzondere bijskills. Zal wel 3 top 20 noteringen worden.

Verder mogen wat YPs ervaring opdoen...

Overigens ben ik ook met een 3e stek overall tevreden, ook al was ik vorige seizoen 2e.

Geno wederom gefeliciteerd met het algemene nederlands kampioenschap, je hebt er ook denk ik het meeste voor gedaan... =D>
Dank je Box.

Jullie gefeliciteerd met de podiumplaatsen!

Hebben we er toch weer mooi voor gezorgd dat we voor die gevreesde 2e divisionisten zijn gebleven =D> Volgend jaar kan wel weer eens een heel spannend jaar worden.
Box Brother Wrote:Goed... wat vinden we van de nieuwe veranderingen ?

En Geno... heb je nou meer punten dan vorig jaar ? Ik heb er duidelijk meer (en veel meer overwinningen) maar ik kan je maar niet inhalen.... snap niet hoe je het doet...

Het aantal overwinningen van vorig seizoen is overigens makkelijk te achterhalen bij de historie van een team de overwinningen van dit seizoen aftrekken van het totale aantal overwinningen:

EGV: 25
Kooltje: 23
Box: 9

Het aantal punten weet ik niet. Had ik niet iets van 4000 en jullie iets van 2000?
Gefeliciteerd Geno! meer dan terecht!! Krijg je nog geld voor je eindklassering? maakt het uit of ik tweede of derde ben aan het eind? volgens mij wel he met dat nieuwe systeem?!

4000/2000 is wat overdreven volgens mij..zal iets van 1400/1500 punten zijn geweest.

box heeft van der worp nog en zegt dat hij niks meer heeft :eeeek: ...daar kan ik niet van winnen.
Dank je Kool!

Volgens mij kreeg ik vorig jaar 2 ton voor mijn eerste prijs en dat was niet veel meer dan jullie kregen. Zal dit jaar niet veel anders zijn lijkt me.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:Goed... wat vinden we van de nieuwe veranderingen ?

En Geno... heb je nou meer punten dan vorig jaar ? Ik heb er duidelijk meer (en veel meer overwinningen) maar ik kan je maar niet inhalen.... snap niet hoe je het doet...

Het aantal overwinningen van vorig seizoen is overigens makkelijk te achterhalen bij de historie van een team de overwinningen van dit seizoen aftrekken van het totale aantal overwinningen:

EGV: 25
Kooltje: 23
Box: 9

Het aantal punten weet ik niet. Had ik niet iets van 4000 en jullie iets van 2000?

Op basis hiervan heb ik het iig beter gedaan Wink

En kooltje... ik heb v/d Worp alleen voor de laatste rit ... zaterdag start er niet heel veel.. vooral mensen met 1 hoge skill en de rest niks..
hmm... minder. Vriendin kwam gister langs en heb geen tijd meer gehad om een team op te stellen...

Nou ja dan maar maandag nog wat winst pakken en hopenlijk kooltje weer voorbij streven...
Box Brother Wrote:hmm... minder. Vriendin kwam gister langs en heb geen tijd meer gehad om een team op te stellen...

Nou ja dan maar maandag nog wat winst pakken en hopenlijk kooltje weer voorbij streven...

Prioriteiten stellen hè! :wink:
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:hmm... minder. Vriendin kwam gister langs en heb geen tijd meer gehad om een team op te stellen...

Nou ja dan maar maandag nog wat winst pakken en hopenlijk kooltje weer voorbij streven...

Prioriteiten stellen hè! :wink:

dat heb ik dan ook gedaan Wink
Met wat mazzel vandaag nog een team op kunnen stellen.. geen idee wat de fitness van iedereen was, wist alleen dat v.d. Worp 100% was en die heeft dan ook 100% gereden. Geen tijd gehad om materiaal te kiezen reed dus zonder.

Uiteindelijk een mooi seizoen met een glansrol voor v.d. Worp. 18 overwinningen is een verdubbeling van vorig seizoen. Mooie strijd met kooltje maar ik weet niet of ik nog door ga met dit spel... heb de motivatie een beetje verloren.

Vandaag wel een mooie pull, zet ik er vandaag of morgen nog wel even op het forum als ik tijd heb (19 jaar, overal minstens 2 en second. die 15+ zijn)
Jammer dat je de motivatie een beetje verloren hebt Sad Ik hoop dat die nog terugkomt, want ik wil wel concurrentie op het vlakke! En ik moet toegeven dat ik wel bang aan het worden was voor vd Worp, want daar is geen houden aan.
Genomico Wrote:Jammer dat je de motivatie een beetje verloren hebt Sad Ik hoop dat die nog terugkomt, want ik wil wel concurrentie op het vlakke! En ik moet toegeven dat ik wel bang aan het worden was voor vd Worp, want daar is geen houden aan.

zal komend seizoen nog wel mensen opstellen etc. etc. maar ik heb sinds deze maand (een mooie maand :lol: ) een vriendin, een huis en een baan. Verder woont mijn vriendin in Zwolle, is mijn huis in Lelystad en werk ik in Amsterdam.... je kan je voorstellen dat ik mijn tijd goed moet indelen.

Komt nog bij dat ik bezig ben met afstuderen dus ja... mijn prioriteiten liggen op dit moment ergens anders dan een planning maken wanneer mijn virtuele wielrenners in een virtuele koers moeten rijden op welk fitnesslevel en met welk materiaal Wink
Geno feli,

Voor Kuiperinho was het een teleurstellend seizoen. Het groeipotentieel van mijn talenten bleek tegen te vallen. Hopelijk zijn de pulls van dit seizoen van een wat beter niveau.

Box: nooit zaken laten vallen voor vrouwen. En al helemaal geen prioriteiten opzij gaan zetten. Liefde is vergankelijk..... :wink:
kuiperinho Wrote:Box: nooit zaken laten vallen voor vrouwen. En al helemaal geen prioriteiten opzij gaan zetten. Liefde is vergankelijk..... :wink:

uhuh ... zal mijn vriendin leuk vinden Wink

on-topic: Team JP is 1ste geworden in div. 2:4 en heeft voor bijna 7 miljoen een roemeen gekocht... iemand enig idee wat die skills waren ?
Box Brother Wrote:
kuiperinho Wrote:Box: nooit zaken laten vallen voor vrouwen. En al helemaal geen prioriteiten opzij gaan zetten. Liefde is vergankelijk..... :wink:

uhuh ... zal mijn vriendin leuk vinden Wink

on-topic: Team JP is 1ste geworden in div. 2:4 en heeft voor bijna 7 miljoen een roemeen gekocht... iemand enig idee wat die skills waren ?

Ik heb 'm wel gezien, maar het was zeker dat geld niet waard. Weet niet meer zeker wie het was. Zou kunnen dat hij 5 hill 0 tijdrit en voor de overige 4 een 3'tje had, maar héle slechte secundaries.
Erg jammer Box als je ermee zou stoppen...dan zal de top nog smaller worden. En je bent in het bezit van de beste renner.
Jammer voor Kuiper dat hij weinig echte talenten heeft...hij steekt er misschien iets minder tijd in maar heeft ook wat pech.
Geno gaat ook volgend jaar gewoon weer op voor het kampioenschap....benieuwd of hij gewoon constant flat zal blijven trainen.
Euskatel de enige die de aansluiting heeft kunnen realiseren...hopen dat hij op flat gaat trainen zodat het klimmen naar mij toe gaat.
Erg tevreden over Glimmerveen...die veruit de beste is van mijn team...hij traint ook nog zeer behoorlijk.

Het zal weer een mooi seizoen worden met hopelijk weer veel mooie zeges voor de Kooltjes
kooltje Wrote:Erg jammer Box als je ermee zou stoppen...dan zal de top nog smaller worden. En je bent in het bezit van de beste renner.
Jammer voor Kuiper dat hij weinig echte talenten heeft...hij steekt er misschien iets minder tijd in maar heeft ook wat pech.
Geno gaat ook volgend jaar gewoon weer op voor het kampioenschap....benieuwd of hij gewoon constant flat zal blijven trainen.
Euskatel de enige die de aansluiting heeft kunnen realiseren...hopen dat hij op flat gaat trainen zodat het klimmen naar mij toe gaat.
Erg tevreden over Glimmerveen...die veruit de beste is van mijn team...hij traint ook nog zeer behoorlijk.

Het zal weer een mooi seizoen worden met hopelijk weer veel mooie zeges voor de Kooltjes

Dat zal helemaal afhangen van hoe snel renners nog trainen als hun skill 8+ is.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:Erg jammer Box als je ermee zou stoppen...dan zal de top nog smaller worden. En je bent in het bezit van de beste renner.
Jammer voor Kuiper dat hij weinig echte talenten heeft...hij steekt er misschien iets minder tijd in maar heeft ook wat pech.
Geno gaat ook volgend jaar gewoon weer op voor het kampioenschap....benieuwd of hij gewoon constant flat zal blijven trainen.
Euskatel de enige die de aansluiting heeft kunnen realiseren...hopen dat hij op flat gaat trainen zodat het klimmen naar mij toe gaat.
Erg tevreden over Glimmerveen...die veruit de beste is van mijn team...hij traint ook nog zeer behoorlijk.

Het zal weer een mooi seizoen worden met hopelijk weer veel mooie zeges voor de Kooltjes

Dat zal helemaal afhangen van hoe snel renners nog trainen als hun skill 8+ is.

Dat heb ik ook ... v/d Worp, Kempeneer, Gauthy zijn nu allen 9 in flat. Bogemans had al 9 moeten zijn maar zit deze week nog op 8 (lagere future ability dus). Kempeneer is 30 en zal dus ooit een keer langzamer dan v/d Worp moeten gaan trainen. Ben benieuwd wat volgend seizoen gaat brengen.

En kooltje, wees gerust. Als ik stop zal ik al mijn renners te koop zetten waardoor jullie de echte grote talenten (en renners) kunnen kopen. Ik schat v/d Worp in op zo'n 12 miljoen op het moment :lol:
All in voor vd Worp!!

Als ik die verlies doe ik een re-buy om all in te gaan voor Bogemans.

Bogemans heeft gewoon netjes 1 skillpunt in 4 weken getraind (na de nieuwe trainingsmethode ging hij sneller trainer), dus met zijn future ability zit het wel goed :wink: Opvallend is dat de Kempeneer en vd Worp beide ontzettend steady al 8 weken (langer heb ik het niet voor je bijgehouden Box) 0,2 trainen.
Genomico Wrote:All in voor vd Worp!!

Als ik die verlies doe ik een re-buy om all in te gaan voor Bogemans.

Bogemans heeft gewoon netjes 1 skillpunt in 4 weken getraind (na de nieuwe trainingsmethode ging hij sneller trainer), dus met zijn future ability zit het wel goed :wink: Opvallend is dat de Kempeneer en vd Worp beide ontzettend steady al 8 weken (langer heb ik het niet voor je bijgehouden Box) 0,2 trainen.

Geniaal dat jij dat voor mij bijhoud Undecided

Aas je nog op meer talenten van mij ?? :lol: Heb het flauwe vermoeden dat wellicht iedereen in je origenele team (van de mensen die zijn begonnen) een future ability hebben van 20 ? anders zou de Kempeneer nu toch wel langzamer moeten gaan trainen dan v/d Worp... Aan de andere kant Peigneur ging al langzamer trainen dan v/d Worp toch ?
Peigneur haat trainen :cry: 1x in de zoveel weken (5 of zo) doet hij zijn best een keer 0,2 te stijgen in skill. Hij is al door 9 teamgenoten ingehaald in flat skill. Hij is nu 7.5
Wow, wat een rem hebben ze erop gezet bij het trainen van 7+ renners :eeeek:

Van mijn top 8 trainde alleen Vaudoisey 0,2. De Bock en Peigneur zelfs 0,0 :|

Edit: Het komt er ongeveer op neer dat renners 0,1 minder trainen als ze een skill boven de 7 hebben.
De Addertjes gaan ook weer meedoen.
mooi adder