FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Blake zit verdomde moeilijk zeg :eeeek:
Lekker stukje trouwens:

Haas-Peya
Llodra-Goodall
Ljubicic-Querrey
Martin-Cilic

5 spelers die in principe veel op gras kunnen in een stukje van 8...
Haas, Llodra, Goodall, Ljubicic, Querrey, Cilic, ik tel er 6.
Goodall is nog jong en moet het allemaal nog laten zien.
Van nu.nl:

Nadal zegt af voor Wimbledon

LONDEN - Tennisser Rafael Nadal zal zijn titel op Wimbledon vanaf komende week niet verdedigen.
De Spaanse nummer één van de wereld zegde vrijdag af voor het grandslamtoernooi. Nadal is niet voldoende hersteld van een knieblessure.
''Helaas kan ik dit jaar niet op Wimbledon spelen'', aldus de Spanjaard, die vorig jaar Roger Federer onttroonde in een spannende finale.
Ik hoorde het net inderdaad ook op de radio. Toch jammer dat het zo moet, maar ik verheug me al op de nieuwe ranking =P~
Icon_evil
Laffe herder!
Weg met dat dopingmannetje. Schande voor de sport!
Mijn team staat, dit wordt een mooie Wimbledon :-({|=
of het mooi wordt is nog maar afwachten. Ik heb Gonzo, Karlo, Kohlie, Soderling, Blake, Haas, Hewitt, Stepanek, Llodra en Roddick
Als eerste afvallers geselecteerd neem ik aan? Want wat moet je zonder Fed? :eeeek:

Overigens heb ik meer man met Fed in mijn team. :-"
Prachtig dit, koning Federer weer naar nummer 1!

Maar ik denk dat het voor FTM wel een saaie Wimbledon wordt...
Maar ik ga weer een gewaagde voorspelling doen (net als bij RG). Federer gaat Wimbledon niet winnen!!

En dit keer ga ik waarschijnlijk dit ook vertalen in mijn FTM-team. Voor RG durfde ik mijn topklassering niet op het spel te zetten. Dit ligt nu natuurlijk totaal anders. :Big Grin
wel tekenend dat Federer alleen op 1 kan komen als Nadal geblesseerd is....

Nadal was natuurlijk tijdens madrid en RG ook niet fit....
Je kunt ook zeggen dat Nadal overmoedig is geweest en teveel van zichzelf heeft gevraagd. Federer kan dit beter plannen en dus terecht over een langere periode de nummer 1.
Undecided Ik zat al te wachten tot jij in navolging van Nadal zijn staat van fitheid aan ging wenden om zijn dramatische prestatie op RG te relativeren.

En het is wel tekenend dat Nadal alleen op 1 kan komen als Federer met de naweeen van Pfeiffer kampt. Nu Federer daar eindelijk volledig van genezen is raakt Nadal zo in paniek dat hij al van gasten als Soderling gaat verliezen \Big Grin/
kuiper Wrote:Je kunt ook zeggen dat Nadal overmoedig is geweest en teveel van zichzelf heeft gevraagd. Federer kan dit beter plannen en dus terecht over een langere periode de nummer 1.
Exact mijn gedachte. Fitness is ook een kwaliteit van een toptennisser.
Ik bekeek de loting nog eens even en ik hoop toch echt dat Schuettler wel van Malisse gaat verliezen. De winnaar haalt zo maar 180 punten en ik kan toch niet maken na afgelopen week om die akelige Rainer in mijn team te hebben. Icon_evil Icon_evil
Hoe fit is trouwens Roddick?? Dat blijft natuurlijk wel een vraagteken met 2 zware weken voor de boeg.
Ik denk dat heel veel mensen voor Federer + Murray gaan. Zeker de mensen in de top 10, die niet hoeven te gokken.
En dan is het de vraag of je daarnaast Roddick + kleintje neemt, of een hoop anderen...
Ad Wim Wrote:Ik denk dat heel veel mensen voor Federer + Murray gaan. Zeker de mensen in de top 10, die niet hoeven te gokken.
En dan is het de vraag of je daarnaast Roddick + kleintje neemt, of een hoop anderen...
Net alsof Murray een zekerheid is...
Ik vind Roddick meer zekerheid als Murray...
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk dat heel veel mensen voor Federer + Murray gaan. Zeker de mensen in de top 10, die niet hoeven te gokken.
En dan is het de vraag of je daarnaast Roddick + kleintje neemt, of een hoop anderen...
Net alsof Murray een zekerheid is...
Ik vind Roddick meer zekerheid als Murray...

Als hij 100% fit is wel, maar dat weet ik dus niet zo zeker.
Dat weet je ook van Roger niet...Of heeft hij nog wat gespeeld op gras? Of heeft hij genoten van huwelijk en RG?
Roger is wel fit hoor, na RG geen gekke dingen gedaan, en keurig uitgerust.
Federer, Murray en Roddick lijkt me een van de meeste logische keuzes, maar dan kun je dus een aantal jongens die je eigenlijk wilt, niet nemen (zoals bijv Hewitt)...
Ad Wim Wrote:Federer, Murray en Roddick lijkt me een van de meeste logische keuzes, maar dan kun je dus een aantal jongens die je eigenlijk wilt, niet nemen (zoals bijv Hewitt)...

Veilige keuze's zijn het op het eerste oog. Maar dat dacht ik ook met Nadal, Djoko en Monaco op RG. :roll:
De meeste managers zullen gaan voor fed+murray+zooi kleintjes of fed+roddick+zooi kleintjes. Juist omdat je die mustpicks niet kan nemen als je voor fed+murray+roddick gaat.
kan iemand de nieuwe week even openen mannen? Ik zie nu nog steeds de spelers van afgelopen week. Dank u. Ik wil graag de bevestiging zien van Fernando Gonzalez!!
Hag, de week stond al sinds vrijdag open Wink Maargoed, als het goed is kan je nu je team zien.