FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Stille Wrote:Ik lees overal de naam gonzo in de volgende rondes? JCF is echt niet minder dan Gonzo. 1 slechte game in de 1e set deed hem de das om

Wat er ook gebeurt, hoe goed JCF misschien mag zijn, hij gaat nooit winnen van Gonzo. Een echte topper heeft geen slechte game.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:5-2 andy =D>
Je krijgt een beetje Buurs-trekjes de laatste tijd...

We vermelden hier toch wel vaker het feit dat een speler een game wint? En voor 't feit dat 't weer zo makkelijk gaat vandaag klap ik.
Dat ik, net als Buurs, Murray heb wil nog niet zeggen dat ik me anders gedraag dan normaal hoor.
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Ik lees overal de naam gonzo in de volgende rondes? JCF is echt niet minder dan Gonzo. 1 slechte game in de 1e set deed hem de das om

Wat er ook gebeurt, hoe goed JCF misschien mag zijn, hij gaat nooit winnen van Gonzo. Een echte topper heeft geen slechte game.

Gonzo had er anders tegen Soderling een stuk of 5 achter elkaar.
6-2, dit wordt niets zo, en ik ben dat mannetje alweer helemaal zat. Ga maar even wat anders doen, en kom straks hopelijk nog even gloryhunten Wink
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Ik lees overal de naam gonzo in de volgende rondes? JCF is echt niet minder dan Gonzo. 1 slechte game in de 1e set deed hem de das om

Wat er ook gebeurt, hoe goed JCF misschien mag zijn, hij gaat nooit winnen van Gonzo. Een echte topper heeft geen slechte game.

Gonzo had er anders tegen Soderling een stuk of 5 achter elkaar.

Dat was idd een hele zure, maar dat was tegen een man on fire. Die komt hij dit toernooi niet tegen.
Wat een prachtige rally's bij JCF - Gonzo! Lekker potje om te kijken
6-2 Murray en de wave op CC! \Big Grin/

En wat gaat ie trouwens kapot aan de druk zeg.
mindlight Wrote:6-2, dit wordt niets zo, en ik ben dat mannetje alweer helemaal zat. Ga maar even wat anders doen, en kom straks hopelijk nog even gloryhunten Wink

same here! Vast een berichtje klaar zetten mocht Troiky een set pakken of breaken!!
Icon_twisted
Notworthy Ik doe mee CC, waven maar Notworthy
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:5-2 andy =D>
Je krijgt een beetje Buurs-trekjes de laatste tijd...

We vermelden hier toch wel vaker het feit dat een speler een game wint? En voor 't feit dat 't weer zo makkelijk gaat vandaag klap ik.
Dat ik, net als Buurs, Murray heb wil nog niet zeggen dat ik me anders gedraag dan normaal hoor.
Het gaat me niet alleen hierom, maar je juicht ook bewust tegen spelers die ik aanmoedig zonder dat je er enig belang bij hebt en reageert de laatste tijd wel opvallend vaak direct op mij.
Prima hoor, ik vond het vroeger ook wel mooi, maar de laatste tijd wat minder...
centre court Wrote:6-2 Murray en de wave op CC! \Big Grin/

En wat gaat ie trouwens kapot aan de druk zeg.

Als hij dat al van Troicky moet krijgen :roll:
Gonzalez de tiebreak pakken zometeen en ik kan rustig weggaan. Dan gebeurt er vrij weinig meer.
Wordt een prachtig scenario als Murray helemaal gek getikt wordt door Roger volgende week zondag!
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:5-2 andy =D>
Je krijgt een beetje Buurs-trekjes de laatste tijd...

We vermelden hier toch wel vaker het feit dat een speler een game wint? En voor 't feit dat 't weer zo makkelijk gaat vandaag klap ik.
Dat ik, net als Buurs, Murray heb wil nog niet zeggen dat ik me anders gedraag dan normaal hoor.
Het gaat me niet alleen hierom, maar je juicht ook bewust tegen spelers die ik aanmoedig zonder dat je er enig belang bij hebt en reageert de laatste tijd wel opvallend vaak direct op mij.
Prima hoor, ik vond het vroeger ook wel mooi, maar de laatste tijd wat minder...

Ik weet niet waar je 't over hebt. Noem eens wat wedstrijden dan waar dat zo was. Ik juich alleen voor spelers waar ik belang bij heb. En uiteraard voor gasten die spelen tegen veelgekozen spelers die ik niet heb. We hebben de laatste tijd veel verschillen in onze teams, dat zal 't wel zijn. En deze Wimbledon zal 't niet minder worden.
Ad Wim Wrote:Wordt een prachtig scenario als Murray helemaal gek getikt wordt door Roger volgende week zondag!

Waar kan ik tekenen?
Nou inderdaad! Dat zou 3200 punten betekenen :-({|= En wat een must pick is Murray dan
JCF :-({|=
Gonzalez toch.... #-o !!

Focussen weer!!!
Set Ferrero! =D>
Stille Wrote:Nou inderdaad! Dat zou 3200 punten betekenen :-({|= En wat een must pick is Murray dan

Dat was ie natuurlijk afgelopen maandag al. :-"
Lekker Murray =D>

Zoals verwacht vrij easy, ondanks die enorme drukkkkkkk!!! Notworthy Notworthy Notworthy
Ferrero staat lekker te spelen hoor!
Ferrero naar 2-1 in sets en wat is ie goed!
Dit is verreweg de beste wedstrijd van het toernooi! Vamos JCF !
Ferrero speelt echt fantastisch.

Kom maar op met de regen. Veel als het kan!!!!!
Het zou de redding van Gozno betekenen. Tegen deze Ferreo on fire heeft hij geen kans.

Wat een verschil met die partij van Murray. Echt niks aan en deze partij is geweldig!!
Helemaal mee eens, Qua beleving, qua spanning en niveau is het top!
kom op nou gonzo. Dit ga je niet menen. Kan er helaas niets van zien. Ik hoop maar dat dit een lange vijf setter. Jcf in alle opzichten beter jongens?
ik heb echt nog niemand beter zien spelen dan murray vandaag!

Wat een klasse!

Als hij dit kan vasthouden, dan wint hij zijn 1e gs!
Ik heb alleen de eerste set gezien, maar daarin was Murray zeer matig.
murray speelde toen nog matig.

Hij forceert nu zelf heel veel.
Echt geweldig om te zien!

Mac heeft het al over de finale.

Hij heeft heel veel talent.