FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Roddick is nog wat te angstig in de returns, zeker op 2e services...
Ik heb Murray al zovaak zó zien beginnen, hij komt echt altijd terug! Pas als ie 2-0 in sets achter komt wordt 't serieus.

Maar laat ze dat dak eens open doen!
Klasse punt van Roddick om bp te krijgen, doe het maar.
Murray's team wilde het anders dicht hebben hoor, is ook gunstiger voor Andy.
haggieweek Icon_evil
Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
centre court Wrote:Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
Samen met Hewitt :crazy:
2 DF's van Wawje.

bp Murray. [-o<
2 DF Wawrinka, kom op jongen, niets te verliezen hier, ga nou geen spanning voelen.
Roddick speelt goed en geduldig. Nu nog durven op de bps.
centre court Wrote:Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
Vind ik niet heel verassend, hij kan buigen op een goed grasrecord.
Berdych serveert zich wederom uit de problemen, helaas.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
Samen met Hewitt :crazy:

Volg je voor 't eerst tennis ofzo? Hewitt was toch gewoon favoriet in zijn gedeelte? Daarnaast is ie grasspeler bij uitstek en in vorm.
Wat heb ik een hekel aan die tv trouwens. Vandaag 8 4e ronde partijen en op televisie zie je de ene na de andere damespartij.
4-3 berdych. break 'm nu.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
Samen met Hewitt :crazy:

Volg je voor 't eerst tennis ofzo? Hewitt was toch gewoon favoriet in zijn gedeelte? Daarnaast is ie grasspeler bij uitstek en in vorm.
Kijk, daarom ga ik dus niet meer met je in discussie, ontzettende Buurs Undecided
4-0 wawrinka en 15-30
murray 1-6 6-2 6-4 6-2 :-"

Weer netbal van Waw. Icon_evil
Hop, weg met die Murray, Roddick in de finale!
Murray pakt een game! =D>
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
Samen met Hewitt :crazy:

Volg je voor 't eerst tennis ofzo? Hewitt was toch gewoon favoriet in zijn gedeelte? Daarnaast is ie grasspeler bij uitstek en in vorm.
Kijk, daarom ga ik dus niet meer met je in discussie, ontzettende Buurs Undecided

Breng daar eens argumenten tegen in dan. Je hebt hem gewoon gemist en je baalt dat de alternatieven voor Roddick 't zo goed doen.
Nee natuurlijk heeft Ad m niet gemist, maar dat paste natuurlijk nooit naast Roddick, Murray en Federer.

Ben het verder wel met jouw redenering eens CC, dat Hewitt favoriet in zijn deel was.
Hewitt-Ferrero, Haas-Federer, dat zouden mooie halve finales zijn. De tijd van André Agassi herleeft.
ad had haas hewitt levine uiteraard allemaal gehad..
En 5-1 =D>
doet bij iemand de net 5 stream het?
Die Berdych is gewoon absoluut beter dan Roddick weer. Helaas zegt dat weer niks in de TB zo.
wordt dit onze avond ML?
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ferrero ff naar de laatste 8 op wimbledon zo meteen.
Samen met Hewitt :crazy:

Volg je voor 't eerst tennis ofzo? Hewitt was toch gewoon favoriet in zijn gedeelte? Daarnaast is ie grasspeler bij uitstek en in vorm.
Kijk, daarom ga ik dus niet meer met je in discussie, ontzettende Buurs Undecided

Breng daar eens argumenten tegen in dan. Je hebt hem gewoon gemist en je baalt dat de alternatieven voor Roddick 't zo goed doen.
Het gaat gewoon om de toon hoe je het brengt, en dat doe je de laatste weken constant, en daar heb ik weinig zin in. Maar goed, ik zal wel serieus reageren. Hewitt was natuurlijk geen favoriet in zijn kwart. Dat is lekker makkelijk praten achteraf, maar is totaal nergens op gestoeld.
En uiteraard baal ik dat de alternatieven voor Roddick en/of Murray het goed doen, maar dat was een bewuste keuze. En ik heb vanaf de eerste dag al aangegeven dat ik door het kiezen van die drie sommige jongens moest laten liggen. Maar het is al zovaak gebleken dat je zoveel mogelijk halve finalisten moet hebben, dus vandaar deze keuze. En ik sta er nog steeds heel duidelijk achter.
Daarnet nog wel Harry, nu alleen nog BBC aan.