FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nou, toch nog wat van Murray voordat ik weg ga.
Ad Wim Wrote:We zullen het zien. Hij heeft er iig al twee keer de finale mee gehaald, en dit jaar is hij nog beter in vorm. En hij heeft geen tegenstand tot de halve en Murray kan ie ook best verslaan.
Als reactie op die ATP Challenge post van mij zeg je dat Roddick voor Murray geen lastige tegenstander zal zijn. ??
Gonzo is net zoals eergister op weg na een 7-5 :wink: Icon_twisted
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:We zullen het zien. Hij heeft er iig al twee keer de finale mee gehaald, en dit jaar is hij nog beter in vorm. En hij heeft geen tegenstand tot de halve en Murray kan ie ook best verslaan.
Als reactie op die ATP Challenge post van mij zeg je dat Roddick voor Murray geen lastige tegenstander zal zijn. ??
Waar zeg ik dat dan?

Dit zei ik over die eventuele ontmoeting, en dat is niet hetzelfde wat jij me hier in de mond legt:

Quote:Voor Murray is Roddick wel lastiger dan Djoko idd denk ik...
Ferrero speelt nu wel erg goed en dan is Fabrice ineens kansloos Sad
Gonzalez en Mayer die fluiten allebei door hun servicegames heen!
Ad Wim Wrote:Haha, dat geloof ik ja.

Heeft dat je afgeschrokken om nu niet weer voor de grote jongens (3 in dit geval) te gaan?
Nee, zoals op RG gaat het bijna nooit.
Ik wilde ook graag Hewitt/Haas, dus moest of Murray, of Roddick of Hewitt/Haas schrappen.
GONZO VERLIEST DE 1E SET. Icon_evil Icon_evil
En nog verdient ook.
Scholten! Wrote:Pff wat is die Ferrer toch ongelofelijk goed bezig zeg, grote klasse :wink: :wink:

'Hewitt heeft de weg voor David vrij gemaakt' Hakkuh
Kun je best eens gelijk in hebben, Ferrer is eindelijk in vorm.
Klasse Murray, goede game.
kuiper Wrote:GONZO VERLIEST DE 1E SET. Icon_evil Icon_evil
En nog verdient ook.
Was jij degene die me op taalfouten moesten wijzen?
Come on Levine, Gulbis en Mayer!!
andre Wrote:
kuiper Wrote:GONZO VERLIEST DE 1E SET. Icon_evil Icon_evil
En nog verdient ook.
Was jij degene die me op taalfouten moesten wijzen?

Nee hoor, ik maak aan de lopende band taalfouten en dat interesseert me hier ook niks.
Eitje voor Murray, zoals verwacht.
Toch bijzonder spijtig dat de ontwikkeling van Gulbis zo hapert. Vorig jaar Wimbledon speelde hij een geweldige pot tegen Nadal. Daarna was het niet veel soeps meer...
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
Zonde van je 5 euro...
GONZO herstelt zich. 1-1 in sets.
Stepanek pakt de 1e set. Kom op jongens!!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
Zonde van je 5 euro...

Komt ie nu mee Big Grin

Maar had Buurs vanmiddag je telefoon even geleend of was die sms een eigen vinding?
Ga je nou net zo slecht lezen als Buurs?

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
De quote is inderdaad verleidelijk, maar toch denk ik dat Crivoi geen set gaat pakken. Dan ga ik liever voor PHM, Alves, Hewitt en Santoro (wat ik bij dezen ook allemaal heb gedaan).
Nee, maar zo na de wedstrijd is het wel heel makkelijk. Zeg dan dat je gelijk had oid. En nu nog even reageren op die Buurs sms?
Ik had gelijk ja, maar dat doet er niet eens zozeer toe, al is het dus niet makkelijk zo na de wedstrijd, want ik zei precies wat er gebeurde. En ik heb je proberen te waarschuwen, that's all...

En Buurs-sms? Terugkijkend was ik een vraagteken vergeten, maar toch bedankt voor de reactie!
Ik krijg van jou een sms "Potro al de set". Op dat moment ga ik er dus vanuit dat Potro de eerste set heeft gepakt, hoe moet ik daar op reageren?
Er vanuit gaan dat ik onderweg ben en er vanuit ga dat jij wel ergens toegang heb tot scores, en dus wellicht begrijpen dat er een vraagteken vergeten is?

Sowieso zou ik niet zo snel "Potro al de set" sms-en als hij daadwerkelijk de set zou hebben...
Eitje dit voor Murray. Ik kan met gerust hart het terras op.
Ik had aangegeven op pad te zijn, dus ik verbaasde me eigenlijk niet over de sms, dacht dat het als service bedoeld was...

Maargoed, dit heeft Murray nog lang niet gewonnen...
Ai, het ziet er nu wel erg lastig uit. Murray pas 5 UE de hele wedstrijd, dat is stukken beter dan tegen Kendrick.
lekker fernando, topper!
Die Gulbis was goed man :razz:
Ik moet helaas constateren dat Murray vooral goed was. Gulbis speelde niet eens slecht, maar tegen een foutloos serverende Murray, die maar 5 UE maakt gedurende 3 sets was hij kansloos. Hopelijk kan iemand anders dat laffe geslice afstraffen.
En Andy was een stuk beter dan de 1e wedstrijd. Ik heb er weer een stuk meer vertrouwen in. Nu Levine de dag netjes afmaken