FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zo heb ik gister harder voor Seppi gejuicht dan voor Federer, maar ik heb geen Seppi. Icon_twisted
centre court Wrote:Zo heb ik gister harder voor Seppi gejuicht dan voor Federer, maar ik heb geen Seppi. Icon_twisted

Omdat het in principe niets uitmaakt wanneer Fedex verliest omdat hij door 90% van de managers is gekozen natuurlijk :wink:

Het zou wel de weg voor Ivo vrij maken natuurlijk... :8:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Zo heb ik gister harder voor Seppi gejuicht dan voor Federer, maar ik heb geen Seppi. Icon_twisted

Omdat het in principe niets uitmaakt wanneer Fedex verliest omdat hij door 90% van de managers is gekozen natuurlijk :wink:

Het zou wel de weg voor Ivo vrij maken natuurlijk... :8:

Én de weg naar winst voor Murray een tikkie makkelijker.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Zo heb ik gister harder voor Seppi gejuicht dan voor Federer, maar ik heb geen Seppi. Icon_twisted

Omdat het in principe niets uitmaakt wanneer Fedex verliest omdat hij door 90% van de managers is gekozen natuurlijk :wink:

Het zou wel de weg voor Ivo vrij maken natuurlijk... :8:

Én de weg naar winst voor Murray een tikkie makkelijker.

in de kwartfinale komt DE kraker van deze Wimbledon. Gonzalez - Murray. Ik ben er klaar voor!
Vamos Navarro! Winnen van Hanescu en dan doorstoten in dat blokje prutsers! Pak hem die Lloyd Christmas lookalike!

[Image: Hanescu.jpg]

[Image: lloydchristmas.jpg]
Davydenko start goed, *2-0!


@ Tampie: Wat een G-E-W-E-L-D-I-G-E keuze met de grote vriendelijke reus!!!
Gonzo heeft ook zijn eerste game binnen, VAMOS!
Hup Davy, Hanescu, Gaba, Mayer en Crivoi.

Davy en Mayer al met de break. De rest op service. \Big Grin/
Hup Devilder!
centre court Wrote:Hup Davy, Hanescu, Gaba, Mayer en Crivoi.

Davy en Mayer al met de break. De rest op service. \Big Grin/

Mayer naar *4-0, die Hernandez.. Undecided
Die L.Mayer wordt nog een grote zo. Was vorige week op gras al goed bezig en op RG ook al.
centre court Wrote:Die L.Mayer wordt nog een grote zo. Was vorige week op gras al goed bezig en op RG ook al.

Laat Gonzo hier nu in de tweede ronde tegen moeten :roll: :|
3-1 hanescu =D>
6-0 herman =D>
centre court Wrote:3-1 hanescu =D>

Gun Navarro toch een overwinning man! Icon_evil

Gonzo mist een bp. #-o
centre court Wrote:6-0 herman =D>

6-0 6-0 6-0 zou leuk zijn... Icon_twisted
Gabas moet het hebben van zijn 1e service. Op zijn tweede verliest hij 2/3 =D>
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Zo heb ik gister harder voor Seppi gejuicht dan voor Federer, maar ik heb geen Seppi. Icon_twisted

Omdat het in principe niets uitmaakt wanneer Fedex verliest omdat hij door 90% van de managers is gekozen natuurlijk :wink:

Het zou wel de weg voor Ivo vrij maken natuurlijk... :8:

Nou dat maakt mij wel heel veel uit. Jammer Roger, maar volgend jaar mag je weer vlammen hier.
Mayer op love naar 6-0 *2-0 Undecided :roll:
Als die kut Hernandez maar niet opgeeft. Kan dat punt in de poll wel goed gebruiken.
Kut Devilder
Hernandez mist 3bp's om terug te komen in de set, maar nu toch 9-0 achter
Gonzo-Gabas staat wel erg lang stil.. :o
Mayer 10-0!
Mayer 11-0!
en ook 12-0! WAT EEN MAN!
Hernandez speelt door
Haggie Wrote:Hernandez speelt door

=D>

Wat een sukkel.
Gonzo mist al ff 4bp's op 5-4* #-o
3 sps dus. :wink: