FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wawrinka en Safin zijn een lachertje, zeker op gras. Ik kan zo 20 seeds noemen die beter zijn. En daarna blijkbaar Simon of Gozno is ook geen enkel probleem natuurlijk. Hij heeft het flink getroffen qua loting.
Bogdanovic v Tomas Berdych

Ivo Karlovic v Lukas Lacko (q) he is in Federer's quarter.

Dat laatste is dan wel weer interessant...
Marcos Baghdatis v Feliciano Lopez. Robin Soderling v Gilles Muller. Jo-Wilfred Tsonga v Andrey Golubev

Die eerste is wel heel interessant, maar Bagh is waarsch toch niet fit genoeg...
Ik was al benieuwd of Bagh en Ljubo in de draw staan maar die gaan natuurlijk beide niet spelen.
Juan Martin Del Potro v Andreas Seppi
Marin Cilic v Alberto Martin
James Blake v Fabrice Santoro
Juan Martin Del Potro v Andreas Seppi. Marin Cilic v Alberto Martin. James Blake v Fabrice Santoro

Balen zeg, wel een hele vervelende loting dit voor koning Santoro op zijn laatste Wimbledon...
James Ward v Fernando Verdasco

in een best of 3 was Fernando eraf gegaan..
Hewitt v Robby Ginepri

Ook een leuke, dat wint Hewitt echt niet zomaar.
Aangaan de de eerdere discussie:

If seeds 1-4 withdraw before order of play is released on Sunday, the fifth seed takes their place in the draw and 17 replaces 5.

Dan komt Potro daar dus, en die kan niks op gras. Federer blijft dus tweede.
:roll:
En het leukste is dan nog dat Ferrer op de plek van Potro komt, als 5e geplaatst Undecided
Dan komt Ferrer dus op de plek van Del Potro. :lol:
Mij ontgaat volstrekt de logica van die regel.
De loting staat op de site
In de draw op de wimbledon site is blake als 17e geplaatst. dan wordt 't leuker natuurlijker.
Nogal CC,

Ik ga zo overigens beginnen, eerst even kijken of ik een printable variant kan vinden.
Roddick heeft het na Chardy wel heel eenvoudig...
Tursu gaat van Nadal/Hewitt winnen :8:
Haggie Wrote:De loting staat op de site
Waar dan? De wimbledon-site geeft mij geen draw.
Linkje?
In 3 sets :razz:
Ad Wim Wrote:Roddick heeft het na Chardy wel heel eenvoudig...

Hij moet al snel tegen Benji Becker. \Big Grin/
Ferrero-Youzhny ook hele mooie 1e ronde (mits Youzhny beter speelt dan deze week)
Mitch Wrote:
Haggie Wrote:De loting staat op de site
Waar dan? De wimbledon-site geeft mij geen draw.
Linkje?

Gewoon via draws lukt 't wel hoor. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/draws/ms/r1s1.html">http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/d ... /r1s1.html</a><!-- m -->
Murray in de 3e ronde eraf tegen Dent
DB is open, ga nu aan plaatsingen + q's werken Smile
Mindlight heeft de draw er ff snel ingewalst.. \Big Grin/
ML =D>

P.s. Ga werken joh. Icon_twisted
Ik geloof niet dat ik vandaag mijn meest productieve dag heb Wink
Ga zo ook maar lekker naar huis, dit wordt m gewoon niet :lol:
Van Cuevas weet ik "toevallig" dat hij LL is, zijn er al meer LL's doorgestroomd?
mindlight Wrote:Ik geloof niet dat ik vandaag mijn meest productieve dag heb Wink
Ga zo ook maar lekker naar huis, dit wordt m gewoon niet :lol:

Notworthy !!
mindlight Wrote:Van Cuevas weet ik "toevallig" dat hij LL is, zijn er al meer LL's doorgestroomd?
Nog niet. Maar dat zal nog wel komen in de loop van het weekend.