FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Verdasco te goed... **3-6
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat is daar nou belachelijk aan dan? Hij is oud, en ik ben nog steeds van mening dat hij door velen wordt overschat hier.

En uiteraard juich ik voor mijn spelers en wil ik dat veelgekozen spelers eruit gaan. Maar niet onredelijk, zoals jij bijvoorbeeld over Wawrinka net. Ik weet heus wel dat Haas en Karlo vandaag grote kans hebben om te winnen, en in die partijen neem ik ook gewoon mijn verlies.

ik vind murray gewoon een belachelijk vent. Als je ziet hoe hewitt nu presteert tov van de andere wedstrijden, kan dit ook zomaar bij murray gebeuren. Ik weet niet wat jij onredelijk noemt, meneer maakt hewitt uit voor alles uit. Ik zeg alleen dat het perpectief biedt voor wawrinka.

Als Karlovic ook nog wint, kun je me nog maar een paar punten deze wimbledon en op de meeste ga je verliezen. Heb jij een leuke wimbledon gehad zeg Undecided !

ik hoop echt dat hewitt dit nog omdraait..
Ik vind Murray ook vreselijk, en dat geef ik ook gewoon constant aan ondanks ik hem in m'n team heb.

En ik vind Hewitt ook vreselijk, en die moet er ook nog eens snel uit. Lijkt me ook duidelijk.

Maar het slaat gewoon nergens op om te zeggen dat omdat Stepanek hier goed gaat, dat dat dan vertrouwen voor Wawrinka geeft. Murray is natuurlijk torenhoge favoriet in die partij, waar Hewitt dat echt niet was.

En die opmerking over of ik een leuke Wimbledon heb, slaat ook helemaal nergens op en is zelfs vrij triest. Ten eerste is ie Buurs-achtig voorbarig, want als Murray de finale haalt of zelfs wint, pak ik dikke punten op jou. Ten tweede heeft het totaal niks te maken met waar we het over hadden...
En ik bepaal zelf wel of ik een leuke Wimbledon heb/had.
Mooi zo. Ik gun weinigen blessures, maar bij Hewitt kan het me niet zoveel schelen. Toch is Radek er natuurlijk nog niet...
Set Verdasco

Stepanek die te goed is..


gaat ff niet best
Klasse Verdasco, Stepanek en Djoko!
Lekker Verdasco, Hewitt nog steeds blessee?
Het eerste echte schelden tijdens deze Wimbledon is in aantocht Icon_evil
Ivo en Verdasco kunnen weer van vooraf aan beginnen.
Die partij van Hewitt is zo frustrerend, onverwacht en brengt grote gevolgen met zich mee. Die vreselijk lelijke stepanek pakt nog meer punten terwijl hij er al 2x uit had kunnen liggen, daarnaast heeft Roddick een eitje in de volgende ronde als ie van Berdych wint en wordt hewitt natuurlijk uitgeschakelt waardoor we een extra 180 punten mislopen plus ene mooie clash hewitt-roddick.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat is daar nou belachelijk aan dan? Hij is oud, en ik ben nog steeds van mening dat hij door velen wordt overschat hier.

En uiteraard juich ik voor mijn spelers en wil ik dat veelgekozen spelers eruit gaan. Maar niet onredelijk, zoals jij bijvoorbeeld over Wawrinka net. Ik weet heus wel dat Haas en Karlo vandaag grote kans hebben om te winnen, en in die partijen neem ik ook gewoon mijn verlies.

ik vind murray gewoon een belachelijk vent. Als je ziet hoe hewitt nu presteert tov van de andere wedstrijden, kan dit ook zomaar bij murray gebeuren. Ik weet niet wat jij onredelijk noemt, meneer maakt hewitt uit voor alles uit. Ik zeg alleen dat het perpectief biedt voor wawrinka.

Als Karlovic ook nog wint, kun je me nog maar een paar punten deze wimbledon en op de meeste ga je verliezen. Heb jij een leuke wimbledon gehad zeg Undecided !

ik hoop echt dat hewitt dit nog omdraait..
Ik vind Murray ook vreselijk, en dat geef ik ook gewoon constant aan ondanks ik hem in m'n team heb.

En ik vind Hewitt ook vreselijk, en die moet er ook nog eens snel uit. Lijkt me ook duidelijk.

Maar het slaat gewoon nergens op om te zeggen dat omdat Stepanek hier goed gaat, dat dat dan vertrouwen voor Wawrinka geeft. Murray is natuurlijk torenhoge favoriet in die partij, waar Hewitt dat echt niet was.

En die opmerking over of ik een leuke Wimbledon heb, slaat ook helemaal nergens op en is zelfs vrij triest. Ten eerste is ie Buurs-achtig voorbarig, want als Murray de finale haalt of zelfs wint, pak ik dikke punten op jou. Ten tweede heeft het totaal niks te maken met waar we het over hadden...
En ik bepaal zelf wel of ik een leuke Wimbledon heb/had.

Het feit dat het goed gaat met Stepanek is ook grotendeels te danken aan Hewitt. Die is zichzelf niet, daardoor tankt Steppie zelfvertrouwen. Waarom zou dit niet bij Wawrinka kunnen gebeuren? Je maakt ophef over een opmerking die serieus bedoeld is.
Het feit dat jullie allemaal nog steeds denken dat Murray het toernooi gaat winnen vind ik vrij triest. Jij mag best een keer dikke punten op mij pakken hoor, kom je misschien weer wat in de buurt :wink: :Big Grin

Hewitt wint nog wel in 5!
mindlight Wrote:Lekker Verdasco, Hewitt nog steeds blessee?

Moeilijk in te schatten. Als ie niet blessee is kan 't natuurlijk nog. Hewitt is een onwijze vechter en steppie geeft dit soort dingen wel vaker weg, vraag dat maar aan Baghdatis. Die kut ferrer stond gvd een break achter in de 5e set tegen fucking starace.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat is daar nou belachelijk aan dan? Hij is oud, en ik ben nog steeds van mening dat hij door velen wordt overschat hier.

En uiteraard juich ik voor mijn spelers en wil ik dat veelgekozen spelers eruit gaan. Maar niet onredelijk, zoals jij bijvoorbeeld over Wawrinka net. Ik weet heus wel dat Haas en Karlo vandaag grote kans hebben om te winnen, en in die partijen neem ik ook gewoon mijn verlies.

ik vind murray gewoon een belachelijk vent. Als je ziet hoe hewitt nu presteert tov van de andere wedstrijden, kan dit ook zomaar bij murray gebeuren. Ik weet niet wat jij onredelijk noemt, meneer maakt hewitt uit voor alles uit. Ik zeg alleen dat het perpectief biedt voor wawrinka.

Als Karlovic ook nog wint, kun je me nog maar een paar punten deze wimbledon en op de meeste ga je verliezen. Heb jij een leuke wimbledon gehad zeg Undecided !

ik hoop echt dat hewitt dit nog omdraait..
Ik vind Murray ook vreselijk, en dat geef ik ook gewoon constant aan ondanks ik hem in m'n team heb.

En ik vind Hewitt ook vreselijk, en die moet er ook nog eens snel uit. Lijkt me ook duidelijk.

Maar het slaat gewoon nergens op om te zeggen dat omdat Stepanek hier goed gaat, dat dat dan vertrouwen voor Wawrinka geeft. Murray is natuurlijk torenhoge favoriet in die partij, waar Hewitt dat echt niet was.

En die opmerking over of ik een leuke Wimbledon heb, slaat ook helemaal nergens op en is zelfs vrij triest. Ten eerste is ie Buurs-achtig voorbarig, want als Murray de finale haalt of zelfs wint, pak ik dikke punten op jou. Ten tweede heeft het totaal niks te maken met waar we het over hadden...
En ik bepaal zelf wel of ik een leuke Wimbledon heb/had.

Het feit dat het goed gaat met Stepanek is ook grotendeels te danken aan Hewitt. Die is zichzelf niet, daardoor tankt Steppie zelfvertrouwen. Waarom zou dit niet bij Wawrinka kunnen gebeuren? Je maakt ophef over een opmerking die serieus bedoeld is.
Het feit dat jullie allemaal nog steeds denken dat Murray het toernooi gaat winnen vind ik vrij triest. Jij mag best een keer dikke punten op mij pakken hoor, kom je misschien weer wat in de buurt :wink: :Big Grin

Hewitt wint nog wel in 5!
Ik maak er ophef over, omdat ik vind dat die vergelijking wel heel ver te zoeken is.

En ik denk niet dat Murray het toernooi gaat winnen, maar het kan wel. En ik denk wel dat ie de finale gaat halen, en dat is op zich ook wel genoeg.
En die opmerking daarna zal ik ook maar niet op ingaan, doet nl ook totaal niet terzake...

En verder zeg je ook nog dat je me de hele week al niet serieus neemt, wat ook vrij stuitend is.
centre court Wrote:Ivo en Verdasco kunnen weer van vooraf aan beginnen.
Die partij van Hewitt is zo frustrerend, onverwacht en brengt grote gevolgen met zich mee. Die vreselijk lelijke stepanek pakt nog meer punten terwijl hij er al 2x uit had kunnen liggen, daarnaast heeft Roddick een eitje in de volgende ronde als ie van Berdych wint en wordt hewitt natuurlijk uitgeschakelt waardoor we een extra 180 punten mislopen plus ene mooie clash hewitt-roddick.
Stepanek is gewoon een logische en goede keus die nu goed uit lijkt te pakken. Natuurlijk is hij tegen Starace goed weg gekomen, maar hij had echt een pisloting in de eerste rondes en zijn spel is uitermate geschikt voor gras.
Ik vind het een mooie keuze van Kuip en Monsterachtig, dat zeg ik al vanaf het begin. Ik had hem ook vrij zeker genomen als ik Murray of Roddick niet had gehad. Maar goed, dan had ik zeer waarsch ook Cilic en/of Blake gehad.
0-40! Come on ouwe vechtjas! Publiek achter Hewitt!
Nou, die blessure van Eiwit valt dus ook wel mee...
Ad Wim Wrote:Nou, die blessure van Eiwit valt dus ook wel mee...

Op basis van 1 game zonder beeld? :roll: Misschien sloeg Step wel 3 UE.
Wat een kans voor Hewitt zeg! Pff. Die moet er echt langs.
Boem, Djoko! =D>
Jaaa 2-0! En de emotie! Veel Aussies in 't publiek! COME ON!!
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, die blessure van Eiwit valt dus ook wel mee...

Op basis van 1 game zonder beeld? :roll: Misschien sloeg Step wel 3 UE.
Dan nog moet je wel 3x de service terug krijgen, en hij speelt dus ook gewoon door en won daarna 2 servicegames achter elkaar. Bovendien hoor ik er niemand meer over...
Nee, nou ja zelfs als het zo is, Step met eigen wapenen bestrijden lijkt mij prima. En het maakte jou ook al niet uit of het wel of geen blessure was, dus eigenlijk doet het er in het geheel niet toe.
Maar wees dan ook consequent en zeg hetzelfde over Eiwit als je over Stepanek zei...
En dan een tering geluksbal van steppie en 2 df's en 't is weer 15-40. Icon_evil
Toch weer deuce, Stepa lul!

Waar was trouwens de behandeling voor?
Het gaat regenen! Weet niet of dat nu gunstig of ongunstig voor hewitt is.
Ad Wim Wrote:Maar wees dan ook consequent en zeg hetzelfde over Eiwit als je over Stepanek zei...

Wat zei ik over Step? Kan het me (serieus) even niet herinneren.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar wees dan ook consequent en zeg hetzelfde over Eiwit als je over Stepanek zei...

Wat zei ik over Step? Kan het me (serieus) even niet herinneren.
Weet ik ook niet, maar had het ook niet alleen over jou, maar in het algemeen...
REGEN bij ivo gestaakt en covers erop
Toch 3-0, tjonge jonge, daar gaan we weer...
2 bps weggewerkt en nu 3-0! Dit kan echt nog hoor. Opnieuw behandeling voor Hewitt. Linkerbeen is de boosdoener.
Pfff, was wel erg fijn geweest als Stepanek hier gewoon even gebroken had, zeker als het nu gaat regenen...