FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
6-3 djoko...daaaag haas!

voor bierdop weer een belangrijke game..
Goede service, 6-4
Weer geode service, *6-5

Vechten Novak!
*6-5 djoko moet ervoor serveren
2e serve
Neeeeeeeee, lul! Veel te afwachtend!

Haas bal op de lijn ook #-o
:lol:
fantastische bakchand haaaas!!!!!!
hmm nee niet zo meer Haggie, 33e game dus die sprint versie (20 euro a 3,50 in minder dan 32,5 game) kan niet meer.

Gewoon nu de set pakken en het is ok!
Dit is echt ongelooflijk...

Hij slaat een bal 1 m van het net uit...
JAAAAAAAAAA!!!

WAT EEN MISSER!!!!

*7-6 Haaaaaaaas
Zo'n Wawrinka bal?
Ongelooflijk, WAAROM ZIT ALLES ZO FUCKING TEGEN?!
Yes! Lekker Haas! :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
5 punten op rij, grote klasse Haas =D>
mindlight Wrote:Zo'n Wawrinka bal?

Ja! Nu zit hij mee! :lol:
YEAH HAAS \Big Grin/
van 6-3 naar 6-8. fijne koning die djoko. pleuris balkan debiel.
Hier word je toch echt niet goed van, waarom kan er niet gewoon 1x zo'n partij geod vallen, 1 keer verdomme!

6-3 voor, ongelooflijk...
harry_bierdop Wrote:hmm nee niet zo meer Haggie, 33e game dus die sprint versie (20 euro a 3,50 in minder dan 32,5 game) kan niet meer.

Gewoon nu de set pakken en het is ok!

wordt nog spannend in een tb tegen Ivo
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Zo'n Wawrinka bal?

Ja! Nu zit hij mee! :lol:

Wat heb ik nog vaak aan die blunder terug moeten denken, goed dat het nu weer even is dan!
Ik ga wat anders doen, ik kan hier echt niet tegen. Weer 360 punten weg. Dit gaat Djoko natuurlijk niet meer winnen in deze hitte.

Ongelooflijk, wat een teleurstelling. Het lijstje wordt alsmaar langer...
Haas 720 punten ipv 90. :cry:

En Djoko had natuurlijk altijd in 4 gewonnen als ie deze TB had gepakt, dan was ie mentaal zwaar de bovenliggende partij geweest. Maar als je 't zo bekijkt doet 't alleen maar meer pijn. Zelfs als Murray de finale haalt heb ik op deze manier nog een Kut Wimbledon.
minibreak fedex, afgelopen!
Maar wat een geweldig punt van DJoko dan, hoe ie bij die dropshot kwam Notworthy
1-0 Haas, prima!
Wat heb je nu voor winst gepakt Harry?
Ad Wim Wrote:Maar wat een geweldig punt van DJoko dan, hoe ie bij die dropshot kwam Notworthy

Ik zit natuurlijk niet te kijken maar ik zou er niet vrolijk van kunnen worden hoor.
Dit moet je echt gezien hebben om te geloven. Die bal op 6-6, gewoon 1 meter van het net...
Wat is er toch aan de hand met Djokovic in Grand Slams?! :cry:

Federer is natuurlijk wel een held, en ik moet op mijn eigen spelers letten. Beetje vervelend wel dat ongeveer alle alternatieven onwijs veel punten halen, ongeveer voor het eerst tijdens een GS...
Haggie Wrote:Wat heb je nu voor winst gepakt Harry?

Weet niet precies, zo ff kijken maar dacht 140 ongeveer!