FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Benneteau, dat is iig een lekker trainingspotje voor de koning.

Ga jij hier even lekker tot maandagochtend djoko ophemelen om vervolgens gewoon Federer te nemen. :wink:
En hoeveel spelers mogen zich de koning noemen?

1, Ljubicic

1. Ljubicic
2. Gonzalez, F
Ik hoop echt dat iedereen voor Fed+Murray gaat, die meest simpele oplossing bleek tijdens RG ook desastreus. Ik ga weer op de alternatieve tour :-({|=
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Benneteau, dat is iig een lekker trainingspotje voor de koning.

Ga jij hier even lekker tot maandagochtend djoko ophemelen om vervolgens gewoon Federer te nemen. :wink:
En hoeveel spelers mogen zich de koning noemen?

1, Ljubicic

1. Ljubicic
2. Gonzalez, F

Kan ik mee leven =D>
mindlight Wrote:Ik hoop echt dat iedereen voor Fed+Murray gaat, die meest simpele oplossing bleek tijdens RG ook desastreus. Ik ga weer op de alternatieve tour :-({|=

Ik vermoed dat Monsterachtig dit ook zal doen. Buurs is niet in vorm, dus ga ik proberen te stijgen :-({|= :oops:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Benneteau, dat is iig een lekker trainingspotje voor de koning.

Ga jij hier even lekker tot maandagochtend djoko ophemelen om vervolgens gewoon Federer te nemen. :wink:
En hoeveel spelers mogen zich de koning noemen?

1, Ljubicic

1. Ljubicic
2. Gonzalez, F

Kan ik mee leven =D>

en na dinsdag hoort Baghdatis voor mij ook in dit rijtje thuis Notworthy
Gisteren versloeg Hewitt Nadal wel erg makkelijk, dus dat zou nog een leuke R2 kunnen worden als hij al voorbij Clement komt (lees: uberhaupt start).
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Benneteau, dat is iig een lekker trainingspotje voor de koning.

Ga jij hier even lekker tot maandagochtend djoko ophemelen om vervolgens gewoon Federer te nemen. :wink:
En hoeveel spelers mogen zich de koning noemen?
Heel veel, een stuk of 27.

En ik hemel Djoko altijd op.
Je kan wel op de alternatieve Tour gaan ML maar als Nadal niet speelt komt Murray met de ogen dicht in de finale, als Federer dan vrij zeker is van de andere finaleplek dan ben je gewoon snel klaar met puzzelen.
mindlight Wrote:Ik hoop echt dat iedereen voor Fed+Murray gaat, die meest simpele oplossing bleek tijdens RG ook desastreus. Ik ga weer op de alternatieve tour :-({|=
Het gaat echt niet weer zoals toen. Federer-Murray houdt nog wel 5000 over, dat maakt het nog interessant. Moet je nog kiezen tussen Roddick en Haas+een paar anderen. Maar even de complete loting afwachten. Waar zit Roddick?
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Benneteau, dat is iig een lekker trainingspotje voor de koning.

Ga jij hier even lekker tot maandagochtend djoko ophemelen om vervolgens gewoon Federer te nemen. :wink:
En hoeveel spelers mogen zich de koning noemen?
Heel veel, een stuk of 27.

En ik hemel Djoko altijd op.

Zo hoort dat ook! Alleen is het betreft Djoko voor dit moment een beetje ongegrond.. 8-[
andre Wrote:
mindlight Wrote:Ik hoop echt dat iedereen voor Fed+Murray gaat, die meest simpele oplossing bleek tijdens RG ook desastreus. Ik ga weer op de alternatieve tour :-({|=
Het gaat echt niet weer zoals toen. Federer-Murray houdt nog wel 5000 over, dat maakt het nog interessant. Moet je nog kiezen tussen Roddick en Haas+een paar anderen. Maar even de complete loting afwachten. Waar zit Roddick?

Nog niet bekend.

Blake, Karlovic, Haas, Roddick, Dent zullen de keuzes worden..
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Benneteau, dat is iig een lekker trainingspotje voor de koning.

Ga jij hier even lekker tot maandagochtend djoko ophemelen om vervolgens gewoon Federer te nemen. :wink:
En hoeveel spelers mogen zich de koning noemen?
Heel veel, een stuk of 27.

En ik hemel Djoko altijd op.

Ja zo heb ik naast Ivan ook 32 andere helden, maar de grootste held (die zich derhalve koning mag noemen) is toch echt Ljubicic.
Haggie Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:Ik hoop echt dat iedereen voor Fed+Murray gaat, die meest simpele oplossing bleek tijdens RG ook desastreus. Ik ga weer op de alternatieve tour :-({|=
Het gaat echt niet weer zoals toen. Federer-Murray houdt nog wel 5000 over, dat maakt het nog interessant. Moet je nog kiezen tussen Roddick en Haas+een paar anderen. Maar even de complete loting afwachten. Waar zit Roddick?

Nog niet bekend.

Blake, Karlovic, Haas, Roddick, Dent zullen de keuzes worden..
Dent zal wel niet te kiezen zijn.
centre court Wrote:Je kan wel op de alternatieve Tour gaan ML maar als Nadal niet speelt komt Murray met de ogen dicht in de finale, als Federer dan vrij zeker is van de andere finaleplek dan ben je gewoon snel klaar met puzzelen.

andre Wrote:Het gaat echt niet weer zoals toen. Federer-Murray houdt nog wel 5000 over, dat maakt het nog interessant. Moet je nog kiezen tussen Roddick en Haas+een paar anderen. Maar even de complete loting afwachten. Waar zit Roddick?

Ik zie hier dezelfde stelligheid terug als bij Nadal. Als hij fit is kan het niet anders of hij wint RG, niemand verslaat hem in 5 sets, en meer van dat soort uitspraken las ik hier vooraf. En ik vind het prima dat jullie vertrouwen op 2 andere toppers, maar die stelligheid kan ik niet zo goed begrijpen.

Overigens vind ik Federer zo nog zonder loting wel een mustpick ja.
centre court Wrote:Je kan wel op de alternatieve Tour gaan ML maar als Nadal niet speelt komt Murray met de ogen dicht in de finale, als Federer dan vrij zeker is van de andere finaleplek dan ben je gewoon snel klaar met puzzelen.
Murray met de ogen dicht in de finale?! Op basis waarvan dan?
Ja dat snap ik dus ook al niet, goed hij verslaat met een beetje geluk Blake, en wat andere rukkers op Queens, maar verder is het triest wat hij op GS laat zien, en wint hij nooit wat.
En moet je kijken van wie hij won op Queens Undecided

Naast dat ie dus niet echt een grasspeler is, komt ook nog eens de immense druk, waar ie tot nu toe ook nog niet echt tegen bestand is geweest...
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Je kan wel op de alternatieve Tour gaan ML maar als Nadal niet speelt komt Murray met de ogen dicht in de finale, als Federer dan vrij zeker is van de andere finaleplek dan ben je gewoon snel klaar met puzzelen.
Murray met de ogen dicht in de finale?! Op basis waarvan dan?

1. Vorige week Queens gewonnen
2. Sowieso redelijke grasresultaten de laatste jaren en toen was hij wel héél jong
3. Goeie records tegen andere potentiele finalekandidaten
4. Dé man in vorm in dit jaar
5. Publiek op zijn hand

enz enz
Mooi deze opvattingen over de kansen van verschillende spelers. Ik zie nog wel een hoop verschillen komen :Big Grin
1. Op de wedstrijd tegen Blake na waren het natuurlijk de grootste losers die hij versloeg.
2. Maar toch steeds net niet op gras
3. Hier valt weinig tegen in te brengen.
4. Dat is natuurlijk niet zo, dat lijkt doordat hij niets te verdedigen had op gravel, maar als er nog een CR zou zijn zou je zien dat hij absoluut niet dé man in vorm is.
5. Publiek op zijn hand, tsja, maar of dat in Engeland nou een voordeel is vraag ik me af.
ML verwoordt exact mijn gedachten. En daar komt nog bij dat hij de druk van favoriet niet aan kan. Op de AO bombardeerde iedereen hem als een van de topfavorieten. Hup, 4e ronde eraf...
En over punt 4, hij staat gewoon gelijk met Djokovic qua behaalde punten dit seizoen, maar Djoko is opeens slecht...
Ad Wim Wrote:En over punt 4, hij staat gewoon gelijk met Djokovic qua behaalde punten dit seizoen, maar Djoko is opeens slecht...

Hij presteert gewoon niet naar zijn kunnen op dit moment.
Ja precies, en ook nog even over punt 3, die overwinningen boekte hij allemaal als underdog tegen de toppers. Nu wordt er winst van hem verwacht en vraag ik me af of hij de druk aankan.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:En over punt 4, hij staat gewoon gelijk met Djokovic qua behaalde punten dit seizoen, maar Djoko is opeens slecht...

Hij presteert gewoon niet naar zijn kunnen op dit moment.

En nog is Murray niet beter, kan je nagaan Wink
Ik zag gisteren een stukje over Nadal op CNN...Nadal gaat vrijwel zeker niet spelen op Wimbledon hoor [-X
mindlight Wrote:1. Op de wedstrijd tegen Blake na waren het natuurlijk de grootste losers die hij versloeg.
2. Maar toch steeds net niet op gras
3. Hier valt weinig tegen in te brengen.
4. Dat is natuurlijk niet zo, dat lijkt doordat hij niets te verdedigen had op gravel, maar als er nog een CR zou zijn zou je zien dat hij absoluut niet dé man in vorm is.
5. Publiek op zijn hand, tsja, maar of dat in Engeland nou een voordeel is vraag ik me af.

1. Tsja kan hij er wat aan doen dat Fedex en Nadal niet komen en dat Roddick blessee raakt. Wie er niet is kan je niet verslaan.
2. Op gras elke keer van een topper verloren die toen verder waren dan hem, dat is nu niet meer zo.
3. Heb ik die vast binnen. :8:
4. Hij draait gewoon een heel goed seizoen, finale van een master op gravel gehaald en heel steady in het voorseizoen op HC maar als negatieve uitschieten de nederlaag tegen verdasco op de AO. Anders had ie daar ook gewonnen.
5. Op Queens ging ie ook goed om met de druk, hij kan dat wel hebben geloof ik. Kan je ook stimuleren. Heten natuurlijk niet allemaal Tim ''4x halve finale, geen één keer finale'' Henmiet.

Maar begrijp me goed. Ik hoop dat niemand hem neemt hoor. Bij jou durf ik 't niet te zeggen maar de rest(incl zeker Ad) neemt hem wel.
Ik neem hem zeker niet inderdaad, dat geef ik bij deze vast weg.
Ad Wim Wrote:ML verwoordt exact mijn gedachten. En daar komt nog bij dat hij de druk van favoriet niet aan kan. Op de AO bombardeerde iedereen hem als een van de topfavorieten. Hup, 4e ronde eraf...

Hij heeft toen 2 dagen lang moeten kotsen voor die pot tegen Verdasco. Was gewoon niet fit. Pech.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:En over punt 4, hij staat gewoon gelijk met Djokovic qua behaalde punten dit seizoen, maar Djoko is opeens slecht...

Hij presteert gewoon niet naar zijn kunnen op dit moment.
Ik vind ook dat hij beter kan, maar de teneur is, en ook hier op het forum, dat Murray zo goed bezig is, veel beter dan Djoko, en dat Djoko aan het kloten is. Maar intussen hebben dus evenveel punten gehaald dit jaar en heeft Djokovic vanaf nu heel veel te winnen, waar Murray alleen maar te verdedigen heeft...