FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Die eeuwige nr. 2 heeft altijd geluk met het kiezen van de juiste spelers, want zijn spelers winnen vaak wel.
En zelfs in zo'n post nog zo zelfingenomen zijn, wat ben je toch vreselijk Puke

Dit zijn allemaal teksten van jou....

Beetje zelfreflectie graag!
Ik kan me niet voorstellen dat ik zeg dat jouw spelers vaak winnen, zeker niet de afgelopen weken :lol:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Die eeuwige nr. 2 heeft altijd geluk met het kiezen van de juiste spelers, want zijn spelers winnen vaak wel.
En zelfs in zo'n post nog zo zelfingenomen zijn, wat ben je toch vreselijk Puke

Dit zijn allemaal teksten van jou....

Beetje zelfreflectie graag!
Ik kan me niet voorstellen dat ik zeg dat jouw spelers vaak winnen, zeker niet de afgelopen weken :lol:

na levine en beck niet?
ik reageer nu niet meer op die onzin.
En waar het op slaat dat ik spelers helden vind die anderen ook helden vinden...
Snap jij dat, ML?
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Die eeuwige nr. 2 heeft altijd geluk met het kiezen van de juiste spelers, want zijn spelers winnen vaak wel.
En zelfs in zo'n post nog zo zelfingenomen zijn, wat ben je toch vreselijk Puke

Dit zijn allemaal teksten van jou....

Beetje zelfreflectie graag!
Ik kan me niet voorstellen dat ik zeg dat jouw spelers vaak winnen, zeker niet de afgelopen weken :lol:

na levine en beck niet?
Heb ik gezegd dan dat jouw spelers vaak wel winnen?
Uhh nee, het is volgens mij heel simpel namelijk, Ad vind Phau een held (wie nog meer hier?), en ik loop al het hele jaar te blaten over Ljubicic. Eli vind Murray een held, en ga zo maar door. Volgens mij heeft een ieder wel redelijk eigen helden hoor.
buurs Wrote:ik reageer nu niet meer op die onzin.
Hahahaha, typisch weer dit. Je weet het weer even niet en reageert dan zo. Je hebt die onzin nota bene zelf gecreëerd Undecided
Murray vond ik al een held toen hij nog 70e van de wereld was. Verder wil ik nog wel een lans breken voor Benedikt Dorsch en Peter Polansky, maar ja, daar hoor je nooit iemand over Wink
Ach, zo hoor je mij dan weer over Sela, Melzer, Hocevar en natuurlijk Djokovic.
Ja precies, maar dat is bij jou altijd wel leuk, het zijn al favorieten als ze 15 zijn en hun eerste future partij hebben gewonnen Wink

En over die beide heren wordt wel gepraat toch? In het US open 2007 topic bijvoorbeeld nog, ook door jezelf Wink
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=10288&p=488583&hilit=dorsch#p488583">viewtopic.php?f=3&t=10288&p=488583&hilit=dorsch#p488583</a><!-- l -->
Stakhovsky dat is pas een held. En Youzhny is natuurlijk een koning.
Helden zijn : Seppi, Petzschner en Zverev - echte FTM kanjers uit het verleden en ook weer het heden
Haha, Petzschner dat is ook zo'n mooi figuur. Die zal wel weer gaan vlammen in Wenen. :wink:
Youzhny is inderdaad een koning, dat moge duidelijk zijn.

Van de minder bekende lieden (zeg: challenger/future-helden) wil ik toch Dolgopolov, Marchenko, Miele, Santos-Gonzalez, Groth en Bemelmans niet ongenoemd laten. Ook Robert Smeets is natuurlijk een fantastische speler, maar die wint nooit eens een potje.
Ik vind mezelf een held. Notworthy
Of klink ik dan een beetje egoistisch.... :lol:
Mijn speerpunten zijn toch wel Kohlschreiber, Troicki, Florian Mayer, Bozolja, Sela en Djokovic. Verder nog een hoop kleiner grut...
Heren ik heb me deze ochtend weer kostelijk door jullie laten vermaken HUP Federer, Karel en Schuettler en van Murray zal ik die onvergetelijke match tegen Grosjean (kotsend op Queens en ondanks zijn verlies een heel trotse moeder) nooit vergeten!!
Misschien ben ik wel redelijk ''Buurs'' in dit geval maar mijn helden zijn toch ook gewoon de spelers die ik met FTM heb die week. :wink:
Mijn enige echte held is Karlovic! En Wawrinka doet 't altijd goed als ik 'm heb en slecht als ik 'm niet heb. Zelfde geldt in iets mindere mate voor Lopez!
Mijn kanjers zijn Tursunov, Kohlschreiber, Melzer, Korolev, JCF, Dlouhy, Sanguinetti en Goldstein.

Vandaag zijn mijn kanjers Sela, Canas, Haas en Darcis.
Haas-Llodra wordt erg belangrijk. De meeste managers hebben één van beide wel. Ik zie Montanes ook Canas wel uitschakelen, zou perfect zijn. Alles dat Greul pakt van Djoko is mooi meegenomen.
centre court Wrote:Haas-Llodra wordt erg belangrijk. De meeste managers hebben één van beide wel. Ik zie Montanes ook Canas wel uitschakelen, zou perfect zijn. Alles dat Greul pakt van Djoko is mooi meegenomen.

Greul must-pick zei je he? :-({|=
3 vrij onbelangrijke potjes om mee te beginnen. Alleen een zege van Sela zal wel prettig zijn.
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:Haas-Llodra wordt erg belangrijk. De meeste managers hebben één van beide wel. Ik zie Montanes ook Canas wel uitschakelen, zou perfect zijn. Alles dat Greul pakt van Djoko is mooi meegenomen.

Greul must-pick zei je he? :-({|=

Dat was ie op voorhand al en nu ie de 1e ronde ook nog gewonnen heeft helemaal natuurlijk. En djoko is slechttttttttt. :wink:
Fish-Tipsarevic is dramatisch zeg :|
Die kut shittler gaat maar door, weg met die vent.
tering shittler
Laat Schuettler lekker met rust... :-"
Fish is best goed nu, maar Tipsa is wel erg slecht.

Tsonga trouwens al door, walkover Bolelli.
Sela breakt trouwens ook net op tijd terug =D>
Tipsa ook Wink