FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Je hebt toch meerdere banen?

Ja, maar Steppie is voor mij nu even de belangrijkste!!
Maar stoppen ze dan gewoon met uitzenden op die baan, terwijl ze de rest wel uit blijven zenden? :roll:
Levine is flying !
Ad Wim Wrote:Maar stoppen ze dan gewoon met uitzenden op die baan? Undecided

ja, er staat al minuten een aankondiging in beeld Icon_evil
Steppie had 15-30, nu weer deuce.
Kom op jongen!!
Inderdaad, een aanrader dat Sport 1 Undecided
MP. Steppie!!!!!!!!!!!!!
Hahaha, die Ferrer Undecided
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Klassse Steppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
die lelijke aap had een blessure Undecided Undecided
Zeker! Maar ze zitten met contracten met de World League. Maar begin dan gewoon om 1700 met uitzenden
Deze kan ik nog wel aan het rijtje toevoegen. Weer een close potje dat verkeerd valt en nu komt Hewitt straks tegen een geblesseerde Stepanek Undecided
De twee moeilijksten gehad, Berdych en Stepanek.

Nu Hewitt, Roddick en Gonzalez nog!!
Ad Wim Wrote:Deze kan ik nog wel aan het rijtje toevoegen. Weer een close potje dat verkeerd valt en nu komt Hewitt straks tegen een geblesseerde Stepanek Undecided

als hij geblesseerd was, had hij deze pot niet in 5 gewonnen...
Wellicht de adrenaline die hem er doorgeen trekt. Zul je zien straks, dat het stijf wordt en dat ie moet opgeven...
EIndelijk dan Wawrinka, pfff...
Ik moet ook nog zien dat hij komt opdagen.

Deze pijn heeft hij gewoon genegeerd, maar na een nacht rust wordt dat er vaak niet beter op.
Weg met die Levine, die heeft nu al genoeg punten gepakt.

O, wat baal ik nog van die kut-Haas. ook zooooooo onverdiend.
en kuiper maar zeuren over een blessure van stepanek.. Hahahaha!

Roddick en Hewitt gaan lekker! Haas was FANTASTISCH! NU GONZALEZ NOG!

wawrinka lijkt wakker! Zou tijd worden!
Wat een draak van een wedstrijd is dat, allebei zo slecht. En Levine kan alleen maar serveren, en af en toe een alles-of-nietsbal goed slaan...

Roddick-Melzer is dan zoveel beter.
Hahaha, die Levine is echt te triest. Prima Stan!
Weet je wat triest is? Dat die 1e service op 0-15 wordt uitgegeven! Die was duidelijk in

En je kan wel zeggen dat ie triest is, die 115 punten heeft ie al in de zak
Hahaha, deze opmerking is ook triest cry

Melzer-Roddick is erg vermakelijk.
Lekker Lleyton ! 3 x je service houden en weer 90 punten erbij. Come on Jesse !
Dat Levine hier uberhaupt staat is natuurlijk puur mazzel. Cuevas duidelijk de betere aan het einde van die partij, met veel geluk won hij alsnog.
En verder wel aardig zo'n lijstje natuurlijk, maar je koopt er weinig voor. En wedstrijden die "close hadden kunnen zijn", tsja dat is wel wat vergezocht.
safin had nooit mogen verliezen van levine, maar daar is de instelling ver te zoeken. Dat had ik nog wel verwacht van Marat, bij de laatste keer Wimbledon
Wat is er nou weer triest aan? Die jongen staat ergens 140 ofzo, wat wil je anders. 115 punten oei wat rendabel
mindlight Wrote:Dat Levine hier uberhaupt staat is natuurlijk puur mazzel. Cuevas duidelijk de betere aan het einde van die partij, met veel geluk won hij alsnog.
En verder wel aardig zo'n lijstje natuurlijk, maar je koopt er weinig voor. En wedstrijden die "close hadden kunnen zijn", tsja dat is wel wat vergezocht.
Ik koop er idd niks voor, ik geef alleen aan dat het wel heel erg tegen zit. En bij die andere wedstrijden geef ik ook aan dat het daar niet eens zoveel pech is, maar het had natuurlijk wel heel anders kunnen lopen...
Ja, dus de conclusie dat je geluk hebt klopt dan toch ook nog steeds?
Die Melzer speelt echt goed trouwens, het is toch niet te geloven dat hij zo vaak R1 of R2 al verliest in poeptoernooitjes?
Stille Wrote:Wat is er nou weer triest aan? Die jongen staat ergens 140 ofzo, wat wil je anders. 115 punten oei wat rendabel
Undecided

Gaat het straks eigenlijk regenen, weet je dat toevallig?