FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Afgelopen. Als Cilic Haas maar pakt.
Haas speelt nu een potje tegen een ballenjongen
Haha nu is Haas ballenjongen
iemand stream van baan 12?
Pfff, het zit nog niet echt mee tot nu toe voor FTM...

En idd CC, als Cilic nu Haas maar pakt, en daar ga ik nog steeds vanuit.
Haas! Notworthy

Hij speelde punten met 3 verschillende ballenkinderen, liet ze ook nog alleen spelen en was toen zelf ballenjongen. Één meisje kon redelijk slaan en won een punt door een volley. :lol:
Staande ovatie van de baan. Undecided
lelijk voor llodra, maar goed! klasse tommy!
Zou wel iets voor Haas zijn om zich dan te blesseren...
beck

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.justin.tv/terowimbledontv">http://nl.justin.tv/terowimbledontv</a><!-- m -->
blessurebehandeling voor beck...
Die Grannollers speelt lekker hoor!

Almagro 2-0 in sets! =D>
Klasse Nico!

Die Soderling, met zijn spel wel finale RG halen maar het op gras moeilijk hebben met Granollers :roll:
Ad Wim Wrote:Klasse Nico!

Die Soderling, met zijn spel wel finale RG halen maar het op gras moeilijk hebben met Granollers :roll:

Hij is met die lange achterzwaai vaak te laat bij ballen, hij komt hier ook nooit ver.
Die blessure doet Beck wel goed...
beck is wakker =D>

doe het maar tegen die choker.
Vamos Nico! Maak het af tegen die aansteller.
Lol, die Eltingh, wat een kenner. "Magnus Norman, oud top 10 speler zelfs volgens mij" :lol:
Hahaha, wat een gechoke op het groene gravel.
Karlo ook begonnen, hup Darcis!

Maar ja, alles ging constant mis aan het einde van de dag. Nu Llodra ook weer, dus ik heb niet te veel vertrouwen in Darcis, en ook niet echt meer in Almagro...
Soderling eerst 6-3 voor in de de TB, dan ineens **7-6 voor Grannollers en dan weer 9-7 voor Soderling. :roll:

Karlovic op de baan! Laat zien dat die week rust je goed heeft gedaan Ivo!
COME ON IVO! WINNEN SVP!!
Almagro sleept dit potje er echt wel uit Ad. Ik concentreer me liever op Karlovic en Cilic.
Ik hoop het CC, zou wel fijn zijn. Met Almagro weet je het nooit, maar dit is wel een ideale mogelijkheid 3e ronde Wimbledon te halen.
Maar Karlo-Darcis is idd belangrijker, Querrey-Cilic niet echt eigenlijk.

Dan nog moet ik me concentreren op mijn drie toppers, alle alternatieven die vroeg verliezen zijn leuk, maar niet noodzakelijk. Dus Karlo mag van best winnen nu. En dan exit tegen Tsonga.
Alamgro trouwens al 20 aces in 3 sets, eerste ronde ook al 32 aces...
pff die cilic en querrey gaan zo niet van haas winnen hoor. gepruts in de marge.
buurs Wrote:blessurebehandeling voor beck...
Weet je wel zeker dat het voor Beck was? Almagro raakt sindsdien niks meer en heeft veel meer problemen op eigen service...
Almagro van 0-40 naar game. =D>
Heb nu Kohl-Minar op staan, mooi man, twee van die prachtige tennissers.
Karlovic gaat gewoon weer een paar Tb's spelen. Hopen dat ie er wat kan winnen en dat ie niet in de problemen komt als 't evt een 5e set wordt.
Die Beck fietst veel te makkelijk door zijn games heen...