FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Federer 6-3 2-0 voor, Soderling *4-3 in de 3e set.
Nico :cry:
Federer speelt wel heel erg goed zeg.
COme on Ivo!!
Hup Jo!
Ik kijk nu karlo - jo op de bbc.

ik blijf me verbazen over die service....
niet normaal, hoe goed.
Het zijn kanonskogels.
Ad Wim Wrote:Het zijn kanonskogels.

Zelfs naar buiten :wink:

En dat waren die van Verdasco niet :wink:
Tsonga lijkt er weinig zin in te hebben... :|

Hij laat veel ballen simpel lopen.
Gister lieten ze op BBC een stukje over zijn service zien. Over het enorm hoge raakpunt van de bal. hij is 2.08 meter, springt met de service nog 10 cm op en dan komt de lengte van zijn arm en racket er nog bij. Hij kan daarmee makkelijk scherpe hoeken maken én een extreme kickservice slaan. Komt nog bij dat ie ook nog vrij hard en zuiver opslaat.
Het wachten is vervolgens op de matige servicegame van zijn tegenstander. Bij een 2e service komt ie naar 't net en daar is ie natuurlijk ook moeilijk te passeren.
DIe Verdasco is ook nog lang niet in vorm. Hij zal deze er wel weer uitpielen maar ik verwacht dat ie verliest van Karlovic of Tsonga.
karlo mist nu wel een heel makkelijke volley :eeeek:
Vamos Albert!
centre court Wrote:Gister lieten ze op BBC een stukje over zijn service zien. Over het enorm hoge raakpunt van de bal. hij is 2.08 meter, springt met de service nog 10 cm op en dan komt de lengte van zijn arm en racket er nog bij. Hij kan daarmee makkelijk scherpe hoeken maken én een extreme kickservice slaan. Komt nog bij dat ie ook nog vrij hard en zuiver opslaat.
Het wachten is vervolgens op de matige servicegame van zijn tegenstander. Bij een 2e service komt ie naar 't net en daar is ie natuurlijk ook moeilijk te passeren.
Dat is wel enigszins overdreven, dit klinkt als Pete Sampras...

En laten we niet vergeten welk een dramatisch jaar Karlo achter de rug heeft tot nu toe.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gister lieten ze op BBC een stukje over zijn service zien. Over het enorm hoge raakpunt van de bal. hij is 2.08 meter, springt met de service nog 10 cm op en dan komt de lengte van zijn arm en racket er nog bij. Hij kan daarmee makkelijk scherpe hoeken maken én een extreme kickservice slaan. Komt nog bij dat ie ook nog vrij hard en zuiver opslaat.
Het wachten is vervolgens op de matige servicegame van zijn tegenstander. Bij een 2e service komt ie naar 't net en daar is ie natuurlijk ook moeilijk te passeren.
Dat is wel enigszins overdreven, dit klinkt als Pete Sampras...

En laten we niet vergeten welk een dramatisch jaar Karlo achter de rug heeft tot nu toe.

Welk gedeelte is overdreven dan?
En ik heb 't niet over de resultaten dit jaar, op gravel bijv moet ie natuurlijk veel meer rally's spelen en daar is ie zeker niet goed in. Ik geef alleen aan, n.a.v. het stukje op de BBC gister, dat hij deze Wimbledon weer lastig te verslaan is.
Ad Wim Wrote:Vamos Albert!

Waarom Albert Ad?
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gister lieten ze op BBC een stukje over zijn service zien. Over het enorm hoge raakpunt van de bal. hij is 2.08 meter, springt met de service nog 10 cm op en dan komt de lengte van zijn arm en racket er nog bij. Hij kan daarmee makkelijk scherpe hoeken maken én een extreme kickservice slaan. Komt nog bij dat ie ook nog vrij hard en zuiver opslaat.
Het wachten is vervolgens op de matige servicegame van zijn tegenstander. Bij een 2e service komt ie naar 't net en daar is ie natuurlijk ook moeilijk te passeren.
Dat is wel enigszins overdreven, dit klinkt als Pete Sampras...

En laten we niet vergeten welk een dramatisch jaar Karlo achter de rug heeft tot nu toe.

Welk gedeelte is overdreven dan?
En ik heb 't niet over de resultaten dit jaar, op gravel bijv moet ie natuurlijk veel meer rally's spelen en daar is ie zeker niet goed in. Ik geef alleen aan, n.a.v. het stukje op de BBC gister, dat hij deze Wimbledon weer lastig te verslaan is.
Nou, dat het wachten is op een matige servicegame van de tegenstander. Dat was bij Sampras zo, Karlo kan echt alleen maar serveren en een beetje volleren. En op HC was het ook helemaal niks.

En 'weer' lastig te verslaan deze Wimbledon? Hij is juist altijd heel makkelijk te verslaan op Wimbledon...
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Vamos Albert!

Waarom Albert Ad?
Omdat het een koning is! Helaas vallen ze bij bosjes vandaag...
0-30 voor Tsonga, maar helaas weggeserveerd...
Doe 't wel even in 3 Rogi!
Tsonga komt op 0-30 en dan.....









4 aces :lol:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Vamos Albert!

Waarom Albert Ad?
Omdat het een koning is! Helaas vallen ze bij bosjes vandaag...

Straks Sela ook nog tegen koning robredo. :wink:
Juist, en Djoko natuurlijk nog!
Belangrijke TB voor Ivo. Ervaring leert dat ie op Wimbledon vaak de lange partijen verliest.
Point-by-point please, ad/buurs...?
Ik zie alleen de stand...
ongelofelijke misser van tsonga net ](*,)

en al 4 aces in de tb
5*-3 karlo door goede volley
6-3 karlo....
Kakzooi, kut Tsonga. Eigenlijk kun jij toch ook niet veel op gras...
tsonga loopt er moedeloos bij...

6-4 door goede service