FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
NIET WEER!
pfff, wat een geluk voor tommy.... :roll:

nu 1x een 1e service
Het zit verdomme ook niet mee ook. Waarsch miste is zo ook de mps gisteren...
Hoeveel kansen wil die Cilic krijgen man.

Wat een multi-choker!!
MP [-o<
mp na een geweldige rally! =D>
Haas slaat ook wel heel veel achter op de lijn...
Sorry jongens hoor, maar wat een verschrikkelijk mazzel. KUT DUITSER!!
Klasse Tommy =D>
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hakkuh

haas is een held!!!!!!!!!!!!!1 Notworthy Notworthy Notworthy
Ongelooflijk, maar goed dat ik het gisteren niet gezien heb...
Ik kan echt een waslijst maken van alle close potjes die verkeerd vallen, het heeft zelden zo tegen gezeten zeg :|
Dit past toch wel bij het beeld dat ik van Cilic heb. Als het spannend wordt gaat hij ineens zoveel fouten maken, en zo vreselijk onnodig.
Nu kan ik er om lachen omdat ik Haas heb, maar tegen JMDP op de AO zat ik aan de andere kant. Wat een frustrerend figuur is het dan.
Ik ga dat fucking lijstje ook maken verdomme, ben zo terug...
Dat het Cilic overkomt, oké. Daar kan ik wel mee leven.
Maar niet tegen Haas. En dan ook nog zo vaak gekozen. Mijn alternatieve keuzes (ik kan het wel Ad :wink: ) worden zo niet extra beloond.

Kom op Steppie maak jij het dan nog even goed.
haaaaaaaas!!

Roddick en Hewitt ook klasse!
Wat doet wawje dan? Kom op joh! Hup ferrer!
Ik ga zo boodschappen doen, maar ook ik zal nog even een lijstje plaatsen Wink

Haas =D>
Roddick =D>
Hewitt =D>
Levine =D>
Niet te veel geklaag dus :razz:
hewitt nu op bbc

hewitt speelt echt geweldig =D>

ik denk dat hij roddick kan pakken.

petzschner speelt echt grastennis.
lastig te bespelen.

nu 5*-2 voor lleyton!

come on!!!!!!!!!
1e ronde:

Levine-Safin: niet heel erg, maar Safin had gewoon die 3e set moeten pakken in TB als de lijnrechter had opgelet
Haas-Peya: Peya mist een 15-40 op 7-6 5-4
Llodra-Goodall: een close pot die alle kanten op kon, Goodall miste bps in de 5e
Mahut-Vliegen: Mahut mist 0-40 op 4-4 in de 5e en verliest


2e ronde:

Potro-Hewitt: viel ook wel enigszins mee omdat het toch in straight ging, maar Potro miste gewoon 7 bps en had zoveel kansen gedurende de partij
Levine-Cuevas: in de vijfde set miste Cuevas een 15-40, en ook gewoon een close pot die verkeerd valt
Llodra-Haas: Llodra die moet opgeven, dus geen extra energie voor Haas en het had best close kunnen zijn


3e ronde:

Haas-Cilic: Cilic mist meerdere mps en een 5-3 in de 5e set
Karlo-Tsonga: close pot die alle kanten op kan


En wie weet wat er allemaal nog komt, bijvoorbeeld alweer Wawrinka die van 5-3 naar 5-7 gaat tegen Levine.
En er staat vrijwel niks tegenover waarbij een close pot wel goed viel...
Whahahaha, die Wawrinka. Dit gaat echt helemaal nergens meer over Undecided
ferrer MOET hem pakken en wawrinka MOET GVD wakker worden!
Rest is uitstekend!
Oh ja gaan ze stoppen bij Stepanek-Ferrer op Sport 1, midden in de 5e set omdat volleybal belangrijker is - SUKKELS !
Stopt Sport1 met het uitzenden van Stepanek op 5-4 in de 5e set. WAT EEN LOSERS!!
En het erge is dat er dan in beeld staat : 17.00 live ned-ita, het is gvd 16.53!
Je hebt toch meerdere banen?
Wordt het niet kiezen van Haas en Levine me alsnog fataal. Gaat het zo goed met mijn eigen spelers. #-o #-o
Nu nog maar 4 omdat er ook golf is, wat een stumpers !
Ad Wim Wrote:1e ronde:

Levine-Safin: niet heel erg, maar Safin had gewoon die 3e set moeten pakken in TB als de lijnrechter had opgelet
Haas-Peya: Peya mist een 15-40 op 7-6 5-4
Llodra-Goodall: een close pot die alle kanten op kon, Goodall miste bps in de 5e
Mahut-Vliegen: Mahut mist 0-40 op 4-4 in de 5e en verliest


2e ronde:

Potro-Hewitt: viel ook wel enigszins mee omdat het toch in straight ging, maar Potro miste gewoon 7 bps en had zoveel kansen gedurende de partij
Levine-Cuevas: in de vijfde set miste Cuevas een 15-40, en ook gewoon een close pot die verkeerd valt
Llodra-Haas: Llodra die moet opgeven, dus geen extra energie voor Haas en het had best close kunnen zijn


3e ronde:

Haas-Cilic: Cilic mist meerdere mps en een 5-3 in de 5e set
Karlo-Tsonga: close pot die alle kanten op kan


En wie weet wat er allemaal nog komt, bijvoorbeeld alweer Wawrinka die van 5-3 naar 5-7 gaat tegen Levine.
En er staat vrijwel niks tegenover waarbij een close pot wel goed viel...

CONCLUSIE: JIJ HEBT DE VERKEERDE STRATEGIE GEKOZEN!!!!!!
](*,)