FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Soderling had ook geen wapens tegen Nadal.... Verder ben ik het er uiteraard wel mee eens. Maar toch, ik blijf hopen.
Juist wel, Wawrinka speelt heel snel en heeft heel goede groundstrokes. Tegen Levine ook een paar keer keiharde winners van achteruit. Als dat ook lukt tegen Murray, wordt het nog lastig...
mindlight Wrote:Soderling had ook geen wapens tegen Nadal.... Verder ben ik het er uiteraard wel mee eens. Maar toch, ik blijf hopen.
Hehe, gaan we nou jarenlang die vergelijking te horen krijgen? Wink
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Soderling had ook geen wapens tegen Nadal.... Verder ben ik het er uiteraard wel mee eens. Maar toch, ik blijf hopen.
Hehe, gaan we nou jarenlang die vergelijking te horen krijgen? Wink

Als je altijd een team neemt zonder de grote favoriet kun je idd het beste op dit incident terugvallen ja. :8:
Ivanovic geeft op bij 1-6, 1-0. Ivo en Verdasco gaan dus zo de baan al op
Arme Ana, net nu ze het beste tennis uit haar carrière speelde...
Ivo moet winnen! T.o.v. een aantal managers is 't Karlovic vs Haas. Hij moet dus gelijk blijven lopen met Haas. Daarnaast is ie één van de alternatieven voor Roddick.

Come on Dr. Ivo!
Ad Wim Wrote:Arme Ana, net nu ze het beste tennis uit haar carrière speelde...

Hopelijk is Verdasco nog iets van slag door de blessure van z'n ex.
Ivanovic geeft op! TIJD VOOR KARLOVIC!!!!
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Soderling had ook geen wapens tegen Nadal.... Verder ben ik het er uiteraard wel mee eens. Maar toch, ik blijf hopen.
Hehe, gaan we nou jarenlang die vergelijking te horen krijgen? Wink

Als je altijd een team neemt zonder de grote favoriet kun je idd het beste op dit incident terugvallen ja. :8:

Zie jij Murray als grotere favoriet dan Federer? :eeeek:

En nee, niet jarenlang, decennia :razz:
Hup Verdasco, kanonskogels willen we zien.
Federer is natuurlijk hier de grote favoriet. Murray als goede 2e, maar ik wil de druk op hem niet onnodig opvoeren. :8:
Precies, en zowaar heb ik een keer de grote favoriet in m'n team... Het gok-element zit ditmaal in Murray, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik fout zit. Gelukkig compenseert Haas, en tov velen hopelijk ook Roddick een hoop.
mindlight Wrote:Precies, en zowaar heb ik een keer de grote favoriet in m'n team... Het gok-element zit ditmaal in Murray, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik fout zit. Gelukkig compenseert Haas, en tov velen hopelijk ook Roddick een hoop.

Tegen 2000 punten valt niet te compenseren. :-({|=
Hou jij de druk nou maar bij hem weg =D>
Lekker Tommy Hakkuh
Tommy vandaag helaas never in doubt. Next!
Lekker Haas!
Win de TB Roger.
4-3** Federer, nu een puntje pakken.
:-({|= klasse
Klasse Roger!
Fedexje =D>
Andreev geen bp gehad, goed gedaan van haas.
Leuk begin van de dag dit. Alle concentratie nu op Ivo. Verdasco toss gewonnen maar kiest ervoor ivo te laten beginnen
Haha op baan 4 staat op het scoreboard Wozinacki
Ik stel voor dat de thuisblijvers Karlovic-Verdasco op de Net5-site gaan bekijken en ons op de hoogte houden.
Wederom een goed plan CC, kunnen we hier een keer of 70-80 lezen dat er een ace geslagen is.

Karlovic sloeg een service met 135 MPH naar buiten. Het was een kanonskogel!
Je kunt idd best even koffie zetten, buiten 2 interviews in de VI lezen en met de TB weer terugkomen. :-"
Het is 2-1 karlovic maar Verdasco al paar goede returns gemaakt. Probleem is dat je er vaak wel 3 in een game moet slaan