FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:ik laat het varen.

ik maak maandag geen team meer....

ik kan helaas niet tegen mijn verlies....

Kom je het kratje bier alvast langs brengen Hakkuh
Knappe zege zeg van Roddick, ik had niet gedacht dat hij dit niveau nog in zich had. Ik vertrouwde Roddick niet ivm zijn blessure en zijn matige track record op Wimbledon de laatste jaren. Jammer en dom. Feli Vos!
Haggie Wrote:
buurs Wrote:ik laat het varen.

ik maak maandag geen team meer....

ik kan helaas niet tegen mijn verlies....

Kom je het kratje bier alvast langs brengen Hakkuh

misschien dat ik toch maar door moet gaan, vanwege al die weddenschappen :-k

Al heb ik er nog weinig zin in....

Ik vraag mijn broertje wel of hij aanstaande maandag een team wil maken.
Roddick zal in de finale wel weer zijn normale niveau halen en er gladjes in 3 afgaan ](*,)
Vooral die weddenschap met ML vind ik de moeite waard =P~
Ach als jij nu al dreigt af te haken is de winst voor mij gering natuurlijk als ik win. We zien jou hier dan gewoon een jaar niet. Maargoed wellicht is dat voor velen de hoofdprijs :8:
Hmm ik zie nu pas dat ik Buurs toch had moeten quoten, geniaal stukje proza is nu weer weg van het forum :-"
Feli gasten zonder Murray! Helaas was Roddick never in doubt in de TB's. Heb maar kleine stukjes kunnen zien en weet nog steeds niet of Roddick nou zo goed was of Murray zo slecht. Scheelt een hoop punten dit en de rest van 't jaar zal minder interessant zijn, net als de finale zondag. Icon_evil
Gegokt en verloren deze Wimbledon. Nogmaals feli aan de managers met Roddick en Haas. =D>
Murray kan denk ik veel beter,ook op gras.Roddick was gewoon degelijk en net iets beter.
Dank daarvoor CC, sportief =D>
centre court Wrote:Feli gasten zonder Murray! Helaas was Roddick never in doubt in de TB's. Heb maar kleine stukjes kunnen zien en weet nog steeds niet of Roddick nou zo goed was of Murray zo slecht. Scheelt een hoop punten dit en de rest van 't jaar zal minder interessant zijn, net als de finale zondag. Icon_evil
Gegokt en verloren deze Wimbledon. Nogmaals feli aan de managers met Roddick en Haas. =D>
Haha, wat flauw zeg :lol:

En jij gegokt, in welke zin dan?
Dit is toch niet flauw Ad? Of mis ik een dubbele bodem?
Feli gasten zonder Murray!
Nogmaals feli aan de managers met Roddick en Haas.


Of ik ben te achterdochtig...
Zoals ik hem lees wel ja, ik lees er niets verkeerds in iig.
om een mooi eind aan deze dag te maken;

Dank je wel Roddick:
ONTZETTENDE MUSTPICK DIE JE BENT !!!
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Feli gasten zonder Murray! Helaas was Roddick never in doubt in de TB's. Heb maar kleine stukjes kunnen zien en weet nog steeds niet of Roddick nou zo goed was of Murray zo slecht. Scheelt een hoop punten dit en de rest van 't jaar zal minder interessant zijn, net als de finale zondag. Icon_evil
Gegokt en verloren deze Wimbledon. Nogmaals feli aan de managers met Roddick en Haas. =D>
Haha, wat flauw zeg :lol:

En jij gegokt, in welke zin dan?

haha nu zie ik 't. uiteraard wilde ik iedereen feliciteren voor wie de uitslag gunstig was. en voor mij was 't roddick plus wat gasten óf murray. dat is verkeerd uitgepakt en dan heb je gegokt en verloren.
come on Andy, ik wil buurs deze week nog voorbij!!!
Haggie Wrote:come on Andy, ik wil buurs deze week nog voorbij!!!

Fogeddaboudit! Hup Roger!
Haggie Wrote:come on Andy, ik wil buurs deze week nog voorbij!!!

Buurs halen we nog wel in Hag, voor vandaag toch echt hup Roger! =D>
Haggie zegt: COME ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

EDIT: OMG.. :eeeek: 6-2 ---> 6-7*
Haggie zegt:


niet normaaaaaaaaaaaaal dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buuuuuuuuuuuuuuuuuuurswweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Jammer dat op zulke cruciale momenten hier bijna niemand is, terwijl over de meest onbenullige partijen bladzijden vol geschreven worden.
Eerste set Roddick en dan 6-2 voorstaan in de 2de set Tiebreak...om dan alsnog te verliezen met 6-8... ](*,) ](*,) ](*,)
En dan die volley op 6-5 eigen service.... #-o
Lijkt me duidelijk dat dit het cruciale punt in de wedstrijd was...
Haggie zegt:\\Break Roddddddick!!! Notworthy
Dat betekent dat Federer toch een keer de service van Roddick moet breken om de partij te winnen.
Wat is die Roddick goed zeg. :eeeek:
het is mogelijk voor Andy Roddick.. Hakkuh
ben benieuwd wanneer Fedex van plan is Roddick te breake... Dat wordt nog moeillijk!
Ik blijf erbij dat die 4 gemiste setpoints in de 2de set tiebreak Roddick de wedstrijd gaan kosten.... Sad
dat gebruik ik ook als excuus zometeen, wanneer federer wint.. :wink: