FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
30-15 [-o<
2 mps!!! Doe 't jongen!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Prima voor FTM dit. Nu nog een onnodig lange pot tegen Ferrero en dan kotsend eraf tegen Roddick Hakkuh

Het tennis lijdt wel weer een nederlaag, jammer Stan Sad
wat een partij ! complimenten aan mijn held Wawrinka!
fantastische wedstrijd, verkeerde winnaar...
Hoe teleurgesteld ik ook ben in de vorige game, toch heb ik genoten van de partij! Grote klasse van beide mannen, hoewel het niveau niet altijd even hoog was.

Ook het forum was weer vermakelijk om erbij te hebben tijdens de partij trouwens =D>
JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas! Geweldig gespeeld beide!

Wawrinka Notworthy
Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.
mindlight Wrote:Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.

O.a. daardoor was ie ook een mustpick, zeker nadat Nadal wegviel.
doodziek
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas!
Hij was toch never in doubt?
Nja, vandaag gaf wmb al aan dat hij geen mustpick was, hij gaat er straks keurig af in de SF en dan is hij niet superrendabel. Alleen heb ik de pech dat ik de verkeerde alternatieven heb gekozen.
Haggie Wrote:doodziek

Hier ook Hag, maar gelukkig niet al te hoge verwachtingen vooraf. Dit is totaal niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de partij van Nadal tegen Nalbi, waar ik echt door het lint ging.

En eerlijk gezegd, zelfs het verlies van Bogdanovic tegen Tursunov vorige week was ik kwader over dan deze partij.
Gebruiken die gasten allemaal doping ofzo tegenwoordig. Is toch niet normaal meer...Eerst een keiharde service naar buiten dan een keiharde forehand uiterste andere hoek en nog hebben, zelfs op gras.

Service van Andy niet goed genoeg om Wimbledon te winnen...Al zou het voor FTM heel lekker zijn.
Goed, ik ben pitten. Maar wat een enerverende avond was dit, genieten!
Ad Wim Wrote:Zei Mac nou weer dat Murray de beste retourneerder van de wereld was? Op basis van dit? :roll:
Ja...Hij retourneert ook wel veel hoor.
mindlight Wrote:Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.
Dat vind ik niet. De eerste 3 partijen waren makkelijk, maar dat geldt voor veel meer spelers (Ward - Vliegen - Montanes). Met Wawrinka heeft hij één van de lastigste uit het rijtje Stepanek - Wawrinka - Sela - Soderling. In het rijtje Hewitt - Ferrero - Haas - Karlovic is Karlovic het lastigst, de andere 3 ontlopen elkaar niet zoveel.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas!
Hij was toch never in doubt?

Uiteindelijk wel ja. Het duurde alleen langer dan verwacht. en jij bent juist diegene die de term ''never in doubt'' heeft bedacht voor spelers die juist onverdiend wonnen, om te provoceren. Ik vond 't verdiend voor Andy en dat 't never in doubt voor mij was spreekt voor zich. Ik zei om 9 uur al dat ie altijd goed genoeg speelt om te winnen. Dat zal tegen Ferrero niet anders zijn.
Toch lijkt me Murray-Ferrero de spannendste wedstrijd te worden.
Andy "Never in doubt :-({|= "Murray :8:
andre Wrote:
mindlight Wrote:Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.
Dat vind ik niet. De eerste 3 partijen waren makkelijk, maar dat geldt voor veel meer spelers (Ward - Vliegen - Montanes). Met Wawrinka heeft hij één van de lastigste uit het rijtje Stepanek - Wawrinka - Sela - Soderling. In het rijtje Hewitt - Ferrero - Haas - Karlovic is Karlovic het lastigst, de andere 3 ontlopen elkaar niet zoveel.

Vind je? Nee, van de 8 spelers die je daar noemt vind ik alleen Sela en wellicht Ferrero minder dan Wawrinka. De rest had Murray het imo minimaal zo lastig mee gehad.
Ik verwacht ook weinig van de volgende ronde, Ferrero zal geen problemen opleveren.
Ad Wim Wrote:Dit is dan wel weer netjes. Toch eindigt nog steeds bijna alles in een fout. Maar de spanning maakt nu wel heel veel goed...

paar games hiervoor vond je het niks aan en je zou al een uur op bed gaan.

nu maakte de spanning ineens veel goed :lol: Undecided

wat ben jij toch triest zeg Sad
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas!
Hij was toch never in doubt?

Uiteindelijk wel ja. Het duurde alleen langer dan verwacht. en jij bent juist diegene die de term ''never in doubt'' heeft bedacht voor spelers die juist onverdiend wonnen, om te provoceren. Ik vond 't verdiend voor Andy en dat 't never in doubt voor mij was spreekt voor zich. Ik zei om 9 uur al dat ie altijd goed genoeg speelt om te winnen. Dat zal tegen Ferrero niet anders zijn.
Ik gebruik het slechts zelden om te provoceren, en jij gebruikte het nu al meerdere keren deze partij behoorlijk serieus. Dan vind ik het nogal opvallend dat je zó blij bent met deze overwinning, als je hem eigenlijk constant al zag aankomen, net als ik trouwens.
nog steeds doodziek
Weet je wat doodziek is? Mijn belang bij Roddick-Hewitt :eeeek:
Het belang gisteren was voor mij en Hag toch nog groter... Maargoed, doodziek was en ben ik er niet van, de manier waarop was zuur, maar de uitkomst zoals verwacht.
Doodziek is heel iets anders... :|
Figuurlijk gesproken natuurlijk Buurs...
mindlight Wrote:Het belang gisteren was voor mij en Hag toch nog groter... Maargoed, doodziek was en ben ik er niet van, de manier waarop was zuur, maar de uitkomst zoals verwacht.
Daar zit idd wat in, maar dit is gewoon de meest gekozen speler die ik niet heb, tegen de minst gekozen speler die ik wel heb. En het gaat om zoveel punten!

Ik zie Roddick nog steeds niet verliezen van Hewitt, maar het is wel echt essentieel dat hij gewoon wint!