FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
jammer dat seppi de set net niet uitserveerde.

Hopen dat zij nog minimaal 1 uur op de baan staan Icon_twisted
Cilic, cilic. #-o #-o

Wat laat je die vervelende duitser toch weer terugkomen.
Echt duits geluk. Bah. bah, bah. Icon_evil Icon_evil
DUDI DUDI DUDI DUDI DUDI DUDI OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile

Morgen maakt Haas het af en wint Ferrer van Steppie.
kuiper Wrote:Cilic, cilic. #-o #-o

Wat laat je die vervelende duitser toch weer terugkomen.
Echt duits geluk. Bah. bah, bah. Icon_evil Icon_evil
Dat is onzin natuurlijk, je kunt het net zo goed omdraaien.
Het is een hele close pot, die nog steeds alle kanten op kan.
andre Wrote:
kuiper Wrote:Cilic, cilic. #-o #-o

Wat laat je die vervelende duitser toch weer terugkomen.
Echt duits geluk. Bah. bah, bah. Icon_evil Icon_evil
Dat is onzin natuurlijk, je kunt het net zo goed omdraaien.
Het is een hele close pot, die nog steeds alle kanten op kan.

Ik weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar Cilic had het al wel 6x af kunnen maken. Cilic is echt de betere, alleen één ding kun je hem verwijten. Hij maakt het niet af. En tegen een duitser is dat gevaarlijk. Maar elke set was Cilic beter en het had allang afgelopen moeten zijn.
Helemaal mee eens Kuiper...choker Cilic #-o
Eerste set 5-3, 40-15 en het weggeven ](*,)
5de set 5-3 en serveren voor de wedstrijd en het weer weggeven ](*,)
Hey Kuiper, zit die haat tegen de Duitsers zo diep? :wink:
kuiper Wrote:
andre Wrote:
kuiper Wrote:Cilic, cilic. #-o #-o

Wat laat je die vervelende duitser toch weer terugkomen.
Echt duits geluk. Bah. bah, bah. Icon_evil Icon_evil
Dat is onzin natuurlijk, je kunt het net zo goed omdraaien.
Het is een hele close pot, die nog steeds alle kanten op kan.

Ik weet niet of je de wedstrijd gezien hebt, maar Cilic had het al wel 6x af kunnen maken. Cilic is echt de betere, alleen één ding kun je hem verwijten. Hij maakt het niet af. En tegen een duitser is dat gevaarlijk. Maar elke set was Cilic beter en het had allang afgelopen moeten zijn.
Dat kan wel zijn (en was ook zo), maar op gras is dat niet genoeg. Daar gaat het er ook om op de juiste momenten de punten te maken. Karlovic was echt niet de betere tegen Tsonga, maar boekte wel een solide overwinning. Dat deed hij door de paar kansjes die hij kreeg te grijpen en als hij zelf in de problemen dreigde te raken, serveerde hij dat weg. Robredo haalde meer punten dan Sela, maar Sela won.
Fuck wat een partij zeg, ik ging weg toen cilic met 4-1 voorstond, lees nu pas hoe de wedstrijd zich heeft ontwikkeld. pff wat belangrijk was/is deze zeg met een makkelijke loting in de volgende ronde. Wat was 't mooi geweest als 't al klaar was. Morgen kan 't met 2 games afgelopen zijn. hup cilic!
Tripplexxx Wrote:Hey Kuiper, zit die haat tegen de Duitsers zo diep? :wink:

Even voor de duidelijkheid, dit heeft alleen met sport te maken. Ik ben ook vaak op vakantie geweest in Duitsland en daar zijn ook heel veel aardige en vriendelijke mensen.
Maar ik ben van jongs af aan (waarschijnlijk ingegeven door oudere broers) tegen Duitsland geweest (vooral met voetbal). Met als ergste Bayern Munchen.
Mattheus, Voller, Ballack, etc. (ik kan er wel 100 noemen), wat een vreslijke figuren. Die keeper, Wiese, dat slaat alles. Wat een eikel.
Ik vind ook dat ze vaak geluk hebben (tuurlijk zeggen de pro's dat ze dat afdwingen), maar daar kom je objectief toch niet uit.

Maar ik was ook altijd tegen Boris Becker, Stich, Graf, etc.
Tegen M. Schumacher (terwijl ik ook wel weet dat hij de beste was) tegen Jan Ullrich, tegen Claudia Pechstein.

Dus het is niet echt haat, Tripp, maar wel anti-duits. En nogmaals, vrijwel alleen op sportgebied.

Het gaat nog niet zo ver dat ik in mijn FTM team helemaal geen duitsers neem. Ik heb Haas of Phau of Kohlschreiber ook wel eens in mijn team gehad.
Mooi is dat. Wiese is juist mijn held! Werder mijn favoriete club in Duitsland, ik kom er regelmatig. Zal nooit vergeten hoe Tim de held van Hamburg werd door 3 pingels te stoppen. WIESE WIESE WIESE!
Ik dacht dat jij voor Rapid Wien was. :wink: :wink:
Stille Wrote:Mooi is dat. Wiese is juist mijn held! Werder mijn favoriete club in Duitsland, ik kom er regelmatig. Zal nooit vergeten hoe Tim de held van Hamburg werd door 3 pingels te stoppen. WIESE WIESE WIESE!

Sorry Stille, maar ik vind het de grootste kwal van het voetbal. En wat een aansteller en matennaaier en hij kan ook nog eens de meest rare blunders maken. Ik zou hem niet graag op doel willen hebben.
Ik weet dat hij niet geliefd is bij velen, maar ja als Werder fan is het min of meer een held. @CC ik heb 12 favoriete clubs in het buitenland die ik zoveel mogelijk probeer te bezoeken (ja dure hobby) en te volgen via live streams (ik heb geen leven). Zo heb ik in elk land wel een club waar ik idolaat van ben. Van Liverpool tot Parma, van Tenerife tot Dundee United
Dat vind ik wel fantastisch van je Stille. Ik heb ook wel in elk land een favoriet, maar ik ga er niet naar toe zoals jou.
kuiper Wrote:
Tripplexxx Wrote:Hey Kuiper, zit die haat tegen de Duitsers zo diep? :wink:

Even voor de duidelijkheid, dit heeft alleen met sport te maken. Ik ben ook vaak op vakantie geweest in Duitsland en daar zijn ook heel veel aardige en vriendelijke mensen.
Maar ik ben van jongs af aan (waarschijnlijk ingegeven door oudere broers) tegen Duitsland geweest (vooral met voetbal). Met als ergste Bayern Munchen.
Mattheus, Voller, Ballack, etc. (ik kan er wel 100 noemen), wat een vreslijke figuren. Die keeper, Wiese, dat slaat alles. Wat een eikel.
Ik vind ook dat ze vaak geluk hebben (tuurlijk zeggen de pro's dat ze dat afdwingen), maar daar kom je objectief toch niet uit.

Maar ik was ook altijd tegen Boris Becker, Stich, Graf, etc.
Tegen M. Schumacher (terwijl ik ook wel weet dat hij de beste was) tegen Jan Ullrich, tegen Claudia Pechstein.

Dus het is niet echt haat, Tripp, maar wel anti-duits. En nogmaals, vrijwel alleen op sportgebied.

Het gaat nog niet zo ver dat ik in mijn FTM team helemaal geen duitsers neem. Ik heb Haas of Phau of Kohlschreiber ook wel eens in mijn team gehad.

Same here. De meeste Duitsers zijn supersympathiek, maar op sportgebied lopen er verschrikkelijke Duitse figuren rond. Ik noem het ook gezonde haat, het niet gunnen van succes aan ons grote buurland, dat ons vaak aftroeft op resultaat maar dit zonder briljant te spelen.

Andreas Brehme, Mario Basler, Jens Lehmann, Andreas Möller: allemaal galbakken Dead Dead
Tjonge jonge, wat een partij moet dat geweest zijn zeg. Nu maar hopen dat Cilic het wel een keer afmaakt, want als ik het zo terug lees, heeft ie flink vaak voorgestaan, maar verzuimde ie het de hele tijd af te maken.

Gewoon nog 2 games hakken Marin, best een belangrijk potje, want de volgende ronde is ook niet al te moeilijk.
even mijn steunbeteugingen voor vandaag aan:

-Tommy 'Kuipert' Haas
- Andy 'the Aceman' Roddick
- Fernando ' Supermen' Gonzalez
- Lleyton ' Come on' Hewitt

Notworthy
Dit vind ik nog wel even een mooie post om terug te halen.

buurs Wrote:Er is trouwens nog steeds geen druppel regen gevallen :lol:
voor stille bedoel je? :wink:




En bij deze nog aanmoedigingen voor spelers buiten mijn team om, maar niet minder belangrijk
-Victor 'the power' Troicky
- Stan ' the man' Wawrinka
Wawrinka is idd ook belangrijk. 115 punten voor Levine kan ik nog wel mee leven, maar het moet niet veel meer gaan worden.

Maar ik verwacht hier wel een gladde overwinning voor Stan.
Stille Wrote:Ik weet dat hij niet geliefd is bij velen, maar ja als Werder fan is het min of meer een held. @CC ik heb 12 favoriete clubs in het buitenland die ik zoveel mogelijk probeer te bezoeken (ja dure hobby) en te volgen via live streams (ik heb geen leven). Zo heb ik in elk land wel een club waar ik idolaat van ben. Van Liverpool tot Parma, van Tenerife tot Dundee United

Neuk je nog wel een beetje dan? :wink:
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge, wat een partij moet dat geweest zijn zeg. Nu maar hopen dat Cilic het wel een keer afmaakt, want als ik het zo terug lees, heeft ie flink vaak voorgestaan, maar verzuimde ie het de hele tijd af te maken.

Gewoon nog 2 games hakken Marin, best een belangrijk potje, want de volgende ronde is ook niet al te moeilijk.

dan lees je het niet goed terug.

1e set was cilic tot 5-3 beter en had de overhand. Vanaf dat moment ging haas een stuk beter tennissen en pakte 4 games op rij. Al had Cilic die set wel uit moeten maken natuurlijk.
2e set ging gelijk op. Beiden kwamen niet in de problemen op de servicegames tot 5-5.

3e set liet haas duidelijk lopen. waarom begrijp ik niet....

4e set ging ook gelijk op en kreeg tommy haas op 5-4 2 mp op de service van cilic.
in de tb stond haas met 3-1 voor en sloeg een cruciale df.

5e set was cilic beter en heeft dus 2x een break voorgestaan.

cilic heeft in de 1e set voorgestaan, maar haas kwam op 2-0 in sets.
in de 5e set leek het voor het eerst de kant van cilic op te vallen.
Dan bekijk je het wel vanuit jouw "Haas-liefde". Ik vond dat Haas vaak door het oog van de naald is gegaan en niet de gelijkwaardige in deze pot was. Ik gun het Cilic straks van harte, hij heeft het verdiend.
Ook wel mooi dat Haas nu redelijk wat uurtjes op de baan heeft gestaan. Dat moet die oude, blessuregevoelige jongen toch opbreken...
Haggie Wrote:even mijn steunbeteugingen voor vandaag aan:

-Tommy 'Kuipert' Haas Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
- Andy 'the Aceman' Roddick
- Fernando ' Supermen' Gonzalez
- Lleyton ' Come on' Hewitt

Notworthy

Je vergeet hierbij ook nog Tomas 'Winning the tournement' Berdych en Radek 'Moeders mooiste' Stepanek.

Oh, wat een belangrijke dag, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Als Roddick, Gonzalez, Hewitt, Berdych en Gonzalez toch eens winnen dan haal ik met hun al heel wat punten die aan het eind wel eens hard nodig kunnen zijn.
4 van de 5 kan ik ook nog mee leven, met minder neem ik geen genoegen.
Ad Wim Wrote:Ook wel mooi dat Haas nu redelijk wat uurtjes op de baan heeft gestaan. Dat moet die oude, blessuregevoelige jongen toch opbreken...

Haas was nog redelijk fit aan het eind van de partij.

Vergeet niet dat hij de vorige ronde bijna niet gespeeld heeft.
Djokovic sluipt ook lekker door het toernooi heen, hele sterke overwinning gisteren. Die gaat 'gewoon' SF halen hier, en helaas niet verder...
Bij bwin:

16:00 Tommy Haas (GER) 1.67 Marin Cilic (CRO) 2.07

Waar is dat dan weer op gebaseerd. Puur omdat Haas een lucky-Duitser is?
Ad Wim Wrote:Djokovic sluipt ook lekker door het toernooi heen, hele sterke overwinning gisteren. Die gaat 'gewoon' SF halen hier, en helaas niet verder...

Kom op Ad, help me nou nog even niet uit de droom. Het zou toch te mooi om waar te zijn, Djoko met de beker omhoog!! [-o< [-o<