FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Aaah jij hebt natuurlijk ook Karlovic! ZIjn we het een keer eens deze week :8:
Wat een wereldpunt als afsluiting van Kohl-Minar!
Wat liep die Kohl te klagen joh na dat laatste punt. Laat ie blij zijn met z'n 8-6 5e set tegen wereldtopper Minar.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:blessurebehandeling voor beck...
Weet je wel zeker dat het voor Beck was? Almagro raakt sindsdien niks meer en heeft veel meer problemen op eigen service...

weet het zeker.

almagro won de tb ook vrij easy
Haggie Wrote:Aaah jij hebt natuurlijk ook Karlovic! ZIjn we het een keer eens deze week :8:

Tuurlijk, must pick op gras. :8:
Dan is Beck dus definitief een aansteller Dead
Zijn de laatste wedstrijden van vandaag nou seppi-gicquel en spadea-andreev? Undecided
Idd. Behalve Karlovic dus eigenlijk helemaal niks voor FTM...
Wat een mentale rollercoaster is die Almagro ook. Eerst van 2-0 achter nog de wedstrijd winnen. En nu niks aan de hand, 2-0 in sets voor en opeens kansloos 2 sets op rij verliezen...
beck naar 4*-2 :eeeek: =P~
Waar is die Cilic mee bezig trouwens?! :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/7636/watch-wimbledon-almagro-vs-beck">http://www.atdhe.net/7636/watch-wimbled ... ro-vs-beck</a><!-- m -->
2 df's en een ue van darcis op 5-6 kosten 'm de set. Klasse Ivo.
En ja hoor, Darcis laat zich ook terug breaken en komt dus niet eens tot een TB. Alles gaat weer mis aan het eind van de dag...
Almagro tankt de set weg, lijkt me heel verstandig. Ben benieuwd naar de 5e...
Die Almagro loopt erbij of ie er elk moment mee wil stoppen.
Zo loopt ie er altijd bij...
die return van almagro op sp :lol:

hij slaat expres 5 banen verderop =D>
Eindelijk weer eens een makkelijke servicegame. Nu hop, tennissen!

Darcis alweer gebroken Undecided
30-30, kansen, maar helaas...
Dit irritante Gicquel ook op een tv baan, daar zap ik maar even langs op. Gelukkig nergens spadea-andreev te zien.
Almagro-Beck is ook dramatisch...
Neeeeeeee, weer wordt iemand genaaid voor mij en is het in het voordeel van Buurs. Die bal was zeker in op 0-30 #-o
ivo netjes, op naar fedex!
1e bp kans, nu 2e!
Aiaiai, wat een kansen voor Almagro deze game, het blijft die buurs maar meezitten...
Ad Wim Wrote:Neeeeeeee, weer wordt iemand genaaid voor mij en is het in het voordeel van Buurs. Die bal was zeker in op 0-30 #-o

dat kon jij niet zien op dat schermpje :wink:

beck verspeelt nu een 0-30 ](*,)
3-2 almagro =D>
Nu serveert Almagro zich uit de problemen, vamos!
Cilic zal 'm nu wel winnen en speelt ook beter nu. Tegen Haas mag ie niet zo starten.