FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb ze beide, maar ik hoop ook op Roddick.

Voor mij was het nog beter geweest dat Steppie en Berdych waren doorgegaan.

En ik heb Djoko natuurlijk ook nog. Zou toch mooi zijn dat hij mij zal terugbetalen voor de mislukte RG. [-o< [-o<
buurs Wrote:Doodziek is heel iets anders... :|

:roll:
Ad Wim Wrote:Weet je wat doodziek is? Mijn belang bij Roddick-Hewitt :eeeek:

Morgen ben ik samen met jou tegen die oude overschatte kut australiër hoor :wink:
Come on Hewitt!!!
Ik geef Hewitt heel weinig kans, nog minder dan Ferrero eigenlijk.
Ligt er in mijn ogen een beetje aan hoe Roddick speelt. Als hij speelt zoals gisteren, geef ik hem ook weinig kans. Maar als hij speelt zoals in de eerste rondes, zal het lastiger worden. Maar ik zag gisteren Hewitt in langere rally's toch wel veel fouten maken, en dat moet je tegen oerdegelijke Andy niet doen. Bovendien is Andy nauwelijks te breaken en een TB-koning.
Rodick, Murray en Federer gaan de halve finale wel halen, de kraker wordt Djoko-Haas.

Ik hoop natuurlijk op;
Roddick - Ferrero
Haas - Karlovic ... :-k
Waarom gaan ze nu dan weer tegelijk de wedstrijden spelen, ongelooflijke stumpers daar op Wimbledon?!?!
Hoe bedoel je tegelijk? Ze redden het toch nooit om 4 wedstrijden achter elkaar op 1 baan te spelen?
Wimbledon Officials Admit Putting WTA babes at Centre Court

The All England Club admitted that physical attractiveness is taken into consideration.
Spokesman Johnny Perkins said: 'Good looks are a factor.'
A BBC source said: 'It's the Wimbledon play committee, not us who decides on the order of play.
'But obviously it's advantageous to us if there are good-looking women players on Centre Court.
'No one has heard of many of the women now, so if they are pretty it definitely gives them an edge.
'Our preference would always be a Brit or a babe as this always delivers high viewing figures.'
Zoveel mogelijk lekkere vrouwen op CC! Gister Safina-Mauresmo trouwens. ](*,)
:lol:
Waarom zat ik dan gisteren naar Safina-Mauresmo te kijken? Dead
centre court Wrote:Zoveel mogelijk lekkere vrouwen op CC! Gister Safina-Mauresmo trouwens. ](*,)

=P~
Ad Wim Wrote:Hoe bedoel je tegelijk? Ze redden het toch nooit om 4 wedstrijden achter elkaar op 1 baan te spelen?

Waarom niet? 13uur Engelse tijd beginnen en door spelen met zoals gister :Big Grin
Gaat niet gebeuren Hag. Vandaag worden ook de dames kwartfinales verdeeld over de 2 banen. Hier zit natuurlijk ook een financieel verhaal achter. Nu verkopen ze voor beide banen alle beschikbare kaarten.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe bedoel je tegelijk? Ze redden het toch nooit om 4 wedstrijden achter elkaar op 1 baan te spelen?

Waarom niet? 13uur Engelse tijd beginnen en door spelen met zoals gister :Big Grin
Dat kan dus niet. Dan nemen ze een veel te groot risico met het niet afkrijgen en dus ongelijke omstandigheden. Dit doen ze altijd op GSs, max 3 herenpartijen op een baan.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe bedoel je tegelijk? Ze redden het toch nooit om 4 wedstrijden achter elkaar op 1 baan te spelen?

Waarom niet? 13uur Engelse tijd beginnen en door spelen met zoals gister :Big Grin
Dat kan dus niet. Dan nemen ze een veel te groot risico met het niet afkrijgen en dus ongelijke omstandigheden. Dit doen ze altijd op GSs, max 3 herenpartijen op een baan.

Dan wordt het nog moeilijk een keuze maken, op welke partij er wordt afgestemd op Sport1.
Klopt, al zal ik toch wel de hele dag naar Court 1 kijken. Murray-JCF en Federer-Karlo zijn de minst leuke en minst interesante partijen voor mij.

Ik vrees echter dat ze op TV morgen gewoon naar Centre gaan :|
Hoe Karlovic Wimbledon won

Boem: Ace. Boem: Ace. Boem: Ace. Boem: Ace. Vier klappen: veel langer duren servicegames van Ivo Karlovic niet. Wie het nieuwe dak van het centre court het meest futuristische stukje techniek op Wimbledon noemt, die vergeet Boem Boem Ivo.

Twee meter acht is hij. En hij lijkt nog veel langer dan dat. Waarom hij ooit tennisser is geworden: tja. Hij was zelf veel liever basketballer geweest. Of volleyballer. Of, als het echt niet anders kon, waterpoloër.

Ukkies
Had hij lekker met zijn zwemvliezen op de bodem van het bad kunnen blijven staan tussen al die watertrappelende ukkies om hem heen. Pa Karlovic besloot anders: hij deed zijn kleine reusje op tennis. Minder belastend voor dat lange lijf, en bovendien voor het hoofd erbovenop - zonder teamgenoten ook geen pesterijen.

Karlovic junior vond er geen bal aan. Achter een klein geel dingetje aanrennen met maat 68 is een hels karwei. Om nog maar niet te spreken om zo'n racketje met een stel kolenschoppen te behandelen.

Eigenlijk was er maar één onderdeel dat hij leuk vond: serveren. Vanuit stilstand een balletje zo hard mogelijk over het net heen rossen. Geen gehuppel. Geen ingewikkeld effect. Geen tenenbrekend voetenwerk. Alleen maar boem, boem, boem, boem.

Misthoorn
Tegenwoordig is die reus de freak van de tenniswereld. Minstens twee koppen groter dan de rest, schoenen zo groot als zijn racket en een stem als een misthoorn.

Toeschouwers gapen hem aan met open mond, kleine meisjes rennen huilend weg als hij van zijn stoel opstaat, medespelers smoezen achter zijn rug zoals zijn klasgenootjes vroeger op het schoolplein in Zagreb al deden.

Rally
Karlovic is de enige tennisser ter wereld die niet tennist. Hij serveert alleen maar. Boem. Boem. Boem. Boem. Aan rally's doet hij niet. Als hij het punt niet meteen kan winnen, dan maar helemaal niet. Gaat nu eenmaal niet met Pipo-schoenen en kolenschoppen.

Hij slaat de bal alleen maar terug als die bij hem in de buurt stuitert. Heel soms sjokt hij naar het net voor een volley. Daarna staat hij minutenlang met de tong op de knieën uit te hijgen.

Vrijwel iedere set die hij speelt, eindigt in een tiebreak. Daarin gokt hij op een dubbele fout van zijn tegenstander. En natuurlijk op het kanon dat aan zijn lichaam bungelt: zijn rechterarm.

Oneerlijk
Niemand vindt het leuk om tegen hem te spelen. De Fransman Tsonga, zei nadat hij was platgebombardeerd dat 'dit geen tennis was'. Andy Roddick noemde de service van Karlovic oneerlijk.

'Het is alsof hij uit een boom staat te serveren.' De boom zelf trekt zich er niets van aan. Hij is er trots op dat hij zich met die ene slag ondertussen naar de kwartfinale heeft gekanonneerd. 'Ik kan winnen met één enkel talent. Dan ben ik toch een genie, niet dan?'

Deeltjesversneller
Hoeveel toeschouwers hem ook uitfluiten, hoeveel tegenstanders hem ook belachelijk maken: Boem Boem Ivo heeft groot gelijk. Er staat nergens in de regels geschreven dat je moet tennissen om een tenniswedstrijd te winnen.

En dit jaar serveert hij harder en preciezer dan ooit. Het kanon is allang geen kanon meer - het is een deeltjesversneller. Een onfeilbaar apparaat dat is uitgevonden door een genie.

Onbeslist
Niemand wint dit jaar van Karlovic op Wimbledon. Ook Roger Federer niet. Tegen Ivo en Einstein kan zelfs de beste tennisser van de wereld niet op. Het hoogst haalbare is een gelijkspel - als de scheidsrechter bij 7-6, 6-7, 7-6, 6-7 en 99-99 de partij onbeslist verklaart omdat het scorebord het niet meer aankan of het gras kapot is gevuurd.

Drie wedstrijden nog. Nog een setje of tien boem, boem, boem, boem. Dan mag de wandelende deeltjesversneller die onbetaalbare cup uit de handen van een Engelse hertogin optillen. Hopen dat het dak open is.


Die gekke Ivo houdt de hele tenniswereld en alles daarom omheen bezig! Niemand wint dit jaar van Karlovic op Wimbledon!!! [-o< [-o<
Roger slaat geen domme UEs in de TBs, zoals Verdasco en Tsonga dat wel deden...
dat zullen we nog weleens zien! Een nieuwe held is opgestaan; BOEM BOEM IVO!!
Volgens Rusedski is Karlovic de enige die Federer dit jaar kan verslaan. Heerlijk om je met dit soort berichten moed in te praten. \Big Grin/
morgenvroeg halen we alle statistieken er nog een keertje bij, van het aantal gehouden servicegames op rij en aces etc!

Ivo gaat morgen iedereen versteld doen staan!!
OOP vrijdag:

CC Ivo-Federer, Murray-JCF
C1 Haas-Djokovic, Hewitt-Roddick

Ik heb al de hele dag het gevoel dat het flink schelden gaat worden
Dat wordt dus op 't werk Ivo-Federer en Haas-Djoko volgen op 't scorebord en Murray en Hew-Rod thuis op de buis. Ben ik wel content mee!
Stille Wrote:OOP vrijdag:

CC Ivo-Federer, Murray-JCF
C1 Haas-Djokovic, Hewitt-Roddick

Ik heb al de hele dag het gevoel dat het flink schelden gaat worden

Ik neem aan woensdag Stille. :wink:

Maar ik heb in alle 4 de partijen grote belangen. Ik ga alles op de voet volgen en met sport1 kan ik beide partijen volgen.
HUP Ivo, JCF, Djoko en Roddick =D> =D>
's middags ben ik 't met je eens Kuip, 's avonds krijgen we ruzie! Hup Ivo, Murray, Djoko en Hewitt
kuiper Wrote:
Stille Wrote:OOP vrijdag:

CC Ivo-Federer, Murray-JCF
C1 Haas-Djokovic, Hewitt-Roddick

Ik heb al de hele dag het gevoel dat het flink schelden gaat worden

Ik neem aan woensdag Stille. :wink:

Maar ik heb in alle 4 de partijen grote belangen. Ik ga alles op de voet volgen en met sport1 kan ik beide partijen volgen.
HUP Ivo, JCF, Djoko en Roddick =D> =D>

yep woensdag :Big Grin Helaas geen beelden morgen overdag, morgen draait het scorebord op mijn werk weer overuren
centre court Wrote:Volgens Rusedski is Karlovic de enige die Federer dit jaar kan verslaan. Heerlijk om je met dit soort berichten moed in te praten. \Big Grin/
Dat lijkt mij ook. Qua tennis is Federer dit jaar onverslaanbaar, dus zou het van de service van Karlovic moeten komen.
Vandaag is de dag van BOEM BOEM IVO!!!!!!