FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Fantastische lange rally, gewonnen door... Djokovic.
komt goed met haas zo te horen!
alle tweede services van ivo gaan er langs op. En ook 25% van de eerste service. Valt vanzelf een keer goed ook deze set
Ik heb helaas weinig tijd/kans om te posten maar het schelden is vanaf nu begonnen :Big Grin Maar ja dit is te verwachten. Ik verwacht alleen nog Federer en Murray na vandaag over te hebben
Op basis van het SB lijkt Haas idd wel de betere, zeker als retourneerder.
Hier waren de eerste kansen voor Haas. 15-30 en daarna twee punten de rally. Maar Haas maakt gewoon te veel fouten in de rally. Langer dan 10 slagen en hij gaat ver uit...
4-3 Djoko =D>
1-0 Dr Ivo =D> :wink:
mindlight Wrote:Op basis van het SB lijkt Haas idd wel de betere, zeker als retourneerder.
Maar dat is ie duidelijk niet. Hij serveert gewoon een stuk beter tot nu toe, en heeft ook een betere service. Maar als de return van Djoko gaat lopen, gaat het hard als Haas zo blijft spelen in de rally.
Hoppa Lemoine breakt Robson direct ! =D>
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Op basis van het SB lijkt Haas idd wel de betere, zeker als retourneerder.
Maar dat is ie duidelijk niet. Hij serveert gewoon een stuk beter tot nu toe, en heeft ook een betere service. Maar als de return van Djoko gaat lopen, gaat het hard als Haas zo blijft spelen in de rally.

Toch apart dat Haas dan zoveel meer return punten wint...
Dat is toch logisch? Djoko wint er heel weinig omdat Haas heel goed serveert...
Nu ook een hele goede en makkelijke servicegame van Djoko. Nu maar eens een paar returns slaan...
Pfff, Haas hou op joh :|
Maar serveert Haas nou zo goed of loopt de return van Djoko niet?
Ik zie dit steeds positiever tegemoet trouwens :Big Grin
Haas onderuit, maar niks aan de hand gelukkig.
mindlight Wrote:Maar serveert Haas nou zo goed of loopt de return van Djoko niet?
Ik zie dit steeds positiever tegemoet trouwens :Big Grin
Haas serveert ontzettend goed. Vrijwel elke 1e service is een unreturnable. Maar de services die op Djoko's racket komen, retourneert ie nog niet goed genoeg...
Ahh zo, helemaal helder. Nou kom op dan Haas, hou dit vol!
Haggie, hoe gaat 't met Ivo?

Hup Djoko!
Hele lelijke game van Djoko. Vanaf 40-15 een df en twee hele makkelijke UEs...
bp Haas [-o<
En weer een heel lelijk punt, dit komt echt uit de lucht vallen ](*,)
Boem, en de break, nog even uitserveren Tommy! =D>
Tyfuszooi!
der tommy!
omg die tering cilic
Goh daar is Buurs, wat een verrassing
0-15, maar dan weer weggeserveerd...
klasse tommy!

Ivo serveert prima CC.. MAAR NU 0-30... Sad
Tja, dit is mannengrastennis. Je kunt nog zo gelijkwaardig zijn, maar 1 slechte game en je bent de set kwijt...
verdiend haas!