FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
centre court Wrote:
Stille Wrote:Die Murray gaat die Roddick wel pakken in de halve. Althans als Berdych of Hewitt dat niet eerder doet

Tsja 't is wachten tot ie iemand van niveau tegenkomt, alle andere tegenstanders pakken al een set van 'm. Ik geef Berdych wel een goede kans. Of daarna Eiwit!
Melzer en Chardy zijn idd dramatische spelers Undecided
Ad Wim Wrote:Laat me raden, jij hebt Roddick niet :lol:

En Roddick kan inderdaad alleen maar serveren :lol:

Laat me raden....

Jij hebt Hewitt niet.
Jij hebt Haas niet.
Jij hebt Levine niet.
Jij hebt Llodra niet.
Jij hebt K. Beck niet.

Maar jij hebt wel Mahut.
En jij hebt ook Roddick...
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Stille Wrote:Die Murray gaat die Roddick wel pakken in de halve. Althans als Berdych of Hewitt dat niet eerder doet

Tsja 't is wachten tot ie iemand van niveau tegenkomt, alle andere tegenstanders pakken al een set van 'm. Ik geef Berdych wel een goede kans. Of daarna Eiwit!
Melzer en Chardy zijn idd dramatische spelers Undecided

Kunitsyn is natuurlijk wel een topper Undecided

Melzer maakt het Roddick ook ongelofelijk moeilijk.

Chardy verliest zelfs van Schittler....
Ja Buurs, en jouw Murray verloor van Monaco, die verloor van Almagro, die verloor van Soderling, die won van Nadal. Wat een onzin kraam je weer uit.
Waar heb je het allemaal over man, ik heb het toch niet tegen jou? En je ziet toch hoe goed Melzer speelt?
En ik noem Kunitsyn bewust niet, ontzettend klein kind. Wanneer snap je iets wel gewoon en kraam je een keer geen onzin uit?
en 2 bp voor melzer


zo verdiend!!!!!!!!!!
en de break!!!!!!!!!!!!!!

doe het maar, Jurgen!!!! =D>
Het zou wel des Roddicks zijn om hier eraf te gaan. Hij heeft elk jaar zo'n pot erbij zitten. Maar kom op, niet tegen Melzer, dat zou echt triest zijn.
Hoppa! Wat is de smerige Austria fan goed zeg
Ad Wim Wrote:Laat me raden, jij hebt Roddick niet :lol:

En Roddick kan inderdaad alleen maar serveren :lol:

Jij hebt Haas, Karlovic, Levine, Stepanek enz allemaal niet en je hebt ook op al die gasten commentaar.
Break Wawrinka in een game die Levine al 3x had moeten pakken. ](*,)
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Laat me raden, jij hebt Roddick niet :lol:

En Roddick kan inderdaad alleen maar serveren :lol:

Jij hebt Haas, Karlovic, Levine, Stepanek enz allemaal niet en je hebt ook op al die gasten commentaar.

daarom mijn post hierboven.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Laat me raden, jij hebt Roddick niet :lol:

En Roddick kan inderdaad alleen maar serveren :lol:

Jij hebt Haas, Karlovic, Levine, Stepanek enz allemaal niet en je hebt ook op al die gasten commentaar.
Ik heb niks over Stepanek gezegd en ik ga niet weer de discussie over Roddick aan. Met louter goed serveren kom je niet zover in je carrière, en ook niet 2x in een Wimbledon-finale. Kijk maar naar Karlovic...
Komop nou Melzer verziek het nou niet door opeens te gaan kloten
buurs Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Laat me raden, jij hebt Roddick niet :lol:

En Roddick kan inderdaad alleen maar serveren :lol:

Jij hebt Haas, Karlovic, Levine, Stepanek enz allemaal niet en je hebt ook op al die gasten commentaar.

daarom mijn post hierboven.
Maar dan op z'n Buurs, onbegrijpelijk en onzinnig dus Undecided
melzer #-o
mindlight Wrote:Het zou wel des Roddicks zijn om hier eraf te gaan. Hij heeft elk jaar zo'n pot erbij zitten. Maar kom op, niet tegen Melzer, dat zou echt triest zijn.
Melzer speelt wel echt gewoon goed, dus triest is het niet. Maar Melzer wint zulke potten toch nooit, dus no worries...
En de break voor Roddick,

zo verdiend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT EEN GROOT KAMPIOEN!!!!!!!

Andy!
melzer geeft de game weg =D>
Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!
mindlight Wrote:En de break voor Roddick,

zo verdiend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT EEN GROOT KAMPIOEN!!!!!!!

Andy!

:lol:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Het zou wel des Roddicks zijn om hier eraf te gaan. Hij heeft elk jaar zo'n pot erbij zitten. Maar kom op, niet tegen Melzer, dat zou echt triest zijn.
Melzer speelt wel echt gewoon goed, dus triest is het niet. Maar Melzer wint zulke potten toch nooit, dus no worries...

Dat is absoluut waar, maar zelfs tegen de best denkbare Melzer mag Roddick niet verliezen, zeker niet op gras, en ook niet gezien hun eerdere record. En idd, Jurgen bewijst nu je gelijk alweer.
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

dat zal nog moeten blijken Undecided

hewitt, levine en haas hebben dat al bewezen :-({|=
mindlight Wrote:En de break voor Roddick,

zo verdiend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT EEN GROOT KAMPIOEN!!!!!!!

Andy!
Je mist nog wat uitroeptekens...
Ohh shit, ik had ze redelijk uitgeteld....
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
ik kan niet wachten op het moment dat roddick in de 4e ronde of in de kwartfinale wordt uitgeschakeld OSmile

Wat heeft Ad dan een pech Undecided
buurs Wrote:ik kan niet wachten op het moment dat roddick de finale haalt

Dan springt Buurs voor de trein Undecided
Hmm ik bedacht me juist dat ik niet kan wachten tot Roddick mooie woorden spreekt op het moment dat de allergrootste kampioen zijn prijzen in ontvangst neemt \Big Grin/
jaaaaaaa lekker Andy! Ongelooflijke must pick die je bent!!

Gonzo alweer breakie te pakken. KONING!