FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.
Ah oke, van jou weet ik dat je een objectieve blik hebt. Ik kijk af en toe wat punten tussen Roddick door en ik heb Murray nog geen bal door zien slaan :lol:

Nee precies, maar doordat Waw er vaak een goed antwoord op heeft is het qua amusement nog wel leuk om te zien. Waw straft het geslice regelmatig af. Het spel van Murray is nog net zo laf als de eerste rondes, hoewel hij er absoluut erg knappe punten tussen heeft zitten. Maar dat zijn punten in de categorie Nadal, knap gehaald, en nog knapper weggeslagen.
Juist, en dat zei ik ook op voorhand: Wawrinka wordt de eerste test want die is gewoon heel goed van achteruit als het loopt. En dat Murray zo speelt, is helaas een gegeven. Maar aangezien hij zelf al heeft toegegeven dat het hem niet uitmaakt hoe ie wint, als ie maar wint, en dat ie zelf ook wel weet dat ie lelijk speelt, zal er niet snel verandering in komen :|
Nee voorlopig inderdaad niet, maar ik heb goede hoop dat hij met dit spel geen prijzen blijft winnen. Dat geeft mij iig voldoening voorlopig.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De hele tenniswereld noemt het lelijk, en zelfs Murray zelf, maar jullie geloven Theo en Jan Undecided

Wij kijken ad, wij kijken.
En jullie zijn objectief zeker? :lol:

Ik ga af op wat ik zie en blijkbaar zien jan en theo 't ook. Jij ziet er niets van en gaat af op de ''tenniswereld''. Hulde. =D>
Zegt iemand die zojuist zei dat Berdych beter was dan Roddick Undecided

EN de partij kan nog wel mooi zijn, wat Jan en Theo waarsch zeiden, maar dan kan Murray nog wel lelijk tennissen...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.
Ah oke, van jou weet ik dat je een objectieve blik hebt. Ik kijk af en toe wat punten tussen Roddick door en ik heb Murray nog geen bal door zien slaan :lol:

En toch heeft Murray bijna net zoveel winners geslagen als wawrinka Undecided
Die statistieken zijn niet te vertrouwen. In de eerste set had murray maar 8 Ue's? En waw 10? Haha.. Nee daar kan ik niet in komen...
En die Murray moet helemaal stoppen met dat verongelijkte als hij een keer een goed punt tegenkrijgt. Bah wat is dat irritant Puke
En daar is de break voor Roddick al weer =D>
Klasse Amerikaanse Andy =D>
Die Berdych, mis jij effe een smash. Wat is het toch een matige speler als het spannend wordt
roddick Notworthy
En een aantal hier maar denken dat Roddick het zwaar zou krijgen tegen Berdych on fire. Toevallig iedereen zonder Roddick :lol:
Komop nou Murray , maak die 900 punten is vol voor me
Ad Wim Wrote:En een aantal hier maar denken dat Roddick het zwaar zou krijgen tegen Berdych on fire. Toevallig iedereen zonder Roddick :lol:

en er was er eentje die zei dat Stepanek nog wel zou gaan winnen van Hewitt Notworthy
Murray maakt bijna geen fouten meer en Wawje kan/wil ook niet meer knallen, dan is 't vlot bekeken.
mindlight Wrote:En die Murray moet helemaal stoppen met dat verongelijkte als hij een keer een goed punt tegenkrijgt. Bah wat is dat irritant Puke

Ik zeg hier precies hetzelfde tegen CC. Ipv dat hij wawrinka een applausje geeft wanneer deze hem zoekt speelt, maakt hij een wegwerp gebaar.

Daarom hekel ik deze man zo erg!
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:En een aantal hier maar denken dat Roddick het zwaar zou krijgen tegen Berdych on fire. Toevallig iedereen zonder Roddick :lol:

en er was er eentje die zei dat Stepanek nog wel zou gaan winnen van Hewitt Notworthy
Zoek dat maar EENS op dan, voordat je onzin verkoopt...
fouten aan de kant van murray. Deuce.
CC is een man naar mijn hart :-({|=
Report this postReply with quote Re: Wimbledon 2009
by Ad Wim on Mon Jun 29, 2009 18:40

Hahaha, die Stepanek. Maar het wordt een eitje in de 4e set, als ik Hewitt zo zie spelen.

toen stond stepanek 2-1 voor dus hieruit kan je ook concluderen dat je Stepanek zag winnen
klasse roddick. Makkelijke overwinning! Op naar hewitt, die pak je ook!!!
Wat een ontzettende goede pot van Roddick zeg, zijn eerste. Dit is finalevorm!

46 winners, 8 UEs, 0 bps tegen Notworthy
Klasse Roddick, never in doubt =D>
Keurige overwinning van Roddick. Maar zoals we de hele week al zeggen wordt 't pas beslist vanaf roddick-murray en djoko-federer.
come on 15-30
Stille Wrote:Report this postReply with quote Re: Wimbledon 2009
by Ad Wim on Mon Jun 29, 2009 18:40

Hahaha, die Stepanek. Maar het wordt een eitje in de 4e set, als ik Hewitt zo zie spelen.

toen stond stepanek 2-1 voor dus hieruit kan je ook concluderen dat je Stepanek zag winnen
"Als ik Hewitt zo zie spelen". Daaag Stille Undecided
Stille Wrote:Report this postReply with quote Re: Wimbledon 2009
by Ad Wim on Mon Jun 29, 2009 18:40

Hahaha, die Stepanek. Maar het wordt een eitje in de 4e set, als ik Hewitt zo zie spelen.

toen stond stepanek 2-1 voor dus hieruit kan je ook concluderen dat je Stepanek zag winnen

Ga er toch niet op in Stille.
Dan had je moeten zetten de rest vd partij en niet de 4e set - daag betwetertje !
11 punten weggegeven in 16 servicegames, tegen een goede ballhitter van achteruit, mijn god =D>
Ad dekt zich altijd in... Undecided
Jawel ik ga er wel op in, begin het zelfs zeer irritant te vinden. Het hele toernooi loopt ie alleen maar te klagen en irritant te doen en zeggen dat ie zoveel pech heeft! Krijg er zoals Lau zou zeggen huilbuien van !
Waw blijft keurig bij deze set en Murray gaat weer meer foutjes maken =D>