FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Klasse Roger, never in doubt! =D>
Tot zondag Roger!

Bring out the Andy's!
Zet de tv nu aan, is het al afgelopen!?
Roger in de finale en dus de nieuwe nummer 1!!
Geen bp tegengehad?
Echt leuk is het begin nog niet...
Het is wachten op de break voor Murray.
Hoezo? Ze maken beiden ongeveer evenveel return points en hebben constant moeite hun games te winnen...
Ad Wim Wrote:Hoezo? Ze maken beiden ongeveer evenveel return points en hebben constant moeite hun games te winnen...

Het gaat in deze niet om de stats.

Als je goed kijkt, dan heeft Murray de totale controle.
Hier en daar nog iets te nonchalant.
Dat is dus onzin. Murray speelt gewoon matig tot slecht en slaat heel veel makkelijke en stomme fouten, net als Roddick trouwens. Als je totale controle zou hebben, zou je dat echt niet doen. Hoe kun je nou totale controle hebben, maar wel veel fouten maken en nog niet eens 1 bp gehad hebben terwijl Roddick niet eens geweldig serveert? :roll:
Wat Murray steeds meer gaat doen is bij een diepe bal op de forehand van Roddick de volgende bal snel nemen met zijn backhand en cross richting de backhand van Roddick.
Murray zal dan veel makkelijke volleys krijgen.

Dit was een goede SERVICEgame van Roddick.
Ad Wim Wrote:Dat is dus onzin. Murray speelt gewoon matig tot slecht en slaat heel veel makkelijke en stomme fouten, net als Roddick trouwens. Als je totale controle zou hebben, zou je dat echt niet doen. Hoe kun je nou totale controle hebben, maar wel veel fouten maken en nog niet eens 1 bp gehad hebben terwijl Roddick niet eens geweldig serveert? :roll:

Roddick kan niet beter tegen Murray.

Je ziet het of je ziet het niet, Ad....

Ik kan er ook niks aan doen.
Het is niet altijd gebaseerd op stats.
Het wachten is op de TB en daar is Andy koning in!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus onzin. Murray speelt gewoon matig tot slecht en slaat heel veel makkelijke en stomme fouten, net als Roddick trouwens. Als je totale controle zou hebben, zou je dat echt niet doen. Hoe kun je nou totale controle hebben, maar wel veel fouten maken en nog niet eens 1 bp gehad hebben terwijl Roddick niet eens geweldig serveert? :roll:

Roddick kan niet beter tegen Murray.

Je ziet het of je ziet het niet, Ad....

Ik kan er ook niks aan doen.
Het is niet altijd gebaseerd op stats.
Whahahahaha Undecided
En daar is het 1e bp, voor Roddick. Die buurs Undecided
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus onzin. Murray speelt gewoon matig tot slecht en slaat heel veel makkelijke en stomme fouten, net als Roddick trouwens. Als je totale controle zou hebben, zou je dat echt niet doen. Hoe kun je nou totale controle hebben, maar wel veel fouten maken en nog niet eens 1 bp gehad hebben terwijl Roddick niet eens geweldig serveert? :roll:

Roddick kan niet beter tegen Murray.

Je ziet het of je ziet het niet, Ad....

Ik kan er ook niks aan doen.
Het is niet altijd gebaseerd op stats.

Jij hebt echt het inzicht van een theezakje. Jouw analyse raakt kant noch wal.
Undecided
JAAAAAAAA! COME ON!

Wat een kenner die Buurs, je ziet het of je ziet het niet Undecided Undecided Undecided
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

HAGGIE EN IK GAAN HELEMAAL LOS HIER!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

GA DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORR!!!!!!!!

:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAA! COME ON!

Wat een kenner die Buurs, je ziet het of je ziet het niet Undecided Undecided Undecided

Ik maak me nog absoluut niet druk.

Als Murray de ballen iets beter gaat raken, is het direct over.
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus onzin. Murray speelt gewoon matig tot slecht en slaat heel veel makkelijke en stomme fouten, net als Roddick trouwens. Als je totale controle zou hebben, zou je dat echt niet doen. Hoe kun je nou totale controle hebben, maar wel veel fouten maken en nog niet eens 1 bp gehad hebben terwijl Roddick niet eens geweldig serveert? :roll:

Roddick kan niet beter tegen Murray.

Je ziet het of je ziet het niet, Ad....

Ik kan er ook niks aan doen.
Het is niet altijd gebaseerd op stats.

Jij hebt echt het inzicht van een theezakje. Jouw analyse raakt kant noch wal.

Geef jij eens een analyse dan, topper.

Murray zet even aan en direct 2 prachtige punten :lol:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAA! COME ON!

Wat een kenner die Buurs, je ziet het of je ziet het niet Undecided Undecided Undecided

Ik maak me nog absoluut niet druk.

Als Murray de ballen iets beter gaat raken, is het direct over.

Zet je managementbelangen maar ff opzij en maak je druk om de onzin die je keer op keer uitkraamt. Neem aan dat ze ook een dokterspost hebben in Emmen waar je eventueel een receptje kan halen.
En 0-40 :lol:

Roddick volstrekt kansloos :-({|=
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAA! COME ON!

Wat een kenner die Buurs, je ziet het of je ziet het niet Undecided Undecided Undecided

Ik maak me nog absoluut niet druk.

Als Murray de ballen iets beter gaat raken, is het direct over.
Jij maakt je zeker wel druk, en onwijs belachelijk, en dat is nog het leukste Hakkuh
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAA! COME ON!

Wat een kenner die Buurs, je ziet het of je ziet het niet Undecided Undecided Undecided

Ik maak me nog absoluut niet druk.

Als Murray de ballen iets beter gaat raken, is het direct over.

Zet je managementbelangen maar ff opzij en maak je druk om de onzin die je keer op keer uitkraamt. Neem aan dat ze ook een dokterspost hebben in Emmen waar je eventueel een receptje kan halen.

En hij raakt ze iets beter en direct de break op love :wink:
Je snapt ook werkelijk waar niks hè cry
Ad Wim Wrote:Je snapt ook werkelijk waar niks hè cry

idd :lol:

Jij bent echt een lachertje :lol:
Murray is los!

Dit zal nu toch wel heel hard gaan :o
Wat Murray in de eerste 2 games van de 2e set laat zien is een niveau hoger dan wat Federer liet zien.
buurs Wrote:Wat Murray in de eerste 2 games van de 2e set laat zien is een niveau hoger dan wat Federer liet zien.

Je probeert weer reacties los te weken? Kinderachtig kutkindje ben. Ze zouden jou eens een flink pak op je donder moeten geven.

Murray is de betere tennisser, meer kwaliteit dan Roddick, maar dat telt uiteraard niet en zeker niet op gras.

Zo'n eerste game na setwinst is altijd lastig, jammer dat hij gebroken werd. Roddick zal goed moeten blijven serveren en meer initiatief moeten tonen in de games van Murray.