FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ken je deze nog niet dan? :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=muM-UQc_Tnk">http://www.youtube.com/watch?v=muM-UQc_Tnk</a><!-- m -->

En dat van Federer postte ik onlangs nog. Federer vindt dat Murray veel te defensief speelt, zei ie in IW en hop, Murray knalt er overheen...
Ad Wim Wrote:Ken je deze nog niet dan? :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=muM-UQc_Tnk">http://www.youtube.com/watch?v=muM-UQc_Tnk</a><!-- m -->

En dat van Federer postte is onlangs nog. Federer vindt dat Murray veel te defensief speelt, zei ie in IW en hop, Murray knalt er overheen...

Ohh dat bedoel je, ja van Federer wist ik uiteraard, maar dat was een andere Federer dan nu, en ook een andere Murray.
Dat filmpje ga ik nu eens even bekijken.
En ja, die ken ik uiteraard wel :lol:
Meteen de break voor Melzer. Hij kan Becker verslaan!
Kom eens op Becker :dodgy:

Verder begint Berdych sterk, en heeft Hanescu direct de break. Dat is wel redelijk zoals verwacht.
Berdych begint zeker goed. Kom op jongen, go for it!!
Ik zie nu pas dat hewitt-potro voor hewitt het verschil gaat betekenen tussen 45 of 360 punten. De rondes ná del potro verwacht ik geen problemen voor 'm. Houdt ook meteen in dat deze wedstrijd het verschil gaat maken met de FED+Mur+Rod+kleintje teams zoals 't team van ad. Als Hewitt 360 punten haalt blijven we deze teams wss wel voor, verliest ie vandaag dan maken die team wss flink winst op de teams zonder Roddick aangezien ik hem wel de 720 punten zie halen.
Berdych en Hanescu zullen dit vrij simpel winnen verwacht ik. Met een zege van Melzer op Becker ben ik dan dik tevreden voor de eerste serie wedstrijden van de dag.
Hup Melzer en PHM!

1 om 1 kan ik mee leven, en dan nog het liefst Melzer door.
Hup PHM (tegen beter weten in), en Becker (kom op nou man). =D>
Berdych speelt echt goed. PHM maakt alleen punten als zijn service goed is. In de rally is Berdych oppermachtig.
Nu hopen dat hij dit kan volhouden.
Berdych en PHM zijn een beetje hetzelfde type spelers, ook beide veel meer mogelijkheden dan ze er nu uithalen. Beide ook een bijzonder matig seizoen. Berdych blijkbaar op gras toch iets verder nu dan PHM.
centre court Wrote:Ik zie nu pas dat hewitt-potro voor hewitt het verschil gaat betekenen tussen 45 of 360 punten. De rondes ná del potro verwacht ik geen problemen voor 'm. Houdt ook meteen in dat deze wedstrijd het verschil gaat maken met de FED+Mur+Rod+kleintje teams zoals 't team van ad. Als Hewitt 360 punten haalt blijven we deze teams wss wel voor, verliest ie vandaag dan maken die team wss flink winst op de teams zonder Roddick aangezien ik hem wel de 720 punten zie halen.
Dat zeg ik idd ook al vanaf het begin van de week. Kiezen voor de drie grote jongens betekende automatisch een aantal zeer logische keuzes niet nemen. Maar Hewitt zag ik uiteindelijk op voorhand als de duidelijke underdog tegen Potro, dus ik heb eigenlijk niet echt getwijfeld. Ik baalde meer dat ik jongens als Levine, Llodra en Blake niet kon nemen, maar gelukkig valt die schade nog mee tot nu toe...
centre court Wrote:Ik zie nu pas dat hewitt-potro voor hewitt het verschil gaat betekenen tussen 45 of 360 punten. De rondes ná del potro verwacht ik geen problemen voor 'm. Houdt ook meteen in dat deze wedstrijd het verschil gaat maken met de FED+Mur+Rod+kleintje teams zoals 't team van ad. Als Hewitt 360 punten haalt blijven we deze teams wss wel voor, verliest ie vandaag dan maken die team wss flink winst op de teams zonder Roddick aangezien ik hem wel de 720 punten zie halen.

Hetzelfde geldt morgen voor Haas - Cilic
Nja het seizoenv an Berdych is toch wel een tikkeltje beter dan dat van PHM hoor. En op gras heeft Berdych al vaker bewezen goed te kunnen tennissen. PHM geef ik weinig kans deze partij.
hup tomas! Deze eerste wedstrijden gaan nog nergens over, de spanning wordt langzaam opgebouwd. Hewitt zou wel een hele lekkere overwinning zijn, Roddick en Gonzalez zijn noodzakelijk (de komende 3a4 rondes)...
PHM heeft tot nu toe 1 punt gemaakt op de service van Berdych en op zijn eigen elke keer in de problemen.
Kak Melzer, waarom toch altijd dat kut gechoke?! ](*,)
Hewitt is erg belangrijk. Zeker hier in huize Kuiper met DP als favoriet van Musse.
buurs Wrote:
centre court Wrote:Ik zie nu pas dat hewitt-potro voor hewitt het verschil gaat betekenen tussen 45 of 360 punten. De rondes ná del potro verwacht ik geen problemen voor 'm. Houdt ook meteen in dat deze wedstrijd het verschil gaat maken met de FED+Mur+Rod+kleintje teams zoals 't team van ad. Als Hewitt 360 punten haalt blijven we deze teams wss wel voor, verliest ie vandaag dan maken die team wss flink winst op de teams zonder Roddick aangezien ik hem wel de 720 punten zie halen.

Hetzelfde geldt morgen voor Haas - Cilic

Klopt. Alleen ben ik dan voor 't ''Roddick-kamp'' aangezien ik ook geen Haas heb.
Melzer terug naar deuce!
kuiper Wrote:PHM heeft tot nu toe 1 punt gemaakt op de service van Berdych en op zijn eigen elke keer in de problemen.
Het leuke is dat het bij beiden zomaar om kan slaan...
Je weet het ook gewoon bij Melzer, je zou eens moeten bijhouden hoevaak hij een set verliest waarin ie 5-2 of 5-3 voorstond...
Klasse Becker =D>
kut melzer, hoertje.
Ad Wim Wrote:Je weet het ook gewoon bij Melzer, je zou eens moeten bijhouden hoevaak hij een set verliest waarin ie 5-2 of 5-3 voorstond...

Hehe ja mooi is dat. Wellicht tijd om daar een mooi woord/label voor te verzinnen? Wink
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Je weet het ook gewoon bij Melzer, je zou eens moeten bijhouden hoevaak hij een set verliest waarin ie 5-2 of 5-3 voorstond...

Hehe ja mooi is dat. Wellicht tijd om daar een mooi woord/label voor te verzinnen? Wink

kwelzer?
0-15 alweer bij vriend jurgen
Becker won ook gewoon tot 5-4 2 punten op service van Melzer, dat geloof je toch gewoon niet?!

Daar is al een woord voor hoor: CHOKER!
Kwelzer vind ik wel een mooie, vorig jaar tegen Clement ging Melzer er op een zelfde manier af trouwens.