FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bij Hewitt spelen ze gewoon door. :roll:
Hoe kunnen ze nou bij Hewitt gewoon doorspelen dan?

Radek heeft de tank open gezet. Prima, maar dan wel er gewoon weer in de 4e staan...
En weer 0-30 door goed spel van Hewitt!
Bij Ivo weten ze niet wat te doen, het net is al naar beneden en die gasten weten niet of ze nou wel of niet de covers erop moeten doen. Ze staan op de baan te wachten op een teken
Wat een passing van Hewitt! 30-40! Hij zit er nu helemaal in hoor!
4-0 Vechtbeest!
COME ON !!!!! dit gaat hewitt nog winnen in 5, net als tegen Ivo op RG
Nu stoppen ze wel! Hewitt met goed gevoel de pauze in! Ook nog tijd om blessure te behandelen!
Ook niet verkeerd voor Ivo dit denk ik, ook geen super fitte speler.
Volgens de commentator is het maar een klein buitje, maar ik kan beter niets zeggen over het weer :Big Grin
prima dit. Kan die lelijke pukkel van een stepanek na de pauze afgeslacht worden!
Zometeen krijgen de 2 lelijkste tennissters de primeur om voor 't eerst onder 't dak te spelen.
WTF, kom ik thuis en staat Hewitt met 2-0 in sets achter... :roll:

Door mijn aanmoedigen straks, verwacht ik dat Lleyton dit nog in 5 wint van die lelijke aap! Icon_twisted
18.10uur gaan ze op het cc weer verder!
centre court Wrote:Blessure Hewitt, maar itt stepanek heeft hij waarschijnlijk echt wat. Steppie raakt geblesseerd en wint vervolgens in 5 sets van Ferrer. Undecided

Icon_evil
Nou, gooi die tank maar open Radek. Pauze nu is voor beiden gunstig. Hewitt raakt nu even uit z'n flow, maar kan ook weer behandeld worden.

Als Hewitt hier nog wint, word ik echt niet goed...
Gelukkig weer thuis dus mooi Murray kijken!
murray kijken is niet zo mooi.
Hmm, die vrouwen zijn dus ook nog helemaal niet afgelopen.

Maar goed, het is wel droog dus de rest kan wel weer bijna beginnen.
Zou wel heel kut zijn als Karlo-Verdasco hier nog 2 uur duurt, want dan gaat Roddick zijn partij niet afkrijgen...
Hewitt en Radek laten nog op zich wachten...
Kom op Radek...twee games warm spelen en dan knallend de kwartfinale in!
Die Verdasco, 3 UEs Undecided
3Bp's ivo!!
En met nummer 4 de break, hoe triest Undecided
jaaaaaaaaaaaaa lekker hoor
Hoe kun je nou 4 UEs slaan in een game tegen Karlo?! Hup, weg set. Je mag van Verdasco toch wel iets meer intelligentie verwachten...
Heerlijk Ivootje! Verdasco weer geen enkele kans in de 3e set!
Hup Hewitt! Goed beginnen jongen. Probeer direct weer in die flow te komen!
2e set ook niet, maar die wint ie wel. En dat had nu ook net zo goed gekund als hij niet zo'n dramatische game had gespeeld...
Kut scorebord!
Nou Stepa, deze set maakt niets meer uit, volgende set beter...