FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Toch TB, deze moet Becker winnen, dan is het mentaal gedaan met de Oostenrijker.
Dat is juist get gekke, hij vergooit zelden partijen. Hij kan het alleen gewoon echt niet afmaken...

Hij was trouwens niet helemaal fit aan het begin van dit toernooi, dat moet ik hem nageven.
Nee dat klopt inderdaad, zijn deelname stond al op losse schroeven. Neemt niet weg dat als je blijkbaar fit genoeg bent om 8 games te heersen tegen een vermoeide Becker, je het ook gewoon af moet maken natuurlijk.
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:PHM heeft tot nu toe 1 punt gemaakt op de service van Berdych en op zijn eigen elke keer in de problemen.
Het leuke is dat het bij beiden zomaar om kan slaan...

Dat klopt. Ben ik ook bang voor.
Laat het niet gebeuren Tomas!!
Uiteraard, maar desondanks is verliezen van Becker on fire ook geen schande natuurlijk.
Gekke TB...
Hij gaat zo langzamerhand natuurlijk wel van "on fire" naar "opgebrand", dit houdt hij nooit lang meer vol.
Anders mist Becker even sp op eigen service ](*,)
Melzer van 1-4 naar 5-5 naar 5-6* naar 6-6.
sp melzer eigen service!
melzer van 1-4 naar 5-6*

en nu 7*-6 voor Jurgen :lol:

En toch de set Undecided
mindlight Wrote:Hij gaat zo langzamerhand natuurlijk wel van "on fire" naar "opgebrand", dit houdt hij nooit lang meer vol.
Het is een Duitser hè, maar inderdaad, hij heeft flink wat potjes gespeeld de laatste weken. En tegen Roddick is het normaal gesproken toch ook exit zou je zeggen...
Maar de rest van de finalisten van vorige week liggen er al uit, dus dat doet ie goed.
Set Melzer! Zeker geen choker deze jongen! :wink:
En laat nu die Becker maar opgebrand zijn!
Juist Jurgen, held!
Hmm nu zie ik het wel direct heel somber in voor Becker, wat een geklooi ](*,)
PHM gaat nu breaken, dan weet Kuiper dat vast.
Maargoed, gezien de poll moet dus toch Devilder winnen vandaag. Mocht dat nou niet lukken hoop ik dat hij in ieder geval veel games pakt.
gezien de poll?
centre court Wrote:PHM gaat nu breaken, dan weet Kuiper dat vast.

Nee, ik geloof niet dat PHM nog terug zal komen. Het gemak waarmee Berdych Bogdanovic versloeg geeft aan hoe goed deze man in vorm is. De vorige tennisser die Bogdanovic wist te verslaan werd direct toernooiwinnaar, dus is het wat naief te veronderstellen dat PHM nu ook maar iets uit zou kunnen richten :-"
buurs Wrote:gezien de poll?

gezien de poll
hanescu breakt ook in de 2e set =D>
Hewitt en Potro op de baan! Come onnnnnnnnnn Eiwit!
melzer mist direct een bp
op de belg
mindlight Wrote:
buurs Wrote:gezien de poll?

gezien de poll

leg uit.
Dat lijkt me niet nodig.
direct 0-30 op service potro =P~
mindlight Wrote:Dat lijkt me niet nodig.

je bent al uitgeschakeld....

of je bent voor eli?

of je bent voor cruijff?
melzer naar 2-0 =D>
Melzer breakt toch! =D>

Hewitt 1-0 en 0-30. Meteen die druk erop!