FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
TYFUS MURRAY!
Lekker Murray! Dan moet jij de schade maar beperkt houden jong!

Tering Djoko, minkukel, lachen bij 't net met handje schudden. Wordt professioneel joh. ](*,)
Dat is beter JCF, maar de set is nog lang...
moet nu helaas weg, dus telefoon enige middel. En het begint meteen goed! Maak er maar een lange pot van Jcf. Je kunt hem hebben. hou vol!
Murray speelt gewoon weer matig tot slecht, net als tegen Wawrinka, maar toen vond iedereen het idioot wat ik zei omdat Jan en Theo zo lyrisch waren over hem...
Gooooo Andy! Nu heb ik eindelijk ML en Hag aan mijn zijde, dat helpt wellicht :razz:
Nu heb ik een keer geen beeld Ad, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Andy "never in doubt" Roddick ga ik echt van een 3-0 uit.
harry_bierdop Wrote:Niet meer via betfair gedaan, alleen unibet.

80 euro op minder dan 1,5 tie break a 2.75:1
20 euro op sprint versie (minder dan 32,5 games) á 3,5:1
23,45 (stond er nog, wist ik niks van) op 0-3 voor fedex a 2:1

en toch zeg ik HUP IVO!

Nu snel ff sporten en dan voor de buis!
Proficiat Smile
Ai, meteen bp gemist en een halve kans ook...
Hop, en met twee dfs de break \Big Grin/
Ben net thuis en heb niks kunnen volgen, omdat ik geen internet had en mijn accu leeg was.

Ik ga nu ff smullen van al die reacties van Adje =P~ :o

Wat heeft hij weer een foute keuzes gemaakt Hakkuh Undecided
En hop, in no time naar 3-0. Serveer die set maar uit, Mr Unbreakable!
dacht dat ik het wel aardig deed met Murray, Haas en Federer maar wat een goede teams zeg... :o =D>
Gewoon in de rally de betere en dan ook nog die service!
Murray nu heel wat punten achter elkaar waaronder een break op love. 4-3 is de voorsprong. Ga dooor. Roddick veel te goed voor Hewitt.
kooltje Wrote:dacht dat ik het wel aardig deed met Murray, Haas en Federer maar wat een goede teams zeg... :o =D>
Tja, same here. Dat is dus wat ik eerder al aangaf. Als Roddikc wint, heb ik straks 3 halve finalisten op een GS en eindig ik toch ergens onderin de middenmoot. Dat is toch idioot?! :crazy:
Dat is zeker idioot. Anderzijds is er zelden een toernooi zo voorspelbaar geweest als deze Wimbledon. Alleen het kwart van Haas was de SF enigszins onzeker, en dat is geluk voor de mensen met Haas.
Roddick start goed...*5-2...
Heb beide niet...Geef Murray tegen beide een goede kans dus maakt me weinig uit.

Tweede set ook naar Murray...
Anders geeft Murray even gas zeg. Enkele lovegames op rij en dus van 1-3 naar 6-3. Het is dat hij zo wisselvallig is maar als hij dus zo speelt als de laatste games kan hij echt van iedereen winnen.
centre court Wrote:Anders geeft Murray even gas zeg. Enkele lovegames op rij en dus van 1-3 naar 6-3. Het is dat hij zo wisselvallig is maar als hij dus zo speelt als de laatste games kan hij echt van iedereen winnen.

Zeker, behalve van Fed.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dacht dat ik het wel aardig deed met Murray, Haas en Federer maar wat een goede teams zeg... :o =D>
Tja, same here. Dat is dus wat ik eerder al aangaf. Als Roddikc wint, heb ik straks 3 halve finalisten op een GS en eindig ik toch ergens onderin de middenmoot. Dat is toch idioot?! :crazy:

Monsterachtig en Buurs zitten weer bij de beste..knap maar doodziek...

@Ml: Haas won halle al, dus ook dat was voorspelbaar.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dacht dat ik het wel aardig deed met Murray, Haas en Federer maar wat een goede teams zeg... :o =D>
Tja, same here. Dat is dus wat ik eerder al aangaf. Als Roddikc wint, heb ik straks 3 halve finalisten op een GS en eindig ik toch ergens onderin de middenmoot. Dat is toch idioot?! :crazy:

Monsterachtig en Buurs zitten weer bij de beste..knap maar doodziek...

@Ml: Haas won halle al, dus ook dat was voorspelbaar.

Nou nee, dat vind ik toch niet. Haas had er zomaar af gekund tegen Cilic, Blake daar direct eruit was een verrassing.
mindlight Wrote:Dat is zeker idioot. Anderzijds is er zelden een toernooi zo voorspelbaar geweest als deze Wimbledon. Alleen het kwart van Haas was de SF enigszins onzeker, en dat is geluk voor de mensen met Haas.
Dat eerste klopt, en dat is ook te zien aan de stats. Daarom was het ook jammer dat Nadal afzegde.

Maar dan nog, er is wel vaker een toernooi voorspelbaar geweest, maar zelden had het zo'n uitkomst...
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dacht dat ik het wel aardig deed met Murray, Haas en Federer maar wat een goede teams zeg... :o =D>
Tja, same here. Dat is dus wat ik eerder al aangaf. Als Roddikc wint, heb ik straks 3 halve finalisten op een GS en eindig ik toch ergens onderin de middenmoot. Dat is toch idioot?! :crazy:

Monsterachtig en Buurs zitten weer bij de beste..knap maar doodziek...

@Ml: Haas won halle al, dus ook dat was voorspelbaar.
Wat betreft dat eerste, daar valt nog niet alles over te zeggen hoor. Een van beiden eindigt sowieso niet bij de besten als de SF Murray-Roddick wordt...
Klasse Andy, dat is 1!
Set Roddick...
Kan Murray laten zien dat hij beter retourneert dan Hewitt..
Murray oppermachtig! =D>
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat is zeker idioot. Anderzijds is er zelden een toernooi zo voorspelbaar geweest als deze Wimbledon. Alleen het kwart van Haas was de SF enigszins onzeker, en dat is geluk voor de mensen met Haas.
Dat eerste klopt, en dat is ook te zien aan de stats. Daarom was het ook jammer dat Nadal afzegde.

Maar dan nog, er is wel vaker een toernooi voorspelbaar geweest, maar zelden had het zo'n uitkomst...

Yep, en dat nou juist waar ik blij mee ben uiteraard Wink
Overigens wordt de SF tussen Roddick en Murray (als die er komt natuurlijk) cruciaal om te bepaling of ik een goede of een top Wimbledon heb.. Als Murray het toernooi zou winnen is het alsnog een slechte week.
Roddick oppermachtig =D>
Murray verrekt zijn buikspier...Hij blijft zo blessuregevoelig...Dit is overigens geen probleem maar een overwinning bij hem is echt pas na het laatste punt zeker