FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:Haas weer heel erg makkelijk naar 1-1. Ook Djoko gaat deze Haas niet breaken

Peya en Cilic deden 't anders aan de lopende band. Zolang Roddick en Haas er nog inzitten zal ik negatief over ze zijn. Icon_twisted
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Haas gaat er natuurlijk keihard af tegen Djokovic, maar dan heeft ie nog veel te veel punten...

Net als in Halle?
Dat was voor eigen publiek, veel snellere omstandigheden en toen had Djoko zijn grasschoenen nog niet gevonden.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Haas weer heel erg makkelijk naar 1-1. Ook Djoko gaat deze Haas niet breaken

Peya en Cilic deden 't anders aan de lopende band. Zolang Roddick en Haas er nog inzitten zal ik negatief over ze zijn. Icon_twisted

De Haas van vandaag is in zeer goede vorm. Uitgerust en fit!

Murray was toch ook opeens 'heeeeel erg goed' ...???
Dat Haas 360 punten zou pakken was bekend vanaf 't moment dat ie Cilic klopte. Dat was een cruciale pot. Nu moet Djoko hem idd wel stoppen.
centre court Wrote:Dat Haas 360 punten zou pakken was bekend vanaf 't moment dat ie Cilic klopte. Dat was een cruciale pot. Nu moet Djoko hem idd wel stoppen.

Haas met 720 punten, dat zou wat zijn! Dan stelt Levine ook niets meer voor :wink:
Jesse ''ontzettende mustpick'' Levine stelt natuurlijk heel veel voor, ongeacht de prestaties van andere tennissers.
centre court Wrote:Jesse ''ontzettende mustpick'' Levine stelt natuurlijk heel veel voor, ongeacht de prestaties van andere tennissers.

Als jij Haas mist, vind ik dat Levine nog maar weinig voor stelt..
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Jesse ''ontzettende mustpick'' Levine stelt natuurlijk heel veel voor, ongeacht de prestaties van andere tennissers.

Als jij Haas mist, vind ik dat Levine nog maar weinig voor stelt..

Dan ga je onze teams vergelijken, dat is natuurlijk niet aan de orde. Buurs heeft bijv Haas én Levine. Als Haas 720 punten haalt is Buurs nog steeds heel blij met de punten van Levine hoor, dan stelt ie nog steeds veel voor.
Andreev is niet aangeslagen door de netbal op sp en wint zijn games makkelijk in de 2e set. Haas begint die vermoeidheid zo wel te voelen.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Jesse ''ontzettende mustpick'' Levine stelt natuurlijk heel veel voor, ongeacht de prestaties van andere tennissers.

Als jij Haas mist, vind ik dat Levine nog maar weinig voor stelt..

Dan ga je onze teams vergelijken, dat is natuurlijk niet aan de orde. Buurs heeft bijv Haas én Levine. Als Haas 720 punten haalt is Buurs nog steeds heel blij met de punten van Levine hoor, dan stelt ie nog steeds veel voor.

Waarom is het vergelijken van onze teams niet aan de orde? Ik heb het toch tegen jou Smile! Het geldt alleen voor mensen met Levine en zonder Haas. Al zullen er niet veel mensen zijn zonder Tommy ' onzettende mustpick' Haas
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Jesse ''ontzettende mustpick'' Levine stelt natuurlijk heel veel voor, ongeacht de prestaties van andere tennissers.

Als jij Haas mist, vind ik dat Levine nog maar weinig voor stelt..

Dan ga je onze teams vergelijken, dat is natuurlijk niet aan de orde. Buurs heeft bijv Haas én Levine. Als Haas 720 punten haalt is Buurs nog steeds heel blij met de punten van Levine hoor, dan stelt ie nog steeds veel voor.

Waarom is het vergelijken van onze teams niet aan de orde? Ik heb het toch tegen jou Smile! Het geldt alleen voor mensen met Levine en zonder Haas. Al zullen er niet veel mensen zijn zonder Tommy ' onzettende mustpick' Haas

De wedstrijd tegen Djoko zal uitwijzen wie er rendabeler is.
2e bp kans in deze game nu voor haas
Fedex gaat nu breaken, Haas laat 't na.
3e kans, kom op nou!
4e kans nu
centre court Wrote:Fedex gaat nu breaken, Haas laat 't na.

denk andersom :wink:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Fedex gaat nu breaken, Haas laat 't na.

denk andersom :wink:

of allebei :razz:
Haaaaaaas Hakkuh
Break 'm nou gewoon Rogi.
centre court Wrote:Break 'm nou gewoon Rogi.
Prima Roger, Andreev gaat er helaas af, maar dat is ook niet zo verrassend...
het begin vd dag gaat goed.

Haas 7/6 5/3
Fedex 6/4 :-({|=
Hewitt-Roddick
Murray-Ferrero
Haas-Djoko
Karlovic-Federer

Kunt er donder op zeggen dat dit 't wordt. Meeste kans op een stunt geef ik Verdasco en mss toch ook wel die gekke Simon. Ferrero bij de laatste 8 op Wimbledon zou natuurlijk ook zeer verrassend zijn.
Ik zou Verdasco niet echt een stunt vinden, maar voor de rest zijn er wel vrij duidelijke favorieten inderdaad vandaag. Denk dat er weinig echte krakers gaan komen, wellicht alleen dus Verdasco-Karlo, maar dat komt voornamelijk door de TBs...
KUT HAAS.
Dat bedoel ik nou met die lucky Duitsers.
Bah. Icon_evil Icon_evil
centre court Wrote:Hewitt-Roddick
Murray-Ferrero
Haas-Djoko
Karlovic-Federer

Kunt er donder op zeggen dat dit 't wordt. Meeste kans op een stunt geef ik Verdasco en mss toch ook wel die gekke Simon. Ferrero bij de laatste 8 op Wimbledon zou natuurlijk ook zeer verrassend zijn.

als dat zou kunnen...5 manin de kwartfinale :razz:
Die wedstrijd zit 't dichtsbij een 50-50 pot. De rest idd met een duidelijke favoriet. Ik blijf erbij dat Verdasco ook nog niet best in vorm is en uberhaupt niet zo'n grasspeler is natuurlijk. Type Tsonga. Als Ivo dan goed serveert gaat 't weer richting TB.
Stille Wrote:
centre court Wrote:Hewitt-Roddick
Murray-Ferrero
Haas-Djoko
Karlovic-Federer

Kunt er donder op zeggen dat dit 't wordt. Meeste kans op een stunt geef ik Verdasco en mss toch ook wel die gekke Simon. Ferrero bij de laatste 8 op Wimbledon zou natuurlijk ook zeer verrassend zijn.

als dat zou kunnen...5 manin de kwartfinale :razz:

Ik heb 't zelfde teams als jou alleen mis ik Haas. Mijn alternatieven voor hem waren goed genoeg geweest als Cilic had gewonnen. Nu moet ik wss 200 punten op je prijs gaan geven.
Wawrinkaaaaa!!! Hakkuh
Dat zou mijn dag zo goed maken :-({|=
mindlight Wrote:Wawrinkaaaaa!!! Hakkuh
Dat zou mijn dag zo goed maken :-({|=

Absoluut geen wapens om Murray 't moeilijk te maken, hij kan alleen in de rally iets maar dat is juist wat Andy wil.