FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nu je het zo aangaf ging ik erop letten, en idd, daar is de break, daar zijn CC/Buurs. Frappant.
Jammer. Maar het stemt me tevreden wat het niveau van Murray is; SLECHT!
mindlight Wrote:Nu je het zo aangaf ging ik erop letten, en idd, daar is de break, daar zijn CC/Buurs. Frappant.
Ik was er de hele tijd al! :Big Grin
Daarom noem ik jou ook niet in dit rijtje. Ik probeer er ook gewoon in goede en slechte tijden te zijn. Anders wordt dit een gloryhuntforum, en dat zou behoorlijk slaapverwekkend zijn.
Idd, en van Buurs zijn we dat wel gewend, maar CC...

Misschien is ie een beetje de weg kwijt, hij ging ook al voor Crivoi klappen eerder vandaag.
Gaan ze nou zo weer om 19 uur stoppen op Net5? Hoe los ik dit nou op?
Ad Wim Wrote:Gaan ze nou zo weer om 19 uur stoppen op Net5? Hoe los ik dit nou op?

bbc
Stepanek wint vrij eenvoudig van Falla. Die had ik zeker genomen als ik niet voor een grote jongen was gegaan.
mindlight Wrote:Daarom noem ik jou ook niet in dit rijtje. Ik probeer er ook gewoon in goede en slechte tijden te zijn. Anders wordt dit een gloryhuntforum, en dat zou behoorlijk slaapverwekkend zijn.

tsja... moet je dan in slechte tijden zeggen dat je speler een prutser is om 5 min later alsnog te zeggen dat ie een koning is? dan wacht ik die 5 min liever. en daarnaast kun je toch moeilijk 12 uur op een dag hier posten... ik geloof dat ik er ook de hele middag al was.
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Keurig Andy!

Undecided Het is triest wat hij presteert!

buurs Wrote:come on, Andy!!! =D>

Undecided Het is triest wat hij presteert!

Net als bij Roddick is 't een zekerheidje dat Murray gewoon doorgaat. Alleen Andy R. had er een setje meer voor nodig dan Murray. Dus dat triest vind ik wel meevallen.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Gaan ze nou zo weer om 19 uur stoppen op Net5? Hoe los ik dit nou op?

bbc
Ja, dat heb ik dus niet.
Die Wawrinka, een long set tegen Schwank op gras cry
Sport1!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit maar wat te knipperen.

Klasse Roddick, Stepanek en Berdych. =D> =D>

Zou mooi zijn als Kendrick die Murray nog even onder druk zet. :lol: :lol:
Santoro heeft hem ook binnen. Ook al is het slecht voor de poll, het is en blijft een geweldenaar natuurlijk.
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Daarom noem ik jou ook niet in dit rijtje. Ik probeer er ook gewoon in goede en slechte tijden te zijn. Anders wordt dit een gloryhuntforum, en dat zou behoorlijk slaapverwekkend zijn.

tsja... moet je dan in slechte tijden zeggen dat je speler een prutser is om 5 min later alsnog te zeggen dat ie een koning is? dan wacht ik die 5 min liever. en daarnaast kun je toch moeilijk 12 uur op een dag hier posten... ik geloof dat ik er ook de hele middag al was.

Nee daar zit wat in, maar het komt wel vreemd over, dat zal je met me eens zijn :-"
Slechts 12 uur per dag hier zijn vind ik inderdaad wel aan de magere kant :-({|=
Pfff, Levine had ik ook wel goed ingeschat maar dus de verkeerde keuze, kom op Safin!
Monsterachtig zit er weer lekker op met Ferrero, die paste echter net niet meer na Fed, Murray, Rodd...
Hij heeft ook nog Stepanek en Canas, netjes hoor.
Ad Wim Wrote:Pfff, Levine had ik ook wel goed ingeschat maar dus de verkeerde keuze, kom op Safin!

wat kun jij ongelofelijk dom lullen zeg!

Als je Levine zag winnen, dan had je hem natuurlijk moeten hebben met deze loting....
:lol:

Die buurs...
Ad Wim Wrote::lol:

Die buurs...

jij gaat voor mahut, terwijl hij in de 2e ronde tegen verdasco moet...

levine moet tegen rochus/cuevas....

en levine had al 35 punten, dus je kon max. 10 pnt. verliezen.
EN Verdasco is zo goed in vorm en op gras? En wie zou Mahut hebben in de 3e ronde? En hoeveel graspartijen heeft Mahut gewonnen tegenover Levine? Ga eerst toch eens nadenken voordat je wat zegt man!
Die Murray Undecided
Die Kendrick Undecided
Pfff, waar is die Tursunov mee bezig?
Ad Wim Wrote:EN Verdasco is zo goed in vorm en op gras? En wie zou Mahut hebben in de 3e ronde? En hoeveel graspartijen heeft Mahut gewonnen tegenover Levine? Ga eerst toch eens nadenken voordat je wat zegt man!

kijk maar naar de resultaten van verdasco de afgelopen jaren op wimbledon...

en safin de laatste tijd en 1 uitschieter op wimbledon.

en ze hebben beide al 6 graspartijen gespeeld.
mahut 2 meer gewonnen, maar dat zegt niet zoveel.
Waar hebben we het over. Er is pas 1 set gespeeld bij Levine
Juist Marat!
Ik ben net weer thuis, maar klasse Kendrick =D>
15-30 cuevas bij 6-6 [-o<

30-30
Nou kom op nou Andy, doe eens wat!