FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Dit moet je echt gezien hebben om te geloven. Die bal op 6-6, gewoon 1 meter van het net...
Wat is er toch aan de hand met Djokovic in Grand Slams?! :cry:


Federer is natuurlijk wel een held, en ik moet op mijn eigen spelers letten. Beetje vervelend wel dat ongeveer alle alternatieven onwijs veel punten halen, ongeveer voor het eerst tijdens een GS...


Kun jij je het punt van Wawrinka herrinneren? 4-4. 30-30 in de 5e set?! Die was misschien wel makkelijker omdat hij hem cross kon slaan. Hierdoor won Murray...
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit moet je echt gezien hebben om te geloven. Die bal op 6-6, gewoon 1 meter van het net...
Wat is er toch aan de hand met Djokovic in Grand Slams?! :cry:


Federer is natuurlijk wel een held, en ik moet op mijn eigen spelers letten. Beetje vervelend wel dat ongeveer alle alternatieven onwijs veel punten halen, ongeveer voor het eerst tijdens een GS...


Kun jij je het punt van Wawrinka herrinneren? 4-4. 30-30 in de 5e set?! Die was misschien wel makkelijker omdat hij hem cross kon slaan. Hierdoor won Murray...

Uiteindelijk niet. Met die bal werd 't bp, maar die miste Murray. Pas later brak ie.
Dat klopt, maar dat was ietsje minder cruciaal dan dit punt. Dit was gewoon sp voor de een of voor de ander. Maar ook dat 6-5 punt, veel te verdedigend gespeeld en dan slaat Haas ook nog een bal op de lijn...
De zoveelste choke die me honderden punten kost. Eerst Nalbi vs Nadal voor 900 punten o.i.d. en dan deze week Cilic vs Haas voor 650 punten. En zowel nadal als haas bijna door iedereen gekozen. ](*,)
Even wat anders: Ferrero wordt zwaar onderschat, ik geef hem een redelijke kans tegen Murray.
centre court Wrote:De zoveelste choke die me honderden punten kost. Eerst Nalbi vs Nadal voor 900 punten o.i.d. en dan deze week Cilic vs Haas voor 650 punten. En zowel nadal als haas bijna door iedereen gekozen. ](*,)
Haas was dan ook een ontzettende must-pick (dat zijn niet mijn woorden).
De partij is overigens nog niet afgelopen, Djokovic kan nog goed 3 sets winnen.
En ook het moment: op love terugbreaken, dan 6-3 voorkomen, dus totaal het momentum hebben, maar dan 5 punten op rij verliezen. Dat kan gewoon niet, dat mag niet als je een topper bent, QF is dan niet genoeg :letitallout:
andre Wrote:Even wat anders: Ferrero wordt zwaar onderschat, ik geef hem een redelijke kans tegen Murray.

Ik niet Andre, hij is nog weinig echt goede grasspelers tegengekomen natuurlijk. Gonzo is een subtopper maar toch vooral op HC en gravel, Simon is ook twijfelachtig. Daarnaast won Murray nog makkelijk op Queen. Ik zie 't wel 3-0 in sets voor Murray worden.
Ik helaas ook CC, hoe jammer dat ook is. Roddick wordt wel een zwaardere test, hoewel ik denk dat met dat geslice Roddick zich keer op keer zal verslaan.
Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Nou ik wel hoor, sterker nog, ik ga daar volledig van uit.
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.

Ja, ik begrijp het ook niet zo...
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.
Dat klopt, maar het gaat natuurlijk niet alleen om mijn spelers, ook om wat de rest doet. En dat gaat nergens over. Ik denk dat het voor het eerst zo is dat alternatieven voor toppers zo rendabel zijn/worden...
kut haas
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.
Dat klopt, maar het gaat natuurlijk niet alleen om mijn spelers, ook om wat de rest doet. En dat gaat nergens over. Ik denk dat het voor het eerst zo is dat alternatieven voor toppers zo rendabel zijn/worden...

RG?
Jaaaaaaaaaa en daar is dan opeens de break voor Djoko! Toont ie emotie? Kan ie vechten vandaag?
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.
Dat klopt, maar het gaat natuurlijk niet alleen om mijn spelers, ook om wat de rest doet. En dat gaat nergens over. Ik denk dat het voor het eerst zo is dat alternatieven voor toppers zo rendabel zijn/worden...

RG?

Bijvoorbeeld.
harry_bierdop Wrote:
Haggie Wrote:Wat heb je nu voor winst gepakt Harry?

Weet niet precies, zo ff kijken maar dacht 140 ongeveer!

€166,90 winst
Ad Wim Wrote:Dat klopt, maar dat was ietsje minder cruciaal dan dit punt. Dit was gewoon sp voor de een of voor de ander. Maar ook dat 6-5 punt, veel te verdedigend gespeeld en dan slaat Haas ook nog een bal op de lijn...

MINDER CRUCIAAL?

Was verdomme de beslissende set! Undecided
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat klopt, maar dat was ietsje minder cruciaal dan dit punt. Dit was gewoon sp voor de een of voor de ander. Maar ook dat 6-5 punt, veel te verdedigend gespeeld en dan slaat Haas ook nog een bal op de lijn...

MINDER CRUCIAAL?

Was verdomme de beslissende set! Undecided
Ja, maar het was geen 6-6 in de TB en wat CC al zei, Murray brak toen niet eens...
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.
Dat klopt, maar het gaat natuurlijk niet alleen om mijn spelers, ook om wat de rest doet. En dat gaat nergens over. Ik denk dat het voor het eerst zo is dat alternatieven voor toppers zo rendabel zijn/worden...

RG?

Bijvoorbeeld.
Dat is natuurlijk heel wat anders. Als jullie dat niet inzien, dan ga ik deze discussie ook niet voeren...
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat klopt, maar dat was ietsje minder cruciaal dan dit punt. Dit was gewoon sp voor de een of voor de ander. Maar ook dat 6-5 punt, veel te verdedigend gespeeld en dan slaat Haas ook nog een bal op de lijn...

MINDER CRUCIAAL?

Was verdomme de beslissende set! Undecided
Ja, maar het was geen 6-6 in de TB en wat CC al zei, Murray brak toen niet eens...

Nee idd, Murray brak niet nee! Maar Wawrinka had wel op voordeel kunnen komen en zichzelf in die hectische fase wat lucht kunnen verschaffen, maar als je dat niet in ziet ga ik niet eens de discussie aan
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat Roddick gaat winnen straks...
Waar baseer je dat op? Op Mahut na gaat het prima met jouw spelers.
Dat klopt, maar het gaat natuurlijk niet alleen om mijn spelers, ook om wat de rest doet. En dat gaat nergens over. Ik denk dat het voor het eerst zo is dat alternatieven voor toppers zo rendabel zijn/worden...

RG?
Ad bedoelt dat de toppers doen wat van ze verwacht wordt, maar dat de alternatieven desondanks beter scoren.
Klasse Djoko! Ga zo door en put die ouwe mazzelaar uit!

COME ON ANDY!
Kijk, Andre begrijpt het wel...
Ad Wim Wrote:Kijk, Andre begrijpt het wel...

Oftewel, jij maakt de verkeerde keuze deze week :8:
Maar dat ontken ik ook nergens, ik zeg alleen dat het zeldzaam is, en dan ook nog de manier waarop...
Ad Wim Wrote:Maar dat ontken ik ook nergens, ik zeg alleen dat het zeldzaam is, en dan ook nog de manier waarop...

Ik blijf erbij dat jullie maandag enorm veel geluk hebben gehad en het feit dat Nadal zich terug getrokken heeft, heeft hier ook mee te maken!
Murray al 2 netballen. zijn spel is nog niet best!