FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hahaha, die Buurs, hij heeft het weer terug hoor.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Dat was met RG precies zo met Nadal. Federer wint ook niet oneindig vaak Wimbeldon.

federer heeft vorig jaar zijn lesje al geleerd :-({|=

Buurs, maak jij je team nou gewoon op gevoel? Of reken je ook eea uit. Het valt mij op dat ik vaak veel dezelfde spelers als jou heb.

ik reken alles uit in excel.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15-30 Undecided

gvd!!!!!

kutzooi!!!
En dat allemaal om 35 puntjes :lol:

volgende ronde is natuurlijk ook te doen en mocht soderling eruit gaan, dan is er nog meer mogelijk!
Haggie Wrote:Hahahahahahahahahahahahaha

hahahahahhahahahahahhahhahahahahhahahaha
Sela mist even een 0-40 voor de beslissing #-o

Almagro en Monaco al 4 uur bezig...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15-30 Undecided

gvd!!!!!

kutzooi!!!
En dat allemaal om 35 puntjes :lol:

volgende ronde is natuurlijk ook te doen en mocht soderling eruit gaan, dan is er nog meer mogelijk!
Je hebt gewoon ontzettend veel geluk met een totaal op niks gebaseerde opvuller. Maar dan nog is het gelul in de marge natuurlijk.
Mahut begonnen, belangrijk dat hij dit wel meteen wint.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15-30 Undecided

gvd!!!!!

kutzooi!!!
En dat allemaal om 35 puntjes :lol:

volgende ronde is natuurlijk ook te doen en mocht soderling eruit gaan, dan is er nog meer mogelijk!
Je hebt gewoon ontzettend veel geluk met een totaal op niks gebaseerde opvuller. Maar dan nog is het gelul in de marge natuurlijk.

ik heb vooraf gezegd dat ik hem wel een kans gaf, aangezien lopez op queen's niet best was
Dus? Als jij het zegt, is het meteen een logische keuze? Beck kan gewoon niet veel, en zeker niet op gras. Je komt hier gewoon goed weg, omdat Lopez ook drama was.
Mij kan het niet zoveel schelen omdat het toch om een paar puntjes gaat, maar ga nou niet tof lopen doen met je opvuller...
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Dat was met RG precies zo met Nadal. Federer wint ook niet oneindig vaak Wimbeldon.

federer heeft vorig jaar zijn lesje al geleerd :-({|=

Buurs, maak jij je team nou gewoon op gevoel? Of reken je ook eea uit. Het valt mij op dat ik vaak veel dezelfde spelers als jou heb.

ik reken alles uit in excel.

Op dezelfde manier als ik? Of op dezelfde manier als Kuiper?
Nee, natuurlijk niet zoals jij. Hij heeft het toch altijd over dat hij 'voelt' dat een bepaalde speler ver zou komen [gay]
Almagro wint met 8-6 in de 5e set. Mooie pot hoor.
Hahaha, die gekke Almagro wint gewoon na 2-0 in sets en 5-3 achter gestaan te hebben. Partij van meer dan 4 uur Notworthy

Ik denk dat dat ook een hele belangrijke voor de poll kan worden...
Ad Wim Wrote:Dus? Als jij het zegt, is het meteen een logische keuze? Beck kan gewoon niet veel, en zeker niet op gras. Je komt hier gewoon goed weg, omdat Lopez ook drama was.
Mij kan het niet zoveel schelen omdat het toch om een paar puntjes gaat, maar ga nou niet tof lopen doen met je opvuller...

natuurlijk was het een opvuller.

jij zegt dat het nergens op gebaseerd was...

Ik kan me nog een wedstrijd van 5?? jaar geleden op queen's herinneren.

iedereen had toen henman en beck speelde geweldig en won.
hij vond het heerlijk als iemand steeds naar het net kwam.

vandaar mijn keuze voor hem en de gedachte dat lopez niet in vorm is.

het blijft natuurlijk een pure gok
Mahut gaat nog niet echt soepeltjes. Zo'n belangrijke pot voor mij, aangezien dat mijn belangrijkste keuze was. Ik had tot vanochtend nog Dancevic, maar toch maar Mahut genomen om 8:30 uur. Met 45 punten verschil kan ik nog wel leven, maar het kan zomaar meer worden...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus? Als jij het zegt, is het meteen een logische keuze? Beck kan gewoon niet veel, en zeker niet op gras. Je komt hier gewoon goed weg, omdat Lopez ook drama was.
Mij kan het niet zoveel schelen omdat het toch om een paar puntjes gaat, maar ga nou niet tof lopen doen met je opvuller...

natuurlijk was het een opvuller.

jij zegt dat het nergens op gebaseerd was...

Ik kan me nog een wedstrijd van 5?? jaar geleden op queen's herinneren.

iedereen had toen henman en beck speelde geweldig en won.
hij vond het heerlijk als iemand steeds naar het net kwam.

vandaar mijn keuze voor hem en de gedachte dat lopez niet in vorm is.

het blijft natuurlijk een pure gok
Wat ben je toch een redenaar, met die laatste zin haal je alles voorafgaand onderuit...
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Dat was met RG precies zo met Nadal. Federer wint ook niet oneindig vaak Wimbeldon.

federer heeft vorig jaar zijn lesje al geleerd :-({|=

Buurs, maak jij je team nou gewoon op gevoel? Of reken je ook eea uit. Het valt mij op dat ik vaak veel dezelfde spelers als jou heb.

ik reken alles uit in excel.

Op dezelfde manier als ik? Of op dezelfde manier als Kuiper?

ik werk denk ik net als jij in excel.

heb er ook formules in verwerkt.

kuiper kijkt hoever ze komen en ik kijk hoeveel ze opleveren per 100 euro.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus? Als jij het zegt, is het meteen een logische keuze? Beck kan gewoon niet veel, en zeker niet op gras. Je komt hier gewoon goed weg, omdat Lopez ook drama was.
Mij kan het niet zoveel schelen omdat het toch om een paar puntjes gaat, maar ga nou niet tof lopen doen met je opvuller...

natuurlijk was het een opvuller.

jij zegt dat het nergens op gebaseerd was...

Ik kan me nog een wedstrijd van 5?? jaar geleden op queen's herinneren.

iedereen had toen henman en beck speelde geweldig en won.
hij vond het heerlijk als iemand steeds naar het net kwam.

vandaar mijn keuze voor hem en de gedachte dat lopez niet in vorm is.

het blijft natuurlijk een pure gok
Wat ben je toch een redenaar, met die laatste zin haal je alles voorafgaand onderuit...

relax ad.

ik geef alleen mijn reden aan, waarom ik nog enigszins vertrouwen in beck had...

als ik meer geld over had gehad, had ik hem nooit gekozen.
Ik ben absoluut niet pro-Buurs (eerder anti-Buurs), maar als ik de stats van K. Beck bekijk is gras wel een van z'n betere ondergrond, net als tegen linkshandige.

Clay 2-15
Grass 10-10
Hard 34-48
Carpet 9-7

vs. Right Handers 48-73
vs. Left Handers 7-7
Jezus Mahut man, het is Kristof Vliegen...
Heerlijk beelden van minimaal 6 banen op Sport 1!

Kom op nou Mahut!
Godver, gewoon de dubbele break, waar ben je nou mee bezig?! Vliegen kan niks op gras, verloor vorige week nog kansloos van Llodra...
Ad Wim Wrote:Godver, gewoon de dubbele break, waar ben je nou mee bezig?! Vliegen kan niks op gras, verloor vorige week nog kansloos van Llodra...
Vliegen speelt heel behoorlijk...Kijk net een kwartiertje op Sporza...
Wat een ongelofelijke drol is Blake toch ook. Maar goed, shit happens. :wink:

Nu eens zien of Mahut, Korolev, Tipsarevic & Bolelli het voorbeeld van Sela kunnen volgen.
Eerste kansen voor Mahut op 15-40, maar niks. Kom op nou eens!
Veel belangrijke potjes bezig nu. Greul en Mahut in m'n team, Schuettler mag er ook wel even uit. In dat stukje is wel wat te pakken.
3 2e services deze game, en alle returns mis #-o

Ik wist wel dat Mahut niet de speler was van toen ie Queens bijna won, maar dit is wel heel slecht. Ik koos juist voor hem ipv Dancevic omdat ik Vliegen een veel makkelijkere match-up vond dan Darcis...
Prima Kristof...
Was het al bekend dat Udomchoke de plaats van Ljubo in neemt? Had het nog niet gelezen hier...
Julien gaat nog aardig mee met Djoko maar zal straks wel opschakelen...
Die Schuettler mist een open veld op 6-3 stand in tiebreak... en nu gewoon op 6-6 :S
Ongelooflijk, wat is die Mahut slecht zeg. Kan helemaal niks in de returngames en wint geen raly van achteruit. Dat ik hem zo hoog had zitten zeg :|

Ik word hier zo gek van, zit je dagen te broeden op wie je neemt als laatste kleintje, gaat ie er meteen kansloos af op de eerste dag...